Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tänään isästäni huoli-ilmoituksen

Vierailija
27.12.2023 |

Hänellä on diapetes

Hän käy dialyysissä

Hänellä ilmeisesti on syöpä

Hänelllä varmasti on mt-ongelmia.

En halua olla häneen yhteydessä, sillä hän kuormittaa minun henkistä hyvinvointiani. On mm sanonut tappavansa minut, äitini yms. Lisäksi hän epäilee kaikkia hänen myrkyttämisestään. En jaksa. Omatuntoni on huono, mutta en pysty häntä auttamaan. Tein huoli-ilmoituksen ja homma on nyt sosiaalitoimen ongelma.

Tuskin elää kauan. Toki samaa ajattelin 23 vuotta sitten kun hänellä oli munuaiskasvain. Hyvin on porskutellut. Mutta millaista elämäää on elää yksin ja pelätä myrkyttäjiä koko ajan. Kuolisi nyt vihdonkin 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli tehdä huoli-ilmoitus eräästä tuttavasta, mutta hän saattaa arvata, että minä olen sen tehnyt, vaikka tekisin sen nimettömänä. 

En kirjoita tähän, mitkä on ne syyt miksi ilmoituksen tekisin, mutta hän on kykenemätön hoitamaan asioitaan tämän hetkisessä elämäntilanteessaan. 

Voinhan tietysti jyrkästi olla myöntämättä, jos hän kysyy teinkö minä ilmoituksen. Osaan kyllä pokkani pitää. 

Sun tekee mieli sitä ja tätä. Jätä se rauhaan.

Vierailija
22/23 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli tehdä huoli-ilmoitus eräästä tuttavasta, mutta hän saattaa arvata, että minä olen sen tehnyt, vaikka tekisin sen nimettömänä. 

En kirjoita tähän, mitkä on ne syyt miksi ilmoituksen tekisin, mutta hän on kykenemätön hoitamaan asioitaan tämän hetkisessä elämäntilanteessaan. 

Voinhan tietysti jyrkästi olla myöntämättä, jos hän kysyy teinkö minä ilmoituksen. Osaan kyllä pokkani pitää. 

Kuulostaa ennemminkin mahdolliselta edunvalvonnan tarpeelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ennemminkin mahdolliselta edunvalvonnan tarpeelta. 

Voi olla. Nyt olisi varmaan hänen lasten puututtava asiaan, voi olla etteivät he tiedä miten vanhemmallaan oikeasti menee. En minä ulkopuolisena sinällään voi paljon tehdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä