Jos suomalaisten hyvinvointi on etusijalla, ei kannata suunnitella alkoholin saatavuuden helpottamista enää yhtään
Jos suomalaisten hyvinvointi on etusijalla, ei kannata suunnitella alkoholin saatavuuden helpottamista enää yhtään, sillä jo nyt alkoholi on merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja. Jos taas tarkoitus on nopeuttaa laillista kansanmurhaa ja omaisuuksien laillista ryöstöä alkoholihuumeen avulla, niin silloin kannattaa helpottaa entisestään solumyrkkyhuumeen saatavuutta.
Kommentit (323)
Nainen jäi kiinni kannabiksen kasvatuksesta. Hän oli hankkinut kotiinsa kasvatusteltan, lannoitteita, tuulettimia ja ilmanvaihtojärjestelmän.
Kun naisen laiton harrastus paljastui, hänellä oli makuuhuoneessaan yhteensä 11 kannabiskasvia, joista osa oli vasta pieniä taimia.
Kuulustelujen jatkuessa nainen myönsi kannabiskasvien viljelyn. Nainen kertoi kasvattaneensa niitä omaan käyttöönsä.
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi naisen 90 päiväsakon rangaistukseen huumausainerikoksesta. Nainen valitti hovioikeuteen, mutta ei saanut jatkokäsittelylupaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten toiseksi tähän ihan lyhyesti putkeen: mikä ihmeen lupaus, kuka sellaisen nyt Sinulle on antanut, missä keskustelussa ja miten saat sen yhdistettyä minuun?
En minä mitään tuollaista ole "luvannut" enkä kirjoittanut. Päinvastoin: minä olen aiemminkin kirjoittanut, että kannatan Opiumin ja sen kaikkien johdannais- ynnä jalosteaineitten, kuten esim. morfiinin, heroiinin jne. täydellistä vapauttamista reseptittömiksi käsikauppanautintoaineiksi, ja samoin kannatan kaikkien alkoholirajoitusten poistamista mukaanlukien ikärajat ja vahvuusrajat niin että pirtua saisi ostaa vaikka viisivuotias, ja kaikkien tupakointirajoitusten poistamista niin että paperossi saisi palaa missä, milloinka ja kuinka paljon vain lukuunottamatta ehkä taidemuseoita, ja että yhteiskunta maksaisi osan minimisosiaaliturvasta pirtun ja tupakan ja opiumin muodossa eikä sitä edes saisi vaihtaa rahaksi, ja että ihan kuka tahansa saisi käyttää ihan mitä tahansa ja että kaikkien aineiden vetämiseen saisi vielä valtiontukeakin ---
--- PAITSI !!! ---
kannabiksen käyttöön, joka olisi ja pysyisi ainoana kiellettynä ja ankarasti kriminalisoituna aineena koko maailmassa, ja siitä langetettaisiin aina ja kategorisesti 25 vuotta ehdotonta kovennetussa kuritus- ja pakkotyölaitoksessa, koska kannabis on maailman vaarallisin myrkky.
Ja tuon kaiken minä olen kirjoittanut ennenkin, ja tuo edellä oleva on se valistukseni kovista huumeista ja alkoholista ja tupakasta, johon minä olen sitoutunut: eilen, tänään ja huomenna.
Kansanterveysasiamies
Ja kannabis on siis vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääkekasvi, ja alkoholi eniten aivoja tuhoava solumyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jäi kiinni kannabiksen kasvatuksesta. Hän oli hankkinut kotiinsa kasvatusteltan, lannoitteita, tuulettimia ja ilmanvaihtojärjestelmän.
Kun naisen laiton harrastus paljastui, hänellä oli makuuhuoneessaan yhteensä 11 kannabiskasvia, joista osa oli vasta pieniä taimia.
Kuulustelujen jatkuessa nainen myönsi kannabiskasvien viljelyn. Nainen kertoi kasvattaneensa niitä omaan käyttöönsä.
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi naisen 90 päiväsakon rangaistukseen huumausainerikoksesta. Nainen valitti hovioikeuteen, mutta ei saanut jatkokäsittelylupaa.
Eli muutaman kannabiskasvin kasvatuksesta omaan käyttöön sai suuremman rangaistuksen kuin pahoinpitelystä. Ja huumevalistaja joka pahoinpiteli kännissä lapsensa mielisairaaksi ja syytti kannabista kaikesta, ei saanut edes sakkoja, vaan jakaa "huumevalistusta" Vauva-palstallakin.
Vierailija kirjoitti:En minä mitään tuollaista ole "luvannut" enkä kirjoittanut. Päinvastoin: minä olen aiemminkin kirjoittanut, että kannatan Opiumin ja sen kaikkien johdannais- ynnä jalosteaineitten, kuten esim. morfiinin, heroiinin jne. täydellistä vapauttamista reseptittömiksi käsikauppanautintoaineiksi, ja samoin kannatan kaikkien alkoholirajoitusten poistamista mukaanlukien ikärajat ja vahvuusrajat niin että pirtua saisi ostaa vaikka viisivuotias, ja kaikkien tupakointirajoitusten poistamista niin että paperossi saisi palaa missä, milloinka ja kuinka paljon vain lukuunottamatta ehkä taidemuseoita, ja että yhteiskunta maksaisi osan minimisosiaaliturvasta pirtun ja tupakan ja opiumin muodossa eikä sitä edes saisi vaihtaa rahaksi, ja että ihan kuka tahansa saisi käyttää ihan mitä tahansa ja että kaikkien aineiden vetämiseen saisi vielä valtiontukeakin ---
Ja tuon kaiken minä olen kirjoittanut ennenkin, ja tuo edellä oleva on se valistukseni kovista huumeista ja alkoholista ja tupakasta, johon minä olen sitoutunut: eilen, tänään ja huomenna.
Kansanterveysasiamies
Eli tässä keskustellaankin siis selkeästi jollain tavalla mielisairaan ja koko ajan trollaavan ja häiriköivän ihmisen kanssa.
Mä epäilen, että olen itse alkoholidementikko. En kauhean paha tapaus, mutta ei oikein mikään muu selitä sitä, miten nuorena melko skarpista ihmisestä on tullut hidas ja tyhmä. Vaikea selvitä työstäni enää. Parikymmentä vuotta alkoholin suurkulutusta on tehnyt ilmeisesti tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:En minä mitään tuollaista ole "luvannut" enkä kirjoittanut. Päinvastoin: minä olen aiemminkin kirjoittanut, että kannatan Opiumin ja sen kaikkien johdannais- ynnä jalosteaineitten, kuten esim. morfiinin, heroiinin jne. täydellistä vapauttamista reseptittömiksi käsikauppanautintoaineiksi, ja samoin kannatan kaikkien alkoholirajoitusten poistamista mukaanlukien ikärajat ja vahvuusrajat niin että pirtua saisi ostaa vaikka viisivuotias, ja kaikkien tupakointirajoitusten poistamista niin että paperossi saisi palaa missä, milloinka ja kuinka paljon vain lukuunottamatta ehkä taidemuseoita, ja että yhteiskunta maksaisi osan minimisosiaaliturvasta pirtun ja tupakan ja opiumin muodossa eikä sitä edes saisi vaihtaa rahaksi, ja että ihan kuka tahansa saisi käyttää ihan mitä tahansa ja että kaikkien aineiden vetämiseen saisi vielä valtiontukeakin ---
Ja tuon kaiken minä olen kirjoittanut ennenkin, ja tuo edellä olev
Jaa, kannabissekopäältä loppuivat näköjään sanat kun piti ruveta solvaamaan erimielistä kirjoittajaa.
Se on kiistaton asia, että heroiini ja alkoholi ovat terveellisempiä - tai ainakin vähemmän haitallisia - aineita kuin kannabis. Kannabiksen käyttäjistä tulee hitaita, puhetta ymmärtämättömiä, puhetta tuottamaan kykenemättömiä, vainoharhaisia, pelokkaita pälyilijöitä, eksyileviä, unohtelevia, ajan- ja paikantajun hukkaavia jne, jne, jne...
Ja se tapahtuu siksi, että kannabis on aivosolumyrkky.
Ei alkoholin- eikä esim. heroiininkäyttäjistä samanlaisia pöljäkkeitä tule kuin kannabiksenkäyttäjistä. Kannabis tuhoaa lyhyessä ajassa, ja aivan pienilläkin käyttömäärillä käyttäjänsä kokonaisvaltaisesti: ensin sairastuu psyyke, ja sitä seuraavan passivoitumisen sekä pelkotilojen myötä myös fysiikka (siis ruumiillinen terveys romahtaa kun kannabisknarkki erakoituu kokonaan sisätiloihin omalle sohvalleen eikä uskalla liikkua luolansa ulkopuolella enää lainkaan).
