Duunarin kyykytys 2024
Vielä kun säätävät lain ( pakkolaki ) että työtä on tehtävä niin että.hiki näkyy muuten keskeytyy palkanmaksu ,tulemme onnellisimmaksi kuin ameriikan ihmemaa.
Mitähän teemme niille joita ei nahkaruoska saavuta.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nyt on duunaria kyykytetty? Hallituksen toimet kohdistuvat enimmäkseen työttömiin.
Lapsiperheisiin poikkeuksellisen voimakkaasti. Ei työtön ex-vaimo enää pysty edes ruokaa ostamaan lapsillemme, joten minun elatusvastuuni kasvaa entisestään. Duunarin murha on tämä hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset lakot pitäisi kieltää, jokainen saa osoittaa toki mieltään mutta omaan piikkiin kun kyse on poliittisista lakoista, ei yksityisten työnantajien tarvitse kärsiä sen takia, duunari kusee omiin muroihinsa.
Ja lahtarit kusee omille kintuilleen vaikka yrittävät osua duunarin naamalle. Pistetään laitokset seis, ottaa lahtarikin nöyremmän asenteen.
Hyvin on AY propaganda uponnut. Firmat siirtyy lakkoilevasta Suomesta vakaampiin oloihin ja duunari saa painua lähiöbaariin uhoomaan sossutuella keskikaljamuki kourassa. Se on AY liike joka kusee duunaria silmään ja duunari nauttii siitä muttei ymmärrä kun häntä kusetaaan.
Ei tuo työpaikoilla pelottelu ole uponnut keneenkään enää kymmeniin vuosiin. Suurin osa kaikesta tuotannosta on siirretty jo aikoja sitten halpamaihin. Tyhmä on se joka ei siirrä ne loputkin jos se palkoista on kiinni. Ei suomalaiset tule ikinä kilpailemaan orjamaiden kanssa palkoista.
Miksi eivät jo mene jos joku on vielä täällä? Tuossa on useita maita joissa ei kukaan ikinä lakkoile koska lakkoilijat laitetaan vankilaan,. Luulisi olevan yritys paratiiseja.
pari muuta asiaa tulee sitten kyllä kaupan päälle. Korpilakot, varastelevat duunarit joita ei kiinnostabmikään työnteko.
Noukkii rusinat pullasta ja lähtee.
Laadukkaalla työllä on hintansa.
Vierailija kirjoitti:
Teollisuusliiton ilmoittamista lakoista seuraa iso lasku työnantajille eli palkanmaksajille ja veronmaksajille Suomi ei myöskään lakkojen myötä näytä houkuttelevalta investointikohteelta yrityksille. Tarve uudistaa työrauhalainsäädäntöä on vahva.
Tarve kieltää tällaiset saneluhallitukset on vahva.
Lakot 100% hallituksen (EK:n) syytä.
Ihmiset eivät kärsi näistä lakoista, vaan hallituksen leikkauksista ja työelämän heikennyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teollisuusliiton ilmoittamista lakoista seuraa iso lasku työnantajille eli palkanmaksajille ja veronmaksajille Suomi ei myöskään lakkojen myötä näytä houkuttelevalta investointikohteelta yrityksille. Tarve uudistaa työrauhalainsäädäntöä on vahva.
Siitä seuraa vaan iso lasku loisille jotka jonottavat duunarin kukkarolle. Duunari voi mennä sitten muualle jos tynantaja erottaa.
Ensi vuonna duunareilla jää enemmän käteen alhaisemman verotuksen vuoksi, vasemmisto = duunaria kyykytetään. 🤣
Voi vee mitä sontaa toi vasemmisto on.. pummeille vain aina lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset lakot pitäisi kieltää, jokainen saa osoittaa toki mieltään mutta omaan piikkiin kun kyse on poliittisista lakoista, ei yksityisten työnantajien tarvitse kärsiä sen takia, duunari kusee omiin muroihinsa.
Ja lahtarit kusee omille kintuilleen vaikka yrittävät osua duunarin naamalle. Pistetään laitokset seis, ottaa lahtarikin nöyremmän asenteen.
Ihan riittänee se, ettei hallitus asetu yhtä selkeästi vain työnantajien/työntekijöiden puolelle. Orpon ja perseiden nukkehallitus on pelkkä EK:n ja Suomen Yrittäjien marionetti. EK ja SY saivat 31/32 ehdotuksistaan läpi sellaisenaan, eikä työntekijöiltä kysytty nyt mitään. Eli hallitus otti sen rooliin ja valitsi työnantajien sanelupolitiikan, vaikka tähän saakka nämä tällaiset ovat kuulunut työehtosopimusten neuvotteluihin.
Antti Rinteen hallitus kaatui, koska hallituksen katsottiin sotkeutuneen mm. 30 % palkanalennuksiin (joita A. Rinne siis vastusti). Kyse oli silloin osittain AKT:n ja postinpalvelujen lakosta. Kokoomus sen sijaan on esittänyt, että Postin palvelu lakkautetaan, sen toiminnat siirretään Viroon työntekijöiden 600€/kk palkoilla (tosin edes Virosta ei löydy tekijöitä näillä palkoilla) tai koko homma pilkotaan paloiksi suomalaisten yrittäjien kesken, jotka saavat ruhtinaallisia tukia valtiolta, mutta edellytyksenä on se, että työttömät jakavat sen postin.
Voitte lukea tästä kokoomuksen puolueohjelmasta. Orjatalous on se, jolla Suomi nostetaan suosta. Sairaanhoitajat, julkisella toimivat lääkärit, opettajat ym. julkisen kustannuserät, saavat mennä nyt syväkyykkyyn samalla kuin koko ala persraiskataan, jotta jenkkimalli ja yksityistäminen alkaisi houkuttaa, kun Pisa-tulokset ja vanheneva väestö asettavat sellaisia haasteita, ettei täällä enää kannata elää eikä tänne tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna duunareilla jää enemmän käteen alhaisemman verotuksen vuoksi, vasemmisto = duunaria kyykytetään. 🤣
Persuja ei onneksi haittaa se, ettei jälkikasvu opi lukemaan. Ei niiden tarvi, kun isi voi kertoa kertoa, mitä Purra tai Halla-aho milloinkin tuuttaa eetteriin. Ja duunaria ei haittaa se, että lomarahat viedään ja työterveydenhuolto ei kata muuta kuin puhelinsoittoja. Eikä haittaa sekään, ettei julkiselle pääse. Vaikka olisi vakuutukset ei silti pääse, jos vakava sairaus on kyseessä.
Silloin koko kansa pitää kutsua koolle juhlimaan persun samaa syöpää. Senaatintorille, laakeriseppele sen perverssin Purran perspanon pään ympärillä, joka äänesti sen puolesta, että julkinen terveydenhuolto ajetaan tästä maasta alas. Sellainen persujen persraiskaama Suomi-neito meillä nyt. Vain Mäkkärin kassan fistaama kouluttamaton wt-persu odottaa tästä fiaskosta itselleen tai lapsilleen jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ap olet trolli. Tää nykyinen hallitus on hyvä hallitus duunareille ja työnantajille.
Tää uus hallitus vaan teitä työttömiä ja tukijusseja nyt kurittaa, sekös teitä ottaa päähän? :)
Ammattiliitot ei edusta työväenluokkaa enää, ne on itse omat asiansa pilannu ja nehän edustaa nykyään vaan demareita ja vassareita.
Olen duunari, persut on hyvä, ytk on paras ja nykyhallitus on hyvä.
Jaaha, sieltä taas tuli yksi mistään mitään ymmärtämätön vatipäinen idioottivajakki kommentoimaan tajuamatta mistään mitään.
Tämä hallitus ei ole duunarille millään mittarilla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olet trolli. Tää nykyinen hallitus on hyvä hallitus duunareille ja työnantajille.
Tää uus hallitus vaan teitä työttömiä ja tukijusseja nyt kurittaa, sekös teitä ottaa päähän? :)
Ammattiliitot ei edusta työväenluokkaa enää, ne on itse omat asiansa pilannu ja nehän edustaa nykyään vaan demareita ja vassareita.
Jaaha, sieltä taas tuli yksi mistään mitään ymmärtämätön vatipäinen idioottivajakki kommentoimaan tajuamatta mistään mitään.
Miksi sä puhut kaikkien suulla? Minulle tämä hallitus on varsin hyvä ja olen duunari.
