Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain luotettavalta taholta tietää että poliisi tarkkailee tätä palstaa

Vierailija
07.01.2007 |

Poliisi on saanut luvan tämän palstan jatkuvaan tarkkailuun täällä esiintyvien häiriöiden vuoksi. Tämä tarkoittaa sitä että poliisi näkee heti jokaisen viestinkirjoittajan tiedot (nimi, sos-tunnus jne) eikä niitä tarvi erikseen pyytää oikeuden luvalla.

Että en jäisi kiinni tästä paljastuksesta kirjoitin tämän viestin nettikahvilasta ja olen sen lisäksi naamioitunut. Että tiedoksenne...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käytössäni isäni henkilötiedoilla hommattu nettiyhteys. Voi perkele, nyt isäni joutuu minun sijastani vankilaan. Sinne meni ne muhkeat perintörahat. Tulipa ryssittyä pahemman kerran :(

Vierailija
2/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan se siellä pysyy, tietääx kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jo vuosia jatkuneen tiiviin seuranna ansiosta poliisi on viimein saanut kiinni 100 000 herjauksiin, yleisen pahan mielen aiheuttamiseen ja loan heittoon syyllistynyttä pääosin naispuolista henkilöä... "

Vierailija
4/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa tietää;) ainakin meillä:) täytyypi kysyä mieheltäni kun tulee töistä että onko seurannut tätä palstaa koko päivän;)

Vierailija
5/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin vaivannut mua jo liian kauan ja koko ajan on ollut tunne, että mua kytätään.. Mä valehtelin kerran täällä palstalla, että meillä on 4 lasta (oikeasti niitä on 2) vain saadakseni lisää uskottavuutta kasvattajana!

Niin, joo, ja paljastetaan nyt samaan syssyyn se kerta, kun kirjoitin valheellisesti vierottaneeni lapset tuttipullosta 1-vuotiaana.. Totuus on, että toinen joi vellin pullosta vielä 2½-vuotiaana!!

Tulkaa ja viekää mut pois.=´(

Vierailija
6/26 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoiaa herättävä provo :))))))))))))

Vierailija
7/26 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajoin aamulla tullessani ylinopeutta 94 km/h nopeusrajoituksen olessa 80 km/h. Kyseessä oli ohitustilanne noin kello 7.56. Voitte lähettää minulle rangaistusvaatimuksen postitse. Laittakaa palautuskirjekuori mukaan, niin voin postittaa sen takaisin nopeasti. Nimen ja osoitteen sekä muut tarvittavat tiedot saatte seurantiedoistanne. Minulla on nyt niin huono omatunto tämän rikoksen takia, että voisitte minua rangaista tällä tavalla.

Terveisin,

nim. Katuva väärintekijä

Ps. voisitteko noutaa tällä palstalla häiriköivät psykoositapaukset takaisin lukkojen taakse kun saatte seurannassa heidän olinpaikkansa tietoonne

Vierailija
8/26 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rikoksesta epäiltyä henkilöä puhuu puhelimessa koodikielellä. He tietävät, että heidän puhelimiaan kuunnellaan, joten he tavattuaan päättävät siirtyä käyttämään herra A:n vaimon nimissä olevaa nettiliittymää ja keskustella bisneksistä herra B:n ehdotuksesta herra B:n vaimon suosimalla vauva-lehden av:lla tai jollain mulla saitilla. Poliisi pääsee tästä jyvälle ja hakee tuomioistuimelta luvan salaisten pakkokeinolakien (SALPA) mukaiseen määräaikaiseen teletietojen seurantaan.

Vierailija
9/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä poliiseille!

- Tiedätte kyllä kuka ;)

Vierailija
10/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks mulla ei ole huolta, liittymä kun on miehen työnantajan, eli ison firman nimissä. Siinähän metsästävät ihna rauhassa =)

Vierailija
11/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimman näköiset voipi tulla tänne meille....

Vierailija
12/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun työttömänä on satoja poliiseja niin kiva että SM käyttää resursseja näin:D

t. konstu

Vierailija
13/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mut näätte ja tunnistatte niin voisko tänne tulla pari nuorta ja komeaa poliisisetää päiväkahville? ;))

Vierailija
14/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kun kirjoittaa jotain tuhmaa karauttaa maija pihaan ja swat mieht heittää kyynelkaasua ikkunasta sisään... ja pistää vankilaan koko porukan

Vierailija
15/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se palkka iso oo, mutta parempi ku ei mitään. Voisin ihan hyvin vaihtaa nykysen työni av:n tarkkailuun.

Vierailija
16/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap antanut sotunsa Vauva-lehden käyttöön?

Vierailija
17/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo jäänyt kuulemma porukkaa kiinni

Vierailija
18/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai poliisi näkee, että käytän kahvilan avointa wlania ??

Tuleeko tänne strippi luolaan kohta ratsia ......

Vierailija
19/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän niillä olekaan oikeita rikollisia kiinniotettavaksi joten varmaan tuhlaavatkin resursseja täällä. Ollaan me vaan niiiiiiiin pahoja:)))

Vierailija
20/26 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huiiii, pelottaaa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi