Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks tuttu saanut joululahjoja meiltä esimerkiksi ja nyt se myy niitä facebookin osto ja myynti palstalla.

Vierailija
29.12.2023 |

Saanut meiltä heseen lahjakortin, petivaatteita ja sen lapselle ostettiin pelejä ja se myy niitä nyt. Haukuin sen alinpaan helvettiin ja kirjoitin siihen kommentti kenttään myös että toivon ettei kukaan ostaisi niitä. Pistin myös oman ilmoituksen jossa sen henkilön nimi ettei kukaan osta niitä lahjoja jotka annettu meiltä. Ikinä emme osta enää mitään lahjoja.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki mulle niin ostan halvalla pois

Vierailija
2/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeesti..?

Ihan oikeesti porvoossa

Vierailija
4/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on lahja, ei mikään velvote. 

Vierailija
5/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva ostaa tutuille joululahjoja, varsinkaan noin paljon.

Joululahjoja ostetaan tyypillisesti vain perheenjäsenille tai muille läheisille.

Vierailija
6/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ne nyt sentään sen hesen lahjakortin itse käyttää ? Mitä väliä muutenkaan, jos joku myy lahjoja. Olen kuullut siitäkin että ostat jonkun lahjan jollekulle ja vuosien päästä saat sen lahjana takaisin.

Vierailija
7/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnnönöö!

Vierailija
8/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tavaroiden nykyinen omistaja saa ne myydä, jos haluaa. Mikä tässä on ongelma?

Jos joululahja ei miellytä, niin kannattaa kai se rahaksi muuttaa kuin heittää johonkin komeron pohjalle tai jättää lahjakortit käyttämättä. 

Vierailija
9/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myy 80 euron petivaatteet 40 eurolla niin onko se kovin kannattavaa kun tuttu on itse köyhä.

Vierailija
10/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myy 80 euron petivaatteet 40 eurolla niin onko se kovin kannattavaa kun tuttu on itse köyhä.

Jos niistä petivaatteista saa vain sen 40e niin on, edellyttäen, että itsellä on jo käyttökelpoiset petivaatteet.

Vierailija
11/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa alentuisi kommentoimaan vastaavaan myynti-ilmoitukseen mitään. Jo olis noloa. Mutta tuskin ensi vuonna enää ostaisin lahjoja.

Mutta siis provohan tämä on...

Vierailija
12/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitten? Itekin teen niin. Äiti ostelee meille sukkia jatkuvasti. Sellaisia jotka on usein vääränkokoisia enkä muutenkaan ole kiinnostunut pitsisukista. Myyn ne pois sopivan tilaisuuden tullen. Olen sanonut että sukkia on tarpeeksi mutta silti tulee vaan tulee.

Vierailija
13/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsee enemmän rahaa kuin tavaraa. Sillä rahalla ostaa sitten jotain tarvitsemaansa.

Miksi kukaan laittaa tolkuttoman määrän joululahjoja jollekin tuttavalle? Eihän lahjoja laiteta tavallisesti kuin lähisukulaisille, kavereille ehkä yksi pieni paketti jos sitäkään.

Vierailija
14/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit heille noin paljon lahjoja?

Vierailija
15/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tuhannet kiitokset muistutuksesta! Täytyykin mennä Toriin katselemaan löytyisikö sieltä itselleni sopivia "joululahjoja" :)

Vierailija
16/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on saanut 80 euron petivaatteet lahjaksi, niin miten niiden myyminen ei olisi kannattavaa vaikka millä summalla? 

Vierailija
17/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee rahaa, mikä on ihmeellistä. Lahjaksi rahaa tai ainakin kuitti että voi palauttaa tarpeettoman roinan.

Vierailija
18/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että kukaan ostelee toisille aikuisille joululahjoja suklaarasiaa kummempaa.

Vierailija
19/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut, että kukaan ostelee toisille aikuisille joululahjoja suklaarasiaa kummempaa.

Eikä ainakaan petivaatteita. 

Vierailija
20/62 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes kysyneet, otatko takaisin kun liian pieni koko/ niitä kertyi, voimmeko myydä ? Etkö kuunnellut, sanoivatko syytä miksi tekivät ? Eikö kehdanneet, jos sulla on iso "auktoriteetti" ote heihin. Jossakin syy on. Jos saman lahja monet antaneet ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi