Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä neljääkymppiä hipovat miehet jotka "miettii vielä" lastentekoa

Vierailija
29.12.2023 |

Selailin Tinderiä ja siellä tuli vastaan useita neljänkympin korvilla olevia miehiä jotka on profiiliinsa laittaneet lapsihaaveiden kohdalle vaihtoehdon "mietin vielä". Siis oikeasti, sitten naisia syyllistetään siitä ettei lapsia synny. Miehet mietiskelevät sinne 40-50v ikään asti nappaako se perheen perustaminen vai ei. Joo, biologisesti se on miehille helpommin mahdollista kuin naisille, mutta myös miesten korkea ikä on riskitekijä josta vaan ei huudella yhtä suureen ääneen, koska painostus ja syyllistys on suunnattu naisiin. Olisi syytä suunnata sitä realiteettipuhetta myös miesten suuntaan.

Kommentit (354)

Vierailija
321/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vegaania voi kuitenkin nussia ja sitten vaihtaa toiseen.

Vierailija
322/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä velatonta omakotitaloa, joten mietin vielä

M37v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Nelikymppisen miehen on kyllä helpompi löytää nainen, joka ei halua lapsia kuin nainen, joka haluaa lapsia. Mutta toki saatte hakea mitä haluatte. "

Sinulla ilmeisesti on paljonkin kokemusta nelikymppisenä miehenä naisen etsimisestä ja löytyämisestä?

Vierailija
324/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Nelikymppisen miehen on kyllä helpompi löytää nainen, joka ei halua lapsia kuin nainen, joka haluaa lapsia. Mutta toki saatte hakea mitä haluatte. "

Sinulla ilmeisesti on paljonkin kokemusta nelikymppisenä miehenä naisen etsimisestä ja löytyämisestä?

Haha ihan kuin 40+ mies löytäis mitään naista.

Vierailija
325/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olla vain mainos. Ei ne oikeasti muuta halua kuin pimslooraa. 

Niin,eihän mies voi puhua totta tästä ja menettää mahdollisuutta naiseen heti alkuunsa.

Tyhmästi toimittu. Tuolla systeemillä menettää mahdollisuuden lapsettomaan suhteeseen, kun velat ja lapsensa jo tehneet eivät ota yhteyttä. Näiden kanssa se suhde voisi toimiakin, kun kumpikin sitä mieltä että ei lapsia. Lisääntymishaluisen kanssa se on sitten jatkuvaa vääntöä aiheesta. Sitäkö miehet haluavat?

Vela-naisia on niin pieni vähemmistö että niihin on aika turhaa vedota,miehelle on tehokkain tehokkain taktiikka väittää haluavansa lapsia vaikka ei halua.Tämä antaa miehelle suhteen siihen paljastumiseen tai vahinkoon asti.Puhumalla täyttä totta suhde ei edes ala.

Jos ihan omatoimisesti ja valheiden avulla luikertelee itsensä suhteeseen lapsia haluavan naisen kanssa, on aika paskamaista toimintaa sitten ulkoistaa itsensä lapsiperheestä väittäen, että ne lapset olivat naisen oma projekti. Ne lapset ovat miehen, olipa hän halunnut niitä tai ei, ja ne on elätettävä. Ja tuo elatusvastuu kuuluu molemmille vanhemmille.

Jos nämä miesten kirjoitukset ovat edes osittain totta eivätkä puhdasta trollausta, moni miesten toimintatapa perhe-elämässä ja erotilanteissa saa kyllä selityksensä. Sitä en vain ymmärrä, miksei mies tuolloin tunnusta omaa osuuttaan asiassa vaan syyttää kaikesta naista, jonka itse on valheilla ja kieroillen kumppanikseen houkutellut.

Vierailija
326/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä vegaania voi kuitenkin nussia ja sitten vaihtaa toiseen.

Ja kun se vegaani tulee raskaaksi, ilman itkua ja parkua hoidat elatusvastuusi, eikö niin?

Vierailija
327/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tästäkin ketjusta nyt huomaa, niin mikäli nainen haluaa perheen ja lapsia, kannattaa mieluummin tehdä lapset yksin, ainakin mikäli on 30+ eikä kumppania vielä ole löytynyt. Kannattaa varmistaa itselle lapset, ja vasta toissijaisesti etsiä miestä. Kun kerran miesten puheet lasten haluamisesta ovat isolla todennäköisyydellä vain keino saada seksiä. Lopputuloksena toki moni lapsia toivova mies jää lapsettomaksi, mutta hei - ei se ole meidän naisten murhe.