Minun verotus kevenee ja polttoaineen verotus kevenee.
Tämä hallitus antaa minulle enemmän kuin esim edellinen hallitus, edellinen hallitus ei antanut minulle mitään ja edellinen hallitus halusi evätä minulta työnteon.
Miksi sä haukut minua idioottivajakiksi? Minä kyllä tajuan ja tajuan sen että tämä hallitus on minulle hyvä, tajuan myös sen että suomen ja koko euroopan taloustilanne on surkea eli nykyinen hallitus joutuu tekemään vaikeita päätöksiä sekä leikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Voi vee mitä sontaa tuo sinun kommenttisi on.
Duunarille ei ole jäämässä todellakaan ensi vuonna enemmän rahaa käteen, jos ja kun huomioidaan kaikki maksujen ja vällisten verojen korotukset sekä varsinkaan jos on pienituloisesta päästä oleva duunari ne leikkautuvat tuet.
Tosiasiassa lisää tältä hallitukselta saa vain hyvätuloiset ja erittäin paljon nannaa erittäin hyvätuloiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä puhut kaikkien suulla? Minulle tämä hallitus on varsin hyvä ja olen duunari.
Minun verotus kevenee ja polttoaineen verotus kevenee. <
No vaikea minun on sille mitäänt tehdä, että olet noin zaatanallisen tyhmä ihminen. Tai ihmisen kaltainen olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarille ei ole jäämässä todellakaan ensi vuonna enemmän rahaa käteen, jos ja kun huomioidaan kaikki maksujen ja vällisten verojen korotukset sekä varsinkaan jos on pienituloisesta päästä oleva duunari ne leikkautuvat tuet.
Tosiasiassa lisää tältä hallitukselta saa vain hyvätuloiset ja erittäin paljon nannaa erittäin hyvätuloiset.
Voi vee etkö sä tajua että suomen talous on kriisissä? Siitä saat syyttää edellistä hallitusta että nyt leikataan,otetaan velkaa ja pyritään korjaamaan suomen taloutta.
Tajuatko että korot on noussu, menot on noussu ja inflaatio on korkealla? Kaikki nuo on edellisen hallituksen aikana tapahtuneita asioita :)
Tämä uusi hallitus keventi verotusta toisin kuin edellinen hallitus, edellisen hallituksen puolueet on tunnettuja siitä että ne riistää AINA duunarilta eikä mitään anna duunareille. Edellisen hallituksen puolueet VIHAA duunareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikea minun on sille mitäänt tehdä, että olet noin zaatanallisen tyhmä ihminen. Tai ihmisen kaltainen olento.
Sinä vaan se haukut ja nimittelet muita, sitten sinä samalla ihmettelet miksi ihmiset hylkää ammattiliitot ja miksi työväestö on hylänny demarit,vassarit ja vihreät :) Te saatte ihan itse syyttää itseänne siitä että teistä ei pidetä ja että työväki on siirtynyt kannattamaan persuja sekä ytk.
Niin ja te olette myös tosi kovia valehtelemaan ja levittämään valheellista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vee etkö sä tajua että suomen talous on kriisissä? Siitä saat syyttää edellistä hallitusta että nyt leikataan,otetaan velkaa ja pyritään korjaamaan suomen taloutta.
Tajuatko että korot on noussu, menot on noussu ja inflaatio on korkealla? Kaikki nuo on edellisen hallituksen aikana tapahtuneita asioita :)
Tämä uusi hallitus keventi verotusta toisin kuin edellinen hallitus, edellisen hallituksen puolueet on tunnettuja siitä että ne riistää AINA duunarilta eikä mitään anna duunareille. Edellisen hallituksen puolueet VIHAA duunareita.
Ei, edellinen hallitus ei tässä leikkaa pienituloisilta. Se on tämä nykyinen, joka leikkaa. Joku tuolainen kaltaisesi aivovaurioisen kuziperzeizen peräröörin mutkumutkun siitä, että edellisen hallituksen vika ei yksinkertaisesti ole totta. Näitä toimia tekee tämä hallitus ja se on tämän hallituksen valinta, mihin ne kohdistuu.
