Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni mielestä hän tulee n. 7-10 kertaa yössä, miten lasketaan?

Vierailija
07.01.2007 |

Mieheni mukaan orgasmit lasketaan niistä nykäyksistä, joita penis tekee seimensyöksyn aikana. Ensimmäisillähän niistä spermaa lentää tai pulppuaa peniksesstä aina nykäysten mukana, mutta viimeisillä nykäyksillä mitään ei enää tule, ainoastaan nykäykset tuntuvat. Näin laskien mies voi saada jopa tuon 10 orkkua parin minuutin aikana. Minusta tuollainen yleisen käsityksen mukaan lasketaan yhdeksi orkuksi. Kumpi on oikeassa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi orkku. Pitäisikö miehesi vähän lukea jotain kirjaa tms. jotta hän tietäisi perusasiat?

Vierailija
2/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuo lasketaan YHDEKSI orkuksi, satojen samanlaisten kokemuksella mies 40v.

Kyllä 3-4 oikeata orkkua yössä saava karju on jo harvinaisuus. Tässä iässä yleensä sen ensimmäisen jälkeen halut taivaan tuulissa ja tulee mieleen lähinnä vetää unta luumuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkku. Ihmettelen kovasti väitettä ylempänä eetä 3-4 yössä olisi jo ihme. Kyllä minä saan ihan oikeita orkkuja kymmenenkin yössä jos on koko yö aikaa peuhata. Olemme kovin erilaisia...

t. mään

Vierailija
4/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mään

Vierailija
5/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten tuli krapuloissa paneskeltua 3-4 kertaa päivässä. Kahden kerran jälkeen alkaa tulla sellainen kivistävä tunne kulliin.

Nykyisin laatu korvaa määrän, 2 kertaa viikossa riittää+tietysti runkkailut.

Vierailija:

kymmenenkin yössä jos on koko yö aikaa peuhata. Olemme kovin erilaisia...

t. mään

Vierailija
6/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pari kolme kertaa viikossa yleensä riittää, kiireiden takia. Siihen päälle runkkailua tarpeen mukaan... On niin paljon muutakin elämässä ettei yksinkertaisesti ehdi enempää vaikka haluttaisikin! Laatu (kerralla rakastelemme sitten aina piiitkään ja kiihkeästi) korvaa sitten määrän ;)

Vierailija
7/11 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa valvoa koko yötä edes panematta, vaikka olen alta kolmekymppinen ;)

Vierailija
8/11 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vedä mitään mömmöjä. Olen terve ja hyväkuntoinen mies, jolla on ollut aina erittäin suuri seksin tarve. En muuten olen " pahin" tapaus tässä suhteessa, mulle esimerkiksi runkkausrintamalla riittää yleensä kerta-kolme päivässä ja yksi kaverini kertoi joutuvansa runkkaamaan 5-6 kertaa peräjälkeen pahimmillaan. Heppu on mua vanhempi :) Toisaalta muutama hieman nuorempi ystäväni, joiden kanssa tästä on ollut puhetta sanoo, että kerta viikossa on sopivasti. Eli ei tämä iästä ole kiinni, luulin nuorempana siis reiluna kaksikymppisenä, että raja menisi jossain 7-8 kerrassa, mutta oikean naisen ja ajan kanssa...

Ja tuollaisia noin kymmenen kerran sessioita ei toki ole joka yö :)

Minulle sopiva määrä seksiä säännöllisesti, päivittäin on 2-5 kertaa.

t. mään

Vierailija
9/11 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on.

Kuka siis oikeasti laskee sykäyksiä.

Onpahan vaihtelua seuraavaan kertaan, pitää yrittää muistaa laskea :D

Jos vaimo sattuisi samalla puristelemaan niin vaikeaksi tuo menee :D

Vierailija
10/11 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies ei tunnista edes orgasmin ja siemensyöksyn erillisyyttä. Eihän ne sykäykset varsinaisesti edes tunnu miltään tai tee hyvää. Vaan se kokonaisvaltainen orkku joka on paljolti henkinen rentoutuminen.

Vierailija
11/11 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisellakaan lasketa joka sykäystä orkuksi, niitähän kertyisi sitten kymmeniä, ellei satoja vuorokaudessa. Saan kyllä 2-3 orkkua lyhyellä ajalla, mutta sykkimiset on jotain aivan muuta.

No, kukin tavallaan.