Joten ottakaapa tästä nuoremmat naiset ilmainen vinkki vanhemmalta naiselta, kahden lapsen äidiltä: sopivaa miestä perheen perustamiseen voi etsiä n. 30-vuotiaaksi. Sen jälkeen voi antaa vuoden aikaa sille kun mies joko miettii tai esittää miettivänsä, haluaako lapsia. Jos ei muka tiedä vielä senkään jälkeen, niin mies luiskaan ja itse hedelmöityshoitoihin. Jos nainen on sinkku ja 35-vuotias, en enää neuvoisi miestä etsimään. Mieluummin menee suoraan hedelmöityshoitoihin vaan. Älkää jättäkö päätöstä teidän äitiydestänne epäluotettaville ja itsekeskeisille miehille!!!

Vierailija
328/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna vela naisena lueskelen tätä ketjua hämmentyneenä. Olen vuosikausia tuskastellut sen kanssa kun en löydä miestä joka olisi tyytyväinen lapsettomaan elämään. Ja todellakin, tinderissä vedän oikealle vain profiilit jotka ilmoittavat suoraan etteivät halua lapsia, kaikki muut menevät suoraan vasemmalle. En näe mitään järkeä lähteä edes juttelemaan miehille, jotka saattavat haaveilla lapsista ja sen takia yhteinen tulevaisuus jäisi lyhyeksi. Olen itse juuri kolmekymppinen ja olen etsinyt laajalla ikähaarukalla ihmisiä juuri tämän kriteerin takia. Nyt en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...

Vierailija
329/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tästäkin ketjusta nyt huomaa, niin mikäli nainen haluaa perheen ja lapsia, kannattaa mieluummin tehdä lapset yksin, ainakin mikäli on 30+ eikä kumppania vielä ole löytynyt. Kannattaa varmistaa itselle lapset, ja vasta toissijaisesti etsiä miestä. Kun kerran miesten puheet lasten haluamisesta ovat isolla todennäköisyydellä vain keino saada seksiä. Lopputuloksena toki moni lapsia toivova mies jää lapsettomaksi, mutta hei - ei se ole meidän naisten murhe.

Joten ottakaapa tästä nuoremmat naiset ilmainen vinkki vanhemmalta naiselta, kahden lapsen äidiltä: sopivaa miestä perheen perustamiseen voi etsiä n. 30-vuotiaaksi. Sen jälkeen voi antaa vuoden aikaa sille kun mies joko miettii tai esittää miettivänsä, haluaako lapsia. Jos ei muka tiedä vielä senkään jälkeen, niin mies luiskaan ja itse hedelmöityshoitoihin. Jos nainen on sinkku ja 35-vuotias, en enää neuvoisi miestä etsimään. Mieluummin menee suoraan hedelmöityshoitoihin vaan. Ä

Miksi antaisit miehelle vuoden aikaa odottaa? Mies tietää tasan tarkkaan 30-vuotiaana, haluaako lapsia vai ei.

Vierailija
330/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä on vakaa elämä. Lapset isoja, työt sujuu, on mökkiä ja harrastuksia ja vapaa-aikaa. Mietitään minkälaisen grillin sinne mökille ostaisi. Siinä sitten vaihteletkin vaippaa ja hoidat sairasta taaperoa, kun toiset, ne jo teinien vanhemmat, lähtee porukalla mökille viettään aikuisten kesken kesäviikonloppua. 

Eikä sitä padeliakaan pääse pelaamaan, kun pitää Hoplopiin mennä. 

Kyllä lapsi on suurempi onnen lähde kuin kesämökki tai padelin peluu!

Ehkä sinulle, muttei todellakaan kaikille! Jokainen tehköön niitä asioita joista itse nauttii. Toisille tuottaa suurta nautintoa mennä uhmaikäisen rääkyvän kakaran kanssa automarkettiin, jossa tuo kakara vetää sitten hirveät itkupotkuraivarit lattialla kun ei saakaan karkkia. Toiset taas nauttii kun istuvat kesämökin laiturilla täydessä hiljaisuudessa. Ainut meteli tulee aaltojen liplatuksesta ja lintujen laulusta. 