Ja tämä hallitus ei kokonaisuutena kevennä duunarin kokonaismaksurasitusta vaan se kasvaa ja tulot pienenee. Minkälainen laskutaidoton idioottivajakki oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, edellinen hallitus ei tässä leikkaa pienituloisilta. Se on tämä nykyinen, joka leikkaa. Joku tuolainen kaltaisesi aivovaurioisen kuziperzeizen peräröörin mutkumutkun siitä, että edellisen hallituksen vika ei yksinkertaisesti ole totta. Näitä toimia tekee tämä hallitus ja se on tämän hallituksen valinta, mihin ne kohdistuu.
Ja tämä hallitus ei kokonaisuutena kevennä duunarin kokonaismaksurasitusta vaan se kasvaa ja tulot pienenee. Minkälainen laskutaidoton idioottivajakki oikein olet?
Miksi aina duunareilta saa leikata ja duunarien verotust saa korottaa mutta pienituloisilta ei saa ikinä leikata? Edellinen hallitus tuhosi suomen talouden ja siksi tämä uusi hallitus joutuu leikkaamaan, hyvä vaan että leikkaa jotta sinuakin työnteko alkaa kiinnostamaan.
Sä jankkaat ja jankkaat mutta et tajua sitä että tämä hallitus keventää verotusta vaikka suomen taloustilanne on surkea edellisen hallituksen takia, tämä hallitus on paras duunareille.
Miksi sinua ei työnteko kiinnosta? Miksi minä joudun pienellä palkallani elättämään sinua? Hyvä että tuet tippuu koska en halua pienellä palkalla enää elättää sinua, saat mennä töihin ja elättää itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen duunari enkä lakkoile, en halua omalle työnantajalle tappiota siitä että lakoillaan, se maksaa mun hyvän palkan, ei valtio.
Juuri sen takia pitäisi panna maksajiksi aiheuttaja, elikkä Suomen hallituspuolueet.
Vierailija kirjoitti:
Duunarit on itse tilanneet esim palkattoman saikkupäivän. Lukemattomia maanantaita tai perjantai ollaan "sairaana".
Kun ihmisen rehellisyyteen ei voi luottaa niin järjestelmä laittaa pakot käyttöön. Nyt tulee lusmuilulle loppu! siihen ei ole varaa yksilö eikä valtiotasolla
En ole koskaan tajunnut sitä, että jos makaan kotona oli kyse sitten kuumeesta tai krapulasta, niin mitä se mun työnantaja siitä hyötyy? Miksi sen pitäisi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Näin on!
Ainoat jotka ulisee, on nämä työkykyiset mutta haluttomat demaripaskat. Ammattiliittojen viestintä ei ole mitään muuta kuin SDP :n puoluetoimiston niille antamia lapusta luettavia ja toisteltavia liturgioita. SAK :n alaiset ammattiliitot ei ole mitään itsenäisiä ammattiliittoja, eikä niillä ole paskankaan tekoa ollut enää aikoihin sen "edustettavan" ammattiryhmänsä asioiden ajajina. Se nähtiin jo koronapsykoosien aikana, ja pitemmältä ajalta kun katsotaan duunareiden palkkoja suhteessa veroihin ja elämisen kustannuksiin. SAK ja sen alaiset liitot ei ole mitään muuta kuin demareiden käsikassara, jolla yritetään kaivaa maata demokratian alta kun ei tykätä vaalituloksesta. Koko lakkoilusekoilu ei ole muuta kuin demareiden kuolinkouristeluita väistämättömän edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin kun sillä saadaan demarikusiaisilta syömähampaat revittyä ilman anestesiaa suusta, niin kannatan ehdottomasti. Sen jälkeen kun saadaan ammattiliittojen ja demareiden s y ö p ä i n e n liitos katkaistua, ja ammattiliitot saa ja voi keskittyä siihen mistä niille maksetaan, eli ammattiryhmiensä palkkojen ja muiden työperusteisten etujen ajamiseen, sitten olen tyytyväinen. Pääasia että demarit saadaan helvettiin haitoilta ja kuppaamasta työtätekevien rahoja.
BlackRock ja Vanguard käyttää paljon massia tuhotakseen vahvat ay-liikkeet ja maat,joissa työväen liittoutumisaste on vahva. Kas kun joukossa on voimaa, siksi propaganda liittoja vastaan.
Koko maailman työväki pitäisi saada orjiksi näiden mielestä.