Monta kiloa olet lihonnut joulun jälkeen?
Ja aiotko laihduttaa ne pois vai odotatko, että sulavat hitaasti pois normaaliin arkeen ja syömiseen palatessa?
Itse lihosin 3 kiloa joulukuun aikana
Kommentit (49)
Söin jouluruokaa maltillisesti ilman kinkkua kahtena päivänä. Vähän joulusuklaata. Tuntui että talvitakki puristi kun lähdin lenkille. Joten veikkaan paria kiloa.
3 enkä ole edes syönyt jouluruokia vaan ihan niin kuin ennenkin.
Oikea muoto on lihonut, yhdellä n-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Olen laihtunut 3 kiloa. Miksi olet mättänyt hulluna suklaakonvehteja?
En ole syönyt yhtään suklaata, mutta muita jouluruokia kylläkin. Viidet pikkujoulut ja joulun pyhät tehneet tehtävänsä. Hyvää oli, enkä jättäisi nauttimasta ruuasta muutaman lisäkilon takia. Ne kun saa helposti pois
Joulun jälkeen on ollut vasta kaksi päivää, tuskin siinä ajassa kovin paljon paino nousee.
Vierailija kirjoitti:
Joulun jälkeen on ollut vasta kaksi päivää, tuskin siinä ajassa kovin paljon paino nousee.
Kirjoitinkin, että olen lihonut joulukuun aikana 3 kiloa, en pyhien aikana
Apee mitä teet näillä tuntemattomien kilomäärillä... Pimeetä.. 🙈🤣
Vierailija kirjoitti:
Vertaistukea. Jos sinulle tuli muuta mieleen, se vasta pimeetä onkin
Vierailija kirjoitti:
Laitan ylös ruutuvihkoon.. Siellä on myös kengän numeroita paljon tullut ja päänympärys mittoja.. Tämä on minun toimistotyötäni.
Yleensä on tullut kahdesta neljään kiloa joululta vuoden ensimmäiseen päivään. Aamun vaa'alla käynti paljasti iloisen asian olen laihtunut puoli kiloa. 😎👍
En ole lihonut yhtään ja söin kolme päivää jouluruokia oikein reilusti. Yhden kilon lihomiseen tarvitaan 7000 extrakaloria. Epäilen, että kovin moni ei joulun aikaan syö yli 7000 extrakaloria kuitenkaan ja "lihominen" on suolaisesta ruoasta johtuvaa nestekertymää, joka häviää kun palaa normaaliin ruokavalioon ja liikkuu vähän.
0 kg, olin itsekin yllättynyt. Vuoden aikana oppimani annoskokojen maltillisuus teki näköjään sen, että edes joulun aikaan ei tullut ylensyötyä. Missään vaiheessa ei ollut sellaista tunnetta, että olisi pitänyt kieltäytyä jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ylös ruutuvihkoon.. Siellä on myös kengän numeroita paljon tullut ja päänympärys mittoja.. Tämä on minun toimistotyötäni.
Tämä ei ole minun vastaukseni, mutta onnea vain sinulle muiden mittojen kyttäykseen :D
Ap
Joulu-uusivuosi syömisellä ei mitään merkitystä mutta uusivuosi-joulu se väli ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Joulu-uusivuosi syömisellä ei mitään merkitystä mutta uusivuosi-joulu se väli ratkaisee.
Näin ajattelen itsekin, vaikka kiloista tulee aina morkkis. Koko muun vuoden painoni ei kuitenkaan jojoile. Vain tämä joulun aika altistaa minut painon nousulle.
Ap
Joulun aika on kyllä niin lyhyt, että eihän siinä ehdi edes kiloja tulemaan lisää.
ap monta ei ole kysymyssana vaan montako
Joulun jälkeen? Tässä on nyt vasta kaksi päivää arkea pyhien jälkeen ollut... en juuri ole lihonut näiden kahden päivän aikana. Sen sijaan joulunpyhinä ehkä pari kiloa, mutta se lähtee kyllä äkkiä...
Olen laihtunut 3 kiloa. Miksi olet mättänyt hulluna suklaakonvehteja?