Hankin lapsen yksin -maailman paras päätös
En löytänyt sopivaa isäehdokasta ja olin jo 35-vuotias. Lapsen kanssa pärjään paremmin kuin ystävät, joilla on mies 😄 Tuntuu, että miehestä on enemmän haittaa kuin iloa arjessa. Nyt ei tarvitse neuvotella mistään lapseen liittyvästä eikä huolehtia toisesta (aikuisesta) "lapsesta". Suosittelen lämpimästi tätä vaihtoehtoa.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tämä tapa tulee yleistymään.
On jo yleistynyt siinä määrin että on syntynyt sukurutsaisia lapsia biologisille puolisisaruksille, jotka eivät tietäneet taustaansa.
Hienoa. Lapsia kukaan harvoin katuu, huonoa parisuhdetta kyllä. Onnittelut ja kaikkea hyvää perheellenne!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Lapsia kukaan harvoin katuu, huonoa parisuhdetta kyllä. Onnittelut ja kaikkea hyvää perheellenne!
Kyllä monikin isä katuu lapsia joita ei ikinä ole halunnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässähän ei ole sitä vaaraa, joten win-win. Miksi ruikutatte?
Itse hankin lapsen venakkoeukkoni kanssa. 180cm pitkäsäärisen kauniin naisen kanssa tietää ainakin, että miltä lapsi tulee näyttämään. Paras päätös kohdallani, en ole koskaan oikein tullut toimeen samanlaisten suominaisten kanssa.
Parempi elämä ilman isää kuin kelvottoman isän kanssa. Monesti mietin, olisiko elämä mennyt toisin, jos olisin säästynyt isän aiheuttamalta fyysiseltä, psyykkiseltä ja seksuaaliselta väkivallalta. Kadun, etten itse tehnyt lasta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin halunnut ison perheen, mutta mulle ei suotu sellaista. Yksi aikuinen lapsi on ja mulla ikää 44 niin meni jo tämä juna mun kohdalla. Monesti olen itkenyt kun en edes toista lasta saanut.
Onpa hienoa sen aikuisen lapsen kannalta, että hän ei riitä mihinkään, vaan äiti itkee, että lisää olisi pitänyt saada.
Itse mietin samaa, mutta liian ohkaiset tukiverkot estivät. Nyt olen lähemmäs 40-v ja vihdoin löysin hyvän, kunnollisen ja luotettavan miehen elämääni. Toivottavasti onnistumme vielä saamaan lapsia.
Tein myös lapsen yksin ja olen tyytyväinen päätökseeni. Naisista on vain harmia ja enemmän taakkaa perheissä joten tämä päätös on mainio. Olen koti-isänä nyt ollut vuoden verran ja töihin menen sitten kun pikkuinen menee päivähoitoon.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että lapsi on vielä pieni, eikä ole aloittanut hoidossa/ sinä töissä. Odota kun sairastelukierre alkaa, kaipaat toista vanhempaa rinnallesi.
Ei ole sattumaa että lapsen tekemiseen tarvitaan kaksi vanhempaa. Niin tarvitaan kasvattamiseenkin. Yksi ei pärjää.
Mitä iloa on isästä, joka ei lapsen kasvatukseen ja hoitoon osallistu muutoin kuin postasmalla "isäkuvia" somessa ja arvostelemalla äidin yksin tekemää hoiva- ja kasvatustyötä? Sehän on pelkkä lisätaakka lapsen äidille.
Teidän huonotasoisten naisten ei pitäisi missään nimessä lisääntyä. Pikkuhiljaa kuolisitte sukupuuttoon ja naisten laatu sekä kumppaneina, että äiteinä paranisi. Kyllä se on tullut nähtyä lapsia tarhaan viedessä ja hakiessa, että ne lapset joilta puuttuu isä, katsovat hieman ihmeissään ja suruissaan, kun meidän lapset juoksevat aina syliin hakiessa ja tulevat syliin myös viedessä. Jo sekin näyttää vaikuttavan, jos vanhemmat ovat eronneet, eli iskää nähdään vain vuoroviikoin tai harvemmin.
Jos riittää rahkeita, rohkeutta ja varaa ryhtyä tietentahtoen yksinhuoltajaksi, niin mikäs siinä. Onnea ap:lle valitsemalleen tielle! Kylläjän yksi hyvä vanhempi lapselle varmasti riittää. Toki turvaverkostoja on hyvä olla olemassa pahan päivän varalle.
Kaikki miehet ei kuitenkaan ole huonoja isiä, on olemassa erittäin hyviä isiä ja myös erittäin huonoja äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että kirjoitit tämän itsellesi ns uskotteluna että parempi näin. Rakastan perhe-elämää ja oman puolison kanssa jaetaan asiat 50/50. Isä super tärkeä lapselleni ja sitä ihana seurata. Perheitä on erilaisia, olet tehnyt rohkean ratkaisun. Minun mies ei ole mikään lapsi tai yksi lisää huolehdittava vaan tasapuolinen kumppani josta saan paljon tukea lapsen kasvattamiseen.
Olen tullut siihen tulokseen, että nämä naiset jotka lässyttävät mieslapsista, eivät alkujaankaan ole itse olleet niin aikuisia, että olisivat etsineet rinnalleen aikuista miestä, vaan mies oli heille (seksi)leikkikaveri. Lopulta tuli riita leluista ja nainen suuttui eikä halua enää leikkiä tyhmän leikkikaverin kanssa!
Hyväksyn sen että nykyään perheitä on monenlaisia. Itsestäni ei olisi kuitenkaan hankkimaan lasta yksin. Liian työlästä pikkulapsivaiheessa eikä saisi omaa aikaa kun ei ole toista vanhempaa jakamassa vastuuta.
Amerikassa tehdyn tutkimuksen mukaan, vankiloissa olevista 80% on Isättöminä kasvaneita.
Vierailija kirjoitti:
Parempi elämä ilman isää kuin kelvottoman isän kanssa. Monesti mietin, olisiko elämä mennyt toisin, jos olisin säästynyt isän aiheuttamalta fyysiseltä, psyykkiseltä ja seksuaaliselta väkivallalta. Kadun, etten itse tehnyt lasta yksin.
Oletko kysynyt äidistäsi koskaan miesvalinnastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesparka, täysin kyvytön hallitsemaan ehkäisyn käyttöään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että lapsi on vielä pieni, eikä ole aloittanut hoidossa/ sinä töissä. Odota kun sairastelukierre alkaa, kaipaat toista vanhempaa rinnallesi.
Ei ole sattumaa että lapsen tekemiseen tarvitaan kaksi vanhempaa. Niin tarvitaan kasvattamiseenkin. Yksi ei pärjää.
Naiset on kautta aikojen kasvattaneet lapset yksin kun isät ovat huidelleet ties missä merillä ja huorissa.
Meriltä tienattiin se raha, jolla vaimo elätettiin ja huorissa käytiin kun vaimo pihtasi.
nykyään on helppoa, kun sossusta saa rahaa ja työssäkäyvät miehet elättävät satojatuhansia yh-loisia
Oho, siellähän joku sankari voimainsa tunnossa huutelee. Ennen oli muitakin töitä kuin merimiemeksi ryhtyminen. Pihtaaminen syy oli raskauden pelko, muuta keinoa ei ollut säännöstellä syntyvyyttä.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.