Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

idols nolaus

Vierailija
07.01.2007 |

tietääkö kukaan onko siitä videopätkää netissä kun Nikula haukku sitä tyttöä viime jaksossa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon molemmilla kerroilla meinannu tukehtua syömisiini kun oon idolsia kattonu ja nauranu samalla. EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ! Mitä varten niille 16-vuotiaille reppanoille ei voi EDES ne omat vanhemmat kertoa että äänesi ei ehkä IHAN riitä idoliksi asti, ihan kivasti kyllä laulelet täällä kotona. Sit mennään ja munataan ittensä suomen kansan edessä telkkarissa ja värnytään miten rumasti tuomarit sano. HOH HOI. Toinen mikä ihmetyttää on nämä " mä olin tääl viime vuonna ja sitä edellisenä vuonna ja kummallakaan kerralla en päässy ku ne sano että en osaa laulaa" -Eikä osaa vieläkään.

Minua ainakin siis lähinnä naurattaa toi idols-pelleily. Tässä ketjussa jo mainittiinkin se että kannattais vaikka nauhottaa sitä omaa laulua ja kuunnella siitä. Ja kysyä rehellistä mielipidettä vaikka joltain toiseltakin.

Tää tyttö kelle Jone nauro, ei ehkä ollu ihan muistanu kuunella oma ääntään tai kysellä palautetta.. Ja valitsi ihan liian vaikeen biisin. Kannattaa vaikka koettaa joku kerta laulaa uniklubin biisejä, ihan helposti ei siinä sävelessä pysy. ;D

Vierailija
2/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin sivuilta löytyy mutta se on maksullinen juttu johonka pitää rekisteröityä.. luulis että se nyt jossain muuallakin ois.. tietääkö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään kun katselin american idols pätkiä.. Simon ois saanu kyllä tällä suomalaisella asenteella pyytää kaikilta melkein anteeksi...

Mä uskon, että tollasia paskaesityksiä kun on kuullut jo tuhat ennenkin, niin jossain vaiheessa väsymys iskee ja mopo lähtee lapasesta. Ei se ollu henkilökohtaista sille tytölle.. Mutta Jone oli mies ja pyysi kuitenkin anteeksi.. (vaikka minusta ei olisi tarvinnutkaan)

Vierailija
4/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että oli niin huonolaatuinen video ettei kuule mitään! Nelonen, mä en itse nähnyt sitä jaksoa, rupes vaan kiinnostamaan ku kaikkien lehtien lööpeissä oli juttua siitä kuinka nikula oli itkettänyt jotain tyttöä. Mutta ei se ainakaan tossa videossa itkenyt..

Vierailija
5/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyyntö oli aiheellinen. Kuitenkin nuoresta tytöstä kysymys, joka ei ymmärtänyt miksi Jone nauroi.

Miltä tuntuisi jos työhaastattelussa pomo alkaisi nauraa ja hekottaisi " Luuletko että pääset töihin näillä papereilla?" HEH HEH HEH

Vierailija
6/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää niiden osallistujien NOLO itsekritiikin täydellinen puuttuminen. Ymmärrän jotenkuten, jos joku julkisuuden kipeä idiootti menee sinne ihan PELLEILYMIELESSÄ (vaikka ei siis omaa minkäänlaisia laulun lahjoja), mutta nuo aidosti HÖLMÖT (mukaan lukien se Nikulan haukkuma tyttö...), jotka ihan oikeasti kuvittelevat liikoja kyvyistään -vaikkei heillä ole olemassakaan esim. sävelkorvaa- ihmetyttävät.

Ja tämä ei tarkoita sitä, että Jone olisi toiminut fiksusti, vaan mietin, että miksi esim. ko. tytön läheiset yms. eivät ajoissa antaneet tytön ymmärtää (kun ei näköjään itse ollut ymmärtänyt), ettei hänestä todellakaan ole laulajaksi eli ei kannattaisi mennä NOLAAMAAN ITSEÄÄN koko kansan eteen telkkariin...

Vierailija
7/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miltä tuntuisi jos työhaastattelussa pomo alkaisi nauraa ja hekottaisi " Luuletko että pääset töihin näillä papereilla?" HEH HEH HEH

Mun mielestä toi tyttö ei osannut oikeen laulaa, mutta ei siitä olis tarvinnu meteliä nostaa. Toisaalta tämä on viihdeohjelma ja palkinto siitä on aika kiva. Jos haluaa laulajaksi on siihen `ei niin julkinen` vaihtoehto. Ja hei kolmas kausi menossa suomalaista Idolssia ja telkkarissa näytetty kyllä muidenkin maiden jaksoja, kyllä jokaisen pitäis jo tässä vaiheessa tietää mikä on leikin nimi.

Vierailija
8/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laulajaa ei voi tulla, jos ei uskalla esiintyä, mutta se tyttökin saattaa kuulostaa esim koulun kevätjuhlassa ihan hyvältä.

