Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen uskovainen hengellinen mies. Kiinnostaako naisia tämmöinen. Ite 41v.

Vierailija
27.12.2023 |

Taas vuosi tullut mittariin lisää eikä naista kotiportailla. Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossakin saat ihan itekses hengailla sen jeesukses kanssa

Vierailija
2/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa ja kovastikin! Olen jo kauan yrittänyt saada uskovaista kumppania mutta ei ole onnistunut. Hyvät kumppanit ovat kultaakin arvokkaampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo yksi asia kerro sinusta mitään ihmisenä. Joskus uskovaiset voivat olla niitä pahimpia ihmispökäleitä.

Vierailija
4/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi olet liian nuori . Itsekin Jeesukseen uskova.

Vierailija
5/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. 

Vierailija
6/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikoihin ja jumaliin uskovat aikuiset eivät ole kovin kiinnostavia enää nykyin, kun tiedämme paremmin. Kertoo yksinkertaisuudesta, sori vaan. Jeesustelut vetoaa vain tyhmimpiin ja/tai vanhoihin ihmisiin. En toki väitä että kaikki vanhat ihmiset enää nykyisin mitään jumalia palvovat, mutta pääosa niistä uskovaisista on joko vanhoja tai jotain ihme lahkolaisia. 

Vierailija
7/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama jos kertoisit uskovasi joulupukkiin. Ei sinua voi ottaa tosissaan.

N32

Vierailija
8/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin? Kasvaisin aikuiseksi ja ottaisin selvää mitä naiset haluavat. Sitten miettisin miksi uskon taruihin ja lopettaisin ainakin itseni määrittelyn sen kautta naisseurassa. Naisissa ei ole mitään ihmeellistä, mutta heitä pitää kuunnella ja kehittää itseään siihen suuntaan että heitä kiinnostaa. jos olet sitä mieltä että pitää kelvata sellaisena kun on, niin ole ilman.

M54

Vierailija
9/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uskovaiset löydä samankaltaista seuraa jostain seurakunnan tapahtumista? Ainakin muutama tuttuni on löytänyt. Itseä ei kiinnosta kovin uskonnollinen mies eikä varsinkaan jos kuuluu johonkin lahkoon.

Vierailija
10/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö uskovaiset löydä samankaltaista seuraa jostain seurakunnan tapahtumista? Ainakin muutama tuttuni on löytänyt. Itseä ei kiinnosta kovin uskonnollinen mies eikä varsinkaan jos kuuluu johonkin lahkoon.

Nimenomaan, ja niissä on aina ylitarjontaa naisista, joten luulisi miehen löytävän uskonnollisen naisen helposti

Vierailija
11/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, ei ne naiset tule sinne kotiportaille eikä uskovaisuus ole nykyisin mikään etu vaan suuri haitta.

Vierailija
12/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on Jeesukseen uskova mies tai nainen, niin ei kannata ottaa ei-uskovaa. Mitä tekemistä on uskovalla uskosta osattoman kanssa. Jotkut parit toki on tulleet uskoon vasta sen jälkeen kun ovat pariutuneet, mutta uskovana ottaisin vain uskovan kumppanin.

Henkisyys ja uskonnollisuus on sitten toinen juttu. Taivaaseen on vain yksi tie, Jeesuksen Kristuksen kautta.

Vierailija
13/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään menestyvää ja aktiivista elämää elävää ihmistä, joka käyttäisi aikaansa uskomiseen. Elämässä on paljon muitakin kiireitä.

Kokemukseni mukaan ns. uskovaiset ovat usein elämässään jollain tapaa traumatisoituneita ja syrjäytyneitä ennen "valaistumistaan", ja sittem saavat uskonnosta elämäänsä sisältöä.

Kristilliset arvot ovat toki hyviä ohjeita, ja kiva hosnseurakunnalta saa uusia kamuja ja sisältöä elämäänsä, mutta en tiedä miten tarpeellista on näidem ohella uskoa johonkin satuolentoon.

Vierailija
14/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse uskovaisena naisena kyllä haluaisin uskovan miehen. En kuitenkaan välitä mistään lahkotouhuista ja jatkuvasta hihhuloinnista, minulle usko on henkilökohtainen asia, enkä paasaa siitä muille ollenkaan. 

Vierailija
15/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen uskossa. Olen nainen vajaa 40v. Mistä olet yrittänyt edes etsiä naista? Ei varmaan ilmesty kotiportaillesi. 

Vierailija
16/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse uskovaisena naisena kyllä haluaisin uskovan miehen. En kuitenkaan välitä mistään lahkotouhuista ja jatkuvasta hihhuloinnista, minulle usko on henkilökohtainen asia, enkä paasaa siitä muille ollenkaan. 

Sama. 

Vierailija
17/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa varmasti monellekin, kunhan pidät uskon asiat omana, henkilökohtaisena asianasi etkä yritä tuputtaa niitä muille. Itsekin olen uskossa, mutta ei kiinnosta muiden henkinen elämä, eikä ole kiinnostusta mitään herätysliikkeiden tapahtumia jne. kohtaan.

Vierailija
18/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskovainen uros, 41v"  = Tyhjää täynnä. Ei kerro sitten yhtään mitään (mistä voisi normijärkinen nainen kiinnostua).

Vierailija
19/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa, toki haluaisin tietää enemmän.

Vierailija
20/31 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Uskossa, joskus jopa kahdesti päivässä. - Toivo