Mies käytti 700€ ilotulitteisiin - muutenkin laskujen kanssa tiukkaa
Mutta pitää ostaa ilotulitteita koska "kuuluu uuteen vuoteen" 🙄
Kommentit (41)
Puolisosi on nuija, toivottavasti ei ole lisääntynyt.
Mies juo ensivuoden pelkkää kuohuviiniä shampanjan sijasta!
Kunhan se äijä menee ne pommittaan jonnekkin aukiolle paikalle eikä ihan ihmisten makuuhuoneiden vieressä tykitä kuten tämmöisiä törppöjä täällä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi on nuija, toivottavasti ei ole lisääntynyt.
Ollaan lisäännytty. Meillä on suurperhe.
Ja anna mä arvaan, teilläkin lapsia.
Miksi lapset kerääntyy useimmiten tällaisille onnettomille? Ei impulssikontrollia? Siitä kai se tulee.
Taidat olla meidän naapuri, mietinkin kutsunko aattoiltana vieraita, mainostaen ilotulitusta, vuosia ollut hienot ilotulitteet heti klo 18 alkaen lapsille, päättyen puolen yön jälkeen.
Liittyy löyhästi aloitukseen. Mutta en ymmärrä, miksi moni kaupunki ainakin täällä Uudellamaalla on lopettanut ilotulitusshown järjestämisen. En ole ikinä ostanut ilotulitteita vaan olen käynyt aina katsomassa kaupungin järjestämän ilotulituksen ja ainakin oman kaupunkini keskusta on ollut aivan täynnä katsojia. Nyt harkitsen ensimmäistä kertaa ilotulitteiden ostamista itse. Jos tässä on joku ekologisuus perusteena, niin eihän se toimi ollenkaan, kun nyt kaikki katsojat ostavat omat tulitteensa?
Vierailija kirjoitti:
Liittyy löyhästi aloitukseen. Mutta en ymmärrä, miksi moni kaupunki ainakin täällä Uudellamaalla on lopettanut ilotulitusshown järjestämisen. En ole ikinä ostanut ilotulitteita vaan olen käynyt aina katsomassa kaupungin järjestämän ilotulituksen ja ainakin oman kaupunkini keskusta on ollut aivan täynnä katsojia. Nyt harkitsen ensimmäistä kertaa ilotulitteiden ostamista itse. Jos tässä on joku ekologisuus perusteena, niin eihän se toimi ollenkaan, kun nyt kaikki katsojat ostavat omat tulitteensa?
Minä taas veronmaksajana arvostan niitä kuntia jotka eivät tuhlaa moiseen veronmaksajien rahoja.
Minä olisin ostanut tuolla rahalla hienon kuvausdronen. Yleensä ilotulitteita ostelee vähän juntimmat ja tyhmemmät miehet.
Somessa kiertää haaste, jossa ilotulitteisiin varatut rahat lahjoitetaan Ukrainaan. Kannatettava idea.
Ihan hullua aikuisen ihmisen pamautella rahat taivaalle tai vetää kurkusta alas. Teineiltä nyt osaa odottaa mitä vain. Ei tulisi ikinä itselleni mieleenkään, vaikka hyvätuloinen olenkin.
Ja taas on joku kohta kädetön ja silmätön tapaturma-asemalla.
Pikku poikien paukkuinnon voi ymmärtää, mutta että aikamies paukuttelee on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Antaa miehen pommittaa. Se on hauskaa. Meilläkin menee rahaa noihin. Ja ei se ikää katso. Aikuisetkin ja jopa ikäihmiset niitä ostelee.
Eipä ole tarvinnut 30 vuoteen paukutella. Lapsellista touhua. Ei sovi aikamiehelle papateilla leikki.
Vierailija kirjoitti:
Antaa miehen pommittaa. Se on hauskaa. Meilläkin menee rahaa noihin. Ja ei se ikää katso. Aikuisetkin ja jopa ikäihmiset niitä ostelee.
Mikä kohta siinä papatin pamahtamisessa on hauskaa?
Sekö kun lanssi vie silmättömän kirralle?
Vierailija kirjoitti:
Tuon rahan sijoittamalla olisi voinut saada noin 60 pääomatuloja vuonna 2024.
Minä olen valinnut nuo pääomatulot, enkä rahan polttamista taivaalle.
Onko käärinliinnoissasi taskut? Sitäpaitsi Kela katsoo pääomatulot tuloksi ja vähentää ne toimeentulotuesta. Kuusikymppiä menee ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon rahan sijoittamalla olisi voinut saada noin 60 pääomatuloja vuonna 2024.
Minä olen valinnut nuo pääomatulot, enkä rahan polttamista taivaalle.
Onko käärinliinnoissasi taskut? Sitäpaitsi Kela katsoo pääomatulot tuloksi ja vähentää ne toimeentulotuesta. Kuusikymppiä menee ihan hukkaan.
Eivät kaikki nosta toimeentulotukea... 🤣
Vaimo kulutti ilotulitteisiin 750€ vaikka oli sovittu että ostetaan vaimolle uusi lumilapio ja lumikola
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kulutti ilotulitteisiin 750€ vaikka oli sovittu että ostetaan vaimolle uusi lumilapio ja lumikola
:DDDDD
Uskon kaikki, mitä tällä palstalla sanotaan. On hurja summa, huh huh!