Ei tämän asian toteaminen ole mikään mielisairaus. Jos Sinun mielestäsi on, niin siinä tapauksessa se mielisairaus asuu keskustelulinjan siellä päässä, ja sehän on ihan loogistakin: ei terve ihminen käytä kannabista, ihminen ei säily terveenä jos se aloittaa kannabiksen käytön, eikä kannabiksen käyttö ole terveen ihmisen harrastus.
Alkoholi, Opium ja tupakka ovat harmittomia aineita: kannabis on myrkkyä.
Kansanterveysasiamies
Kannabis on muita päihteitä vaarattomampaa, kertoo laaja EU-selvitys.
Huumeen vaarallisuus: Vaarallisimpia ovat ekstaasi ja kokaiini, joita seuraavat alkoholi ja heroiini. Vähiten vaarallinen huume on kannabis.
Riippuvuus: Pahinta riippuvuutta aiheuttaa tupakka, seuraavina tulevat heroiini, kokaiini ja alkoholi. Kannabis on tutkimusten mukaan vähiten riippuvuutta aiheuttava päihde.
https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume1_en
https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume2_en
https://www.duodecimlehti.fi/duo80438
"Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannabiksen jatkuvakin suurkäyttö."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuon kaiken m
Sullahan kääntyy musta valkoiseksi kuin kremlin tiedottajalla. Oletko lääkitystä harkinnut?
Mutta ajattelu, että maksimaalinen elämänsuorite=onnellisuus on ainoastaan yksi näkemys onnellisuudesta, ja aika suppea sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kansanterveysasiamies
Jos suomalaisten hyvinvointi on etusijalla, kannattaa kriminalisoida kannabis niin että sen käyttämisestä, kasvattamisesta, mukanapidosta, myymisestä, välittämisestä sekä mistä tahansa siihen liittyvästä langetetaan aina 25 vuoden ehdoton tuomio kovennettua kuritushuonetta.
Suurempi mahdollisuus on siihen että suomessakin sallitaan omaan käyttöön kasvatus. Toki järkevämpää olisi laillistaa kannabis samoille säännöille kuin alkoholi. Kun päihteelle on jo säännöt niin ei niitä tarvitse keksiä uudelleen. Kannabis on sentään sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi niin mitään syytä sen laittomuudelle ei ole.
Uusi vuosi ja saksa laillistaa huomenna kasvatuksen omaan käyttöön. Täytyy myöntää että olen kateellinen heille.
Huumevalistus on maailman helpoimpia hommia. Mitään koulutusta ei vaadita ja valistusmateriaalin voi kopioida netistä. Sen jälkeen vaan ruinaamaan rahaa ja ajelemaan autolla ympäri Suomessa "valistamassa".
Riippuu mitä alkoholilla tehdään. Pintojen puhdistukseen se on ykkönen. Tai rommitoti, kurkkulääke, apteekkarin yskänlääke tms. Eli kaikki eivät käytä sitä juomiseen ensisijassa.
Käytän eniten viinaa kun rällään moottoriajoneuvoilla. Muulloin harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kansanterveysasiamies
Oletko ihan oikeasti saanut toimia Suomessa huumevalistajana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansanterveysasiamies
Oletko ihan oikeasti saanut toimia Suomessa huumevalistajana?
No tervehdys, kannabisknarkki taas tänäkin iltana!
Sinun kanssasi "keskustelu" eli lue: kinaaminen - on aika uuvuttavaa ja raskasta hommaa, kun se on niin turhaa, ja kun Sinä kannabiksen sairastuttamissa aivoissasi (tai niiden jäänteissä) et ymmärrä, että tällä palstalla keskustelee muitakin kannabiksen vastustajia kuin se yksi Irti Huumeista -mies, joksi Sinä jokaista luulet, ja jonka kanssa pököpäissäsi luulet käyväsi yksityiskeskustelua.
Joten eipä sillä, että Sinä tätä ymmärtäisit etkä etenkään muistaisi pidemmän päälle, mutta sanotaan se nyt kuitenkin ikäänkuin huvin vuoksi taas uudestaan:
En ole toiminut huumevalistajana Suomessa enkä missään muussa maassa, muuten kuin tällä Vauva Av -palstalla vastustamassa kannabista ja suosimassa alkoholia, tupakkaa sekä opiumia, lähinnä vastareaktiona Sinun valheisiin ja satuiluun ja nyrjähräneeseen mielikuvitukseen perustuvalle kannabismyönteisyydellesi, propagandallesi, agendallesi, indoktrinaatiollesi sekä sairaalloiselle kannabisasioiden toisteluvimmallesi.
