Oletteko kokeilleet, miltä o tuntuu sormessa
Kaikki miehet ovat varmaan kokeilleet, miltä o tuntuu kun sormi on vaginassa. Mutta oletteko miehet/ naiset kokeilleet, miltä se tuntuu anuksessa? Meillä on aina ohuita talouskäsineitä yöpöydällä ja liukkaria myös. Joskus, kun haluttaa, voi pistää talouskäsineen käteen ja rasvata pepunreiän ja työntää sormi sinne ennen orkkua. Omaa naistani se lisäkiihottaa niin, että kohta se o sitten alkaakin. Sen tuntee hyvin sormessa. Ja jos hän haluaa tuottaa lisänautintoa minulle, hän työntää oman sormensa minun peppuuni, kun kerron, milloin aion laukaista. Hän sanoo sitä jännittäväksi kokemukseksi, sillä sen sykkimisen tuntee kuulemma paremmin kuin sen, miltä peniksen sykkiminen tuntuu vaginassa. Varsinaisesta peppuseksistä hän ei kanssani pidä, minulla on liian paksu kuulemma. Eikä tämä ole perverssiä, sillä perverssiä on joko se, mitä ei ole uskaltanut kokeilla tai se, mitä on kokeillut, mutta mistä ei ole itse pitänyt.
On tullut monesti kokeiltua ja laukaistua vaimon orgasmit työntämällä sormi tai peukalo pyllyyn. Hyvin on puristanut, muttei läheskään niin kovaa kuin hänen pillunsa puristus, joka on sormillekin jäätävän kova.