Vierailija
331/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "Mietin vielä"-mies. On paljon naisia, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä ja ne menisi tinderissä vasemmalle. On kuvankauniita naisia, jotka eivät halua olla minun kanssa missään tekemisissä. Sitten on sitä harmaata massaa, jotka ehkä voisi olla OK. Voi olla kaunista ja ongelmaista tai sitten vähemmän kaunista ja vähemmän ongelmaista. En osaa edes sanoa haluanko heidän kanssaan parisuhteeseen, niin miten pitäisi tietää haluanko heidän kanssaan lapsen? Ei siitä profiilista välity sitä kuinka hyvä äiti he olisivat minun lapsille ja huonoa äitiä en halua. Esimerkiksi joistakin naisista vaan tietää, että heistä tulisi äitinä sietämättömiä päällepäsmäreitä. Kahden hengen taloudessa sen vielä sietää, kun kotihommia on kohtuullisen vähän, mutta isompi talous tekisi elämästä ankeaa. Esimerkkejä voi kaivaa vaikkapa tältä palstalta.

Toki on myös miehiä, jotka eivät halua lapsia. Aikaisemmin ketjussa joku päivitteli miestä, joka oli ollut 7 ja 11 vuoden suhteissa ja ei vielä tämän päivittelijänkään kanssa halunnut lapsia. No shit Sherlock.

Vierailija
332/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi antaisit miehelle vuoden aikaa odottaa? Mies tietää tasan tarkkaan 30-vuotiaana, haluaako lapsia vai ei.

Ehkä itse antaisin tosiaan maksimissaan vuoden aikaa siltä varalta, jos asia oikeasti vaatisi mieheltä jotain pohdiskelua. Sen vuodenhan voi itse käyttää niin, että ottaa selvää hedelmöityshoidoista, säästää rahaa niitä varten ja ehkä loppuvuodesta jo laittaakin asian vireille. Mutta olet toki oikeassa siinä, että ei tuo odottelu sinänsä ehkä tarpeellista ole. Onhan mieskin aikuinen, jolta voi edellyttää selkeitä vastauksia.

Vierailija
333/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen "Mietin vielä"-mies. On paljon naisia, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä ja ne menisi tinderissä vasemmalle. On kuvankauniita naisia, jotka eivät halua olla minun kanssa missään tekemisissä. Sitten on sitä harmaata massaa, jotka ehkä voisi olla OK. Voi olla kaunista ja ongelmaista tai sitten vähemmän kaunista ja vähemmän ongelmaista. En osaa edes sanoa haluanko heidän kanssaan parisuhteeseen, niin miten pitäisi tietää haluanko heidän kanssaan lapsen? Ei siitä profiilista välity sitä kuinka hyvä äiti he olisivat minun lapsille ja huonoa äitiä en halua. Esimerkiksi joistakin naisista vaan tietää, että heistä tulisi äitinä sietämättömiä päällepäsmäreitä. Kahden hengen taloudessa sen vielä sietää, kun kotihommia on kohtuullisen vähän, mutta isompi talous tekisi elämästä ankeaa. Esimerkkejä voi kaivaa vaikkapa tältä palstalta.

Toki on myös miehiä, jotka eivät halua lapsia. Aikaisemmin ketjussa joku päiv

Siis voi herranjestas eihän kukaan ajattele, että lapsia haluava mies haluaisi niitä kenen tahansa Tinderissä olevan naisen kanssa! Se "haluan lapsia" tarkoittaa sitä, että haluaa lapsia juuri oikean ihmisen kanssa. "mietin vielä" tarkoittaa sitä, ettei ole varma, haluaako edes täydellisessä suhteessa täydellisen ihmisen kanssa, josta tulisi ihana äiti. Eli "haluan lapsia" tarkoittaa sitä, että mies näkisi mieluiten tulevaisuudessa itsensä isänä. Eihän sen toiveen ääneen sanominen velvoita häntä mihinkään eikä todellakaan tarkoita, että ekan matchin kanssa on sitten jo lisäännyttävä.

Jos sinulla on jokin ihan oma tulkinta noille, ei kukaan muu osaa ymmärtää sinua oikein.

Vierailija
334/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä on vakaa elämä. Lapset isoja, työt sujuu, on mökkiä ja harrastuksia ja vapaa-aikaa. Mietitään minkälaisen grillin sinne mökille ostaisi. Siinä sitten vaihteletkin vaippaa ja hoidat sairasta taaperoa, kun toiset, ne jo teinien vanhemmat, lähtee porukalla mökille viettään aikuisten kesken kesäviikonloppua. 