Vierailija
9/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyttö lauloi minusta ihan hyvin huonoksi laulajaksi, minä en ainakaan ymmärtänyt hänelle nauraa. Että ei se tyttö Jonen naurua ansainnut jos ajatellaan miten paljon huonompia siellä oli ja heille ei naurettu tuolla tavalla.

Vierailija
10/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamperelaisittain. Luulen, että se oli vielä lisäsyy siihen nauruun, ei kerta

kaikkiaan saanut sitä loppumaan. Törkeetä joka tapauksessa, tytön kannalta , mutta pitäsi nyt tosiaan jotain itsekritiikkiä olla

Vierailija
11/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se jonen nauru oli jo julmaa. Sen tytön ilme oli niin jotenkin säälittävä..

Vierailija
12/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukaan ei kehtaa sanoa niille, ettei niistä oikeasti ole idolsia voittamaan. Moni niistä lienee saanut vuolaat kehut laulamisesta esimerkiksi sukulaisten häissä. Meidänkin yksi tosi hyvännäköinen 16-vuotias sukulaistyttö lauloi viime kesänä häissä ja sai todella ylitsevuotavia kommentteja. Tyyliin kylmät väreet meni kun lauloit. Tytöllä oli tosi hento ääni, ei siitä oikeasti ole laulajaksi. Mutta suht koht puhtaasti lauloi ja varmasti ulkonäöstä sai lisäpisteitä.

Vierailija
13/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis mieli herätellä erityisesti vanhempia. Totuus on, että ulkopuolisilla on kova kynnys mennä sanomaan että lapsi/nuori on huono jossain. Voisitte äidit esim. vaatia jonkunlaista tasoa, ennenkuin laitatte pilttinne esiintymään. Jokin aika sitten jouduin kuuntelemaan sukulaistyttösen trumpetinsoittoa. Ikinä ei ole ollut niin suuria vaikeuksia pidätellä naurua, kasvolihakset kipeinä kestin loppuun asti. Suurin osa sävelistä ei mennyt oikein, ja jokaisen epävireisen töräyksen välissä oli tauko. Vieläkin tekee mieli puhjeta hysteeriseen nauruun, kun muistelen sitä. Ja lapsi sai tietysti positiivista palautetta, kuinkas muuten!

Vierailija
14/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tekis mieli herätellä erityisesti vanhempia. Totuus on, että ulkopuolisilla on kova kynnys mennä sanomaan että lapsi/nuori on huono jossain. Voisitte äidit esim. vaatia jonkunlaista tasoa, ennenkuin laitatte pilttinne esiintymään. Jokin aika sitten jouduin kuuntelemaan sukulaistyttösen trumpetinsoittoa. Ikinä ei ole ollut niin suuria vaikeuksia pidätellä naurua, kasvolihakset kipeinä kestin loppuun asti. Suurin osa sävelistä ei mennyt oikein, ja jokaisen epävireisen töräyksen välissä oli tauko. Vieläkin tekee mieli puhjeta hysteeriseen nauruun, kun muistelen sitä. Ja lapsi sai tietysti positiivista palautetta, kuinkas muuten!

Vierailija
15/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti alkanut nauraa tälle tytölle vaan biisille

Vierailija
16/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla näitä suuriluuloisia sitten syntyy, kun missään ei vaadita työntekoa ja aina saa kehut, oli suoritus miten surkea tahansa.

Vierailija
17/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa myös, että idolskin on käsikirjoitettu ohjelma, joten Nikulan kommentit eivät ole hänen omiaan vaan hänelle kirjoitettuja, joten se on ihan rooli.

Veikkaisin myöskin, että osalle osallistujista suositellaan myöskin mahdollisimman huonosti heille sopivia lauluja, jotta siihen saadaan draamaa.

Medialukutaitoa -pliis

Vierailija
18/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niitten kommentit niin nerokkaita ole, ja kyllä siitä kaikesta paistaa aitous. Laulajia on niin kamalia pilvin pimein, että draamaa tulee ilman mitään käsikirjoituksiakin ihan vaan totuuden sanomalla. Sitä paitsi minusta tuo tämänvuotinen itku-juttu oli täysin paisulteltu, kärpäsestä härkänen -tyyppinen mediakohu. Jos siellä oikeasti jotaiin käsikirjoitettais, niin jotain vähän raflaavampaa, pliis.

Sen sijaan se uusi juontaja Jani on ihan hanurista, siinä teille on käsikirjoitusta.

Vierailija
19/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini osallistui ensimmäiseen idolsiin ja pääsi jopa alkua pidemmälle. On kertonut että aina jännitti tuomareiden kommentit. Ei siellä mitään käsikirjoituksia ollut.

Vierailija
20/30 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katottiin jakso ja meidän uniklubi-fanilta kysyin että tunnistiko biisin,vastasi siihen että sanoista kyllä mutta ei melodiasta=(

Kun on kolmas kausi meneillään niin luulisi jokaisen ehdokkaan tietävän mitä tuleman pitää.

Niin tuomaroinnissa kuin muussakin