Duunarin kyykytys 2024
Vielä kun säätävät lain ( pakkolaki ) että työtä on tehtävä niin että.hiki näkyy muuten keskeytyy palkanmaksu ,tulemme onnellisimmaksi kuin ameriikan ihmemaa.
Mitähän teemme niille joita ei nahkaruoska saavuta.
Kommentit (63)
Miksi björn ei asu suomessa , miksi björnin kaverit asuvat sveitsissä.
Mitä vhutua minä teen täällä.
Nythän jo eri yhteyksissä tekstiin ujutetaan uuskieltä, kun puhutaan työpanoksen arvosta ja tuotosta. Palkasta tullaan siis nykymuodossaan luopumaan ja mitataan panosta, tuottoa ja arvoa.
Poliittiset lakot pitäisi kieltää, jokainen saa osoittaa toki mieltään mutta omaan piikkiin kun kyse on poliittisista lakoista, ei yksityisten työnantajien tarvitse kärsiä sen takia, duunari kusee omiin muroihinsa.
Huh huh , onneksi eilen maksoin tontin ja kivitalon omaksi....takka on ja valtion koivut näkyy ikkunasta.
Säälittää kodittomat ja nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset lakot pitäisi kieltää, jokainen saa osoittaa toki mieltään mutta omaan piikkiin kun kyse on poliittisista lakoista, ei yksityisten työnantajien tarvitse kärsiä sen takia, duunari kusee omiin muroihinsa.
Ja lahtarit kusee omille kintuilleen vaikka yrittävät osua duunarin naamalle. Pistetään laitokset seis, ottaa lahtarikin nöyremmän asenteen.
Koittakaa duunarit kestää 3-4 vuotta, sitten helpottaa. Teidän kaikkien pitää nyt osallistua talkoisiin.
Johtaja
Perustetaan kaikki firmat ja aletaan kyykyttää niitä jotka tänne onnelaan tahtovat...kela maksaa.
Millä tavalla nyt on duunaria kyykytetty? Hallituksen toimet kohdistuvat enimmäkseen työttömiin.
Ap olet trolli. Tää nykyinen hallitus on hyvä hallitus duunareille ja työnantajille.
Tää uus hallitus vaan teitä työttömiä ja tukijusseja nyt kurittaa, sekös teitä ottaa päähän? :)
Ammattiliitot ei edusta työväenluokkaa enää, ne on itse omat asiansa pilannu ja nehän edustaa nykyään vaan demareita ja vassareita.
Olen duunari, persut on hyvä, ytk on paras ja nykyhallitus on hyvä.
Kaikki ajaa sitten firman pakulla , ei siis tarvitse maksaa alv tä eikä kallista 4 paikkasta käämiautoa ostaa..ei 0 tuntinen paljoa maksa , sillehän saa antaa heti kenkääkin ( riittävä syy )
Duunarit on itse tilanneet esim palkattoman saikkupäivän. Lukemattomia maanantaita tai perjantai ollaan "sairaana".
Kun ihmisen rehellisyyteen ei voi luottaa niin järjestelmä laittaa pakot käyttöön. Nyt tulee lusmuilulle loppu! siihen ei ole varaa yksilö eikä valtiotasolla
Vierailija kirjoitti:
Miksi björn ei asu suomessa , miksi björnin kaverit asuvat sveitsissä.
Mitä vhutua minä teen täällä.
Et taida olla Björnin kavereita.
Olen duunari enkä lakkoile, en halua omalle työnantajalle tappiota siitä että lakoillaan, se maksaa mun hyvän palkan, ei valtio.
Voin olla kyykyssä, pääasia että ei enää tartte nousta ylös ja mennä töihin, jee!
Ei tässä työläistä huijata....yt pois alle 50 hengen lafkalta ja karenssia lisää ja liiton korvaukset lyhyemmäksi.....juu ei.
Viikon varotusaika lomautukseen ja keskää hyvällä syyllä.......
tietysti kieltämisen lopullinen tarkoitus on rietysti lakkoilijoiden ja aluksi niiden johtajien pidättäminen.
Sama mitä tekee Unkari, Turkki, Venäjä ja Kiina mm Taiwanissa.
Nämä ovat välttämättömiä työelämän uudistuksia, sanoo Orpo.
Äänestäjät uskoo kuten kaikki muutkin liirum laarum korulauseet
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä kansalaisen pitää alistua mihin tahansa mitä poliitikot keksivät päättää. Kuulostaa helkkarin pahalta tuollainen systeemi.
Milloin oppositio ja ammattiliitot tajuaa sen että duunarien suosikki puolue on persut ja että ytk on suositumpi kuin sak?
Ammattiliitot näillä heidän lakoillaan ja uhkailuillaan vaan aiheuttavat sen että entistä enemmän ihmiset eroaa ammattiliitoista.
Vierailija kirjoitti:
Duunarit on itse tilanneet esim palkattoman saikkupäivän. Lukemattomia maanantaita tai perjantai ollaan "sairaana".
Kun ihmisen rehellisyyteen ei voi luottaa niin järjestelmä laittaa pakot käyttöön. Nyt tulee lusmuilulle loppu! siihen ei ole varaa yksilö eikä valtiotasolla
Itse pidän työnteosta. Menin tänä joulukuussa ehkä hieman liian aikaisin koronan jälkeen töihin, kun olo oli riittävän hyvä jo yhden sairaslomapäivän jälkeen. Tulos: kymmeniä muita oli sitten koronassa viikon, jotkut pidempään. Vähän omaatuntoa soimaa kyllä. Oli kehityskeskustelukin pomon kanssa. Oli myös koronassa ennen joulua.
Mutta tätä meiltä tulevaisuudessa halutaan, joten ihan turha sättiä itseään.
2025 työssä on niin hauskaa että sen tekemisestä pitää maksaa...
2026 veroprosentti 55 kaikille koska kaikki ovat niin rikkaita...
2027 kaikki ovat onnellisia.