Olen uskovainen hengellinen mies. Kiinnostaako naisia tämmöinen. Ite 41v.
Taas vuosi tullut mittariin lisää eikä naista kotiportailla. Mitä tekisit tässä tilanteessa?
Kommentit (31)
Jos minä sanon että olen ateisti mies, 52 ja odottelen naisia kotiportaille niin voi olla että saisin odottaa aika kauan. Koitappa löytää se mies itsestäsi ja mieti mistä mistä niitä naisia voi löytää ja miten niitä lähestytään ja kohdellaan hyvin.
Sitten voi toimia. Ei huonolla avauksella anonyymilla palstalla.
Vierailija kirjoitti:
"Uskovainen uros, 41v" = Tyhjää täynnä. Ei kerro sitten yhtään mitään (mistä voisi normijärkinen nainen kiinnostua).
"Cockerspanielikoiras, 4v ja 1kk".
Eipä oikein kiinnosta noi hihhulijutut.
Ihan itse olet valinnut oman tiesi.
Uskovainen ei kiinnosta koskaan, uskova voi olla keskusteluissa ihan kiva tuttavuus.
Täytyy toki olla innostunut muustakin, eikä latvasta laho (=alistamista uskonnon varjolla)
Enkä voi kyllin painottaa kuinka ikävää on jos kirkkokahveilla joku pitkätukkainen hongankolistaja käynnistää arvuutteluleikin kahvottelijoiden iästä vain saadakseen selville sen pöydän nuorimman iän. Loput kun on 60 ja kuoleman väliltä.
Ikä siis ei ole mikään velvoite kiinnostua kysyjästä.
Vierailija kirjoitti:
Taikoihin ja jumaliin uskovat aikuiset eivät ole kovin kiinnostavia enää nykyin, kun tiedämme paremmin. Kertoo yksinkertaisuudesta, sori vaan. Jeesustelut vetoaa vain tyhmimpiin ja/tai vanhoihin ihmisiin. En toki väitä että kaikki vanhat ihmiset enää nykyisin mitään jumalia palvovat, mutta pääosa niistä uskovaisista on joko vanhoja tai jotain ihme lahkolaisia.
Johtuisiko se, että usein vanhemmat ihmiset ovat hengellisempiä siitä, että ovat menettäneet monia läheisiään ja kokeneet muutenkin enemmän elämässään? En koe itse olevani erityisen uskovainen, mutta rakkaiden ihmisten menetykset saavat ainakin toivomaan, että tuonpuoleista elämää on olemassa. Mitä ikinä se sitten onkaan.
41-vuotias ja vielä kyselee mitä muut tekisivät hänen tilanteessaan? Ei ketään tosiaan kiinnosta avuton tusinabimbo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa ja kovastikin! Olen jo kauan yrittänyt saada uskovaista kumppania mutta ei ole onnistunut. Hyvät kumppanit ovat kultaakin arvokkaampia.
Sama. Etsin vain vähän vanhempaa miestä. Vaikeaa on löytää täytyy myöntää.
En ole edes nainen, mutta heti sanoista uskovainen ja hengellinen tulee jotenkin hämärät vibat. Aina tulee mieleen, että uskonnollisuudella tämä tyyppi jotenkin pitää itsensä ja pimeän puolensa hallinnassa, koska muuten ei siihen pystynyt. Se voi olla esimerkiksi päihteiden käytön tai rikollisuuden lopputulema, niin kuin monesti on. Toisaalta taas sitä uskontoa voidaan käyttää oikeutuksena puuttua kumppanin asioihin sairaalloisella tavalla.
Naisia kiinnostaa miehissäkin KOKONAISUUS ja yhteensopivuus. On siis turha keulia 1-3:lla (tusinalarppaus)tärpillä.
Uskovaisuus ja hengellisyys ei juurikaan kerro siitä millainen persoonallisuus olet. Mielestäni usko korkeampaan voimaan on positiivista, kunhan ei mene yli ja paasaamiseksi tai käännyttämiseksi.