En ole yrittänyt päästä huumevalistajaksi tämän enemmissä määrin. Toki olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, pääsisinkö jos yrittäisin ja saisinko julkista tukea sekä lahjoitusvaroja toiminnalleni jos yrittäisin: mutta ehkä jonain päivänä...
Kansanterveysasiamies
Vierailija kirjoitti:
Kansanterveysasiamies
Hyvä video sinulle. Opioidit ja oopiumit ja heroiinit on tosi harmittomia aineita.
Jaaha, lainaukset menivät taas tuohon malliin tuossa äskeisessä kirjoituksessani, joka näyttää olevan nro 277 heti lähettämisen jälkeen, paitsi että tilanne voi muuttua kun tuolta edellä olevia kirjoituksia varmaan sensuroidaan ahkerasti niin että jäljelle jäävien numerotkin muuttuvat.
Siis kannabisknarkki esitti minulle kysymyksen:
"Oletko ihan oikeasti saanut toimia Suomessa huumevalistajana?"
Ja äskeisessä kirjoituksessani yritin vastata hänelle, mutta kaikki meni miten sattuu siniharmaille pohjille ja nekin vielä riekaleina sinne tänne ikäänkuin eri vastauksiin.
Miksi - voi miksi ihmeessä - se vanha hyvä palsta piti pilata joka tavalla? Ei se hajotellut kirjoittajan kappalejakoa eri viesteihin tällä tavalla. Ja miksi ihmeessä tuon kirjautumattoman "pika-" tai "kevytnimimerkin" käyttäminenkin estettiin, tai siis hankaloitettiin, kun ennen sitäkin varten oli erikseen oma sarakkeensa.
Seĺvennetään: tuo edellä sinne sun tänne hajonnut puheenvuoroni on yhtä ja samaa vastausta kannabisnarkkarille, alkaen lauseesta "No tervehdys, kannabisknarkki taas tänäkin iltana!" päättyen lauseeseen: "Toki olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, pääsisinkö jos yrittäisin ja saisinko julkista tukea sekä lahjoitusvaroja toiminnalleni jos yrittäisin: mutta ehkä jonain päivänä..."
Kansanterveysasiamies
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…
Viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka/nikotiini samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa.
.
https://www.is.fi/terveys/art-2000007700851.html
Alkoholi on hermomyrkky, joka tuhoaa aina aivosoluja.
.
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-156725
Alkoholi linkittyy vahvemmin syöpään kuin tiesimmekään - uusi tutkimus paljastaa.
Ja sitten toiseksi tähän ihan lyhyesti putkeen: mikä ihmeen lupaus, kuka sellaisen nyt Sinulle on antanut, missä keskustelussa ja miten saat sen yhdistettyä minuun?
En minä mitään tuollaista ole "luvannut" enkä kirjoittanut. Päinvastoin: minä olen aiemminkin kirjoittanut, että kannatan Opiumin ja sen kaikkien johdannais- ynnä jalosteaineitten, kuten esim. morfiinin, heroiinin jne. täydellistä vapauttamista reseptittömiksi käsikauppanautintoaineiksi, ja samoin kannatan kaikkien alkoholirajoitusten poistamista mukaanlukien ikärajat ja vahvuusrajat niin että pirtua saisi ostaa vaikka viisivuotias, ja kaikkien tupakointirajoitusten poistamista niin että paperossi saisi palaa missä, milloinka ja kuinka paljon vain lukuunottamatta ehkä taidemuseoita, ja että yhteiskunta maksaisi osan minimisosiaaliturvasta pirtun ja tupakan ja opiumin muodossa eikä sitä edes saisi vaihtaa rahaksi, ja että ihan kuka tahansa saisi käyttää ihan mitä tahansa ja että kaikkien aineiden vetämiseen saisi vielä valtiontukeakin ---
--- PAITSI !!! ---
kannabiksen käyttöön, joka olisi ja pysyisi ainoana kiellettynä ja ankarasti kriminalisoituna aineena koko maailmassa, ja siitä langetettaisiin aina ja kategorisesti 25 vuotta ehdotonta kovennetussa kuritus- ja pakkotyölaitoksessa, koska kannabis on maailman vaarallisin myrkky.
Kansanterveysasiamies