Jos olet yksin mökillä pimeällä keskellä ei mitään...
Niin laitatko verhot ikkunoiden eteen, ettei joku voi kurkkia ikkunasta?
Kommentit (27)
Laitan, vaikka olen keskellä ei mitään niin aina voi joku öttiäinen tulla ikkunan taakse runkhaamaan.
Laitan. En usko, että kukaan olisi ikkunan takana kurkistelemassa, on vaan mukavampaa pitää pimeällä verhot kiinni.
En. Vaan avaan ne jotta muutkin voivat nähdä sen kun koskettelen itseäni
Kuka sinne ikkunan taakse muka tulisi? Mörköjä ei ole olemassa
En. Näytän voimaantunutta munaani kaikille!
Laitan aina pimeällä verhot kiinni. Olen kuullut mitä kaikkea ihmiset ovat nähneet kävellessään pimeällä ulkona.
En laita, sormetan itseäni takkatulen loisteessa ja toivon että joku isokaluinen mörkö tulisi kolkuttelemaan.
Laitan lähinnä siksi että kylmä pysyisi ulkopuolella. Ovi on kuitenkin auki lukosta.
Laitan jotta saan aamulla nukkua rauhassa auringon noustessa.
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina pimeällä verhot kiinni. Olen kuullut mitä kaikkea ihmiset ovat nähneet kävellessään pimeällä ulkona.
Mitä ne näkee siellä? T: kaupunkilainen joka pääsee harvoin mökkeilemään
Laitan kiinni, minua häiritsee lähinnä ikkunan heijastukset sisäänpäin, ei niinkään se mitä näkyy ulos
No jos joku viittii tänne korpeen tulla mua vahtaamaan niin vahdatkoon. Tupaankin saa tulla. Pirujako siellä pihalla käkkimään.Pakkases, satees tai sääskien syötävänä.
Laitoi just.Olen keskellä korpea.En yksin vaan kaksin.
Minulla on puiset ikkunaluukut ulkona. Ne kiinni. Varsinkin kesällä parasta kun yöt ovat valoisia ja itsellä pitää olla pilkkopimeetä kun nukun.
En koskaan. Ei haittaa sisälle katselevat peurat ja ketut. Muuta täällä metsän keskellä ei kulje kuin mettäneläviä. Ei ole naapureita lähimpään 1,5km, asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kiinni, minua häiritsee lähinnä ikkunan heijastukset sisäänpäin, ei niinkään se mitä näkyy ulos
Tämä!
Auki on illat, yöksi laitan kuitenkin kiinni.
En laita. Sekä omakotitalomme, että mökkimme ovat kirjaimellisesti keskellä ei mitään. Tulisin klaustrofobiseksi jos kaikki verhot olisivat kiinni.
Nukkumaanmennessä laitan makuuhuoneesta verhot eteen, etten heräisi auringonvaloon.
Suljen verhot pimeän tullen säästääkseni enegiaa kylmänä vuodenaikana.
Laitan. Vaikken varsinaisesti pelkää niin on typerää olla itse valaistussa akvaariossa näytillä kun ei näe mitä lasin takana ulkona on.