Eikä sitä padeliakaan pääse pelaamaan, kun pitää Hoplopiin mennä. 

Kyllä lapsi on suurempi onnen lähde kuin kesämökki tai padelin peluu!

Ehkä sinulle, muttei todellakaan kaikille! Jokainen tehköön niitä asioita joista itse nauttii. Toisille tuottaa suurta nautintoa mennä uhmaikäisen rääkyvän kakaran kanssa automarkettiin, jossa tuo kakara vetää sitten hirveät itkupotkuraivarit lattialla kun ei saakaan karkkia. Toiset taas nauttii kun istuvat kes

Niin, perheellisten elämähän on pelkkää automarketissa huutamista ja lapsettomien elämä pelkkää harmoniaa järven rannalla... just joo.

Vierailija
335/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet asiaa mustavalkoisesti ja omasta perspektiivistä. Sinulla on selkeästi paljon vaihtoehtoja, joista haluaisit tehdä selkeitä valintoja raksi ruutuun periaatteella. Hyvin harvalla miehellä on loputtomasti vaihtoehtoja, joten niitä on käsiteltävä varoen.

Tuo "Mietin vielä" tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että tällä miehellä (ja ilmeisesti monella muillakin) vaihtoehdot ovat vähissä. Ja vasta parisuhteessa, kun mies oppii tuntemaan naisen paremmin, niin mielipide lapsen hankinnasta muotoutuu sen naisen käytöksen ja oman fiiliksen perusteella. Tapailun perusteella on vielä hankala sanoa esimerkiksi siivousneuroottisuudesta, koska vähemmän neuroottinenkin siivoa tapailun alussa asunnon ennen vierailua. Muutenkin naisten käytös muuttuu kuherruskuukauden jälkeen, joten ymmärrän että siinä voi mennä aikaa piileviä vikoja etsiessä.

Ja toisaalta kyllä monelle miehelle kelpaa myös se parisuhde ilman lapsiakin. Miksi se pitäisi sulkea pois jo esikarsintavaiheessa, jos se on kuitenkin miehelle ihan ok. Jos nainen lapsentuskassaan tekee hätiköityjä päätelmiä sen perusteella, niin minusta se on vain hyvää esikarsintaa. Selkeästi liian joustamaton minun makuun.

Vierailija
336/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ja monella muulla ymmärrysongelma tulee siitä, että usea mies menee prioriteeteissä puoliso edellä ja lapsia voi tulla tai olla tulematta, mutta eivät ole supertärkeitä.

Useilla naisilla sitten toisin päin, kuten tälläkun palstalla on nähty.

Vierailija
337/354 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ja monella muulla ymmärrysongelma tulee siitä, että usea mies menee prioriteeteissä puoliso edellä ja lapsia voi tulla tai olla tulematta, mutta eivät ole supertärkeitä.

Johtuu siitä, että kovin usein suhde miehen kanssa on emotionaalisesti ja sisällöllisesti vähemmän tyydyttävä. Ihania poikkeuksia on, mutta kun tietää sen, että valtaosa miehistä ei näihin kuulu, niin naiset ovat vain realisteja. Yhdenkään miehen menettämistä ei koskaan surisi niin paljon kuin sitä, jos ei toiveesta huolimatta tule äidiksi. Ehkä miesten kannattaisi parantaa suhdeosaamistaan - ihmissuhdetaitoja, seksitaitoja, omaa asennetta, yms. niin tekisivät itsestään kiinnostavampia.

Vierailija
338/354 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ymmärrysongelma tulee siitä että miksi ne miehet luulee että niillä on vielä aikaa miettiä. Tuskin jokainen on käynyt testaamassa paljonko on siittiöitä jäljellä.

Vierailija
339/354 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva noista enää onnistuu saamaan lastentekoiässä olevan puolison (massia pitää olla pari miljoonaa vähintään). Miksi kukaan muuten ottaisi kuluneen, löysän ja nuhjuisen. Uuden, terhakkaan ja komean sijasta. 

Vierailija
340/354 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun voi jo päättää. Tämä on aivan turhaa juupas-eipäs leikkiä. Ei ole ylituomaria, joka julistaa lopullisen ja pyhän totuuden, jonka vastapuoliksi hyväksyisi. Ei näitä asioita jankkaamalla netissä ratkaista vaan itse kunkin toiminnalla todellisessa elämässä. Ja siinä pitää muistaa, että ihmisiä on kaikenlaisia.