Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä + minkä tyyppinen ihminen olet?
Yleensähän näissä gallupeissa on vaan kaksi numeroa, kumppanien määrä ja sukupuoli+ikä. Tehdään tästä hieman laajempi.
Kerro ikäsi lisäksi, minkä tyyppinen ihminen olet noin muuten.
Aloitan:
25, N30 Ihmetyttää itseänikin, että olen ehtinyt käydä läpi noin monta :D. Olen sellainen kotona viihtyvä hissukka lukutoukka, jota varmasti luullaan stereotyyppiseksi neitsyeksi.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
"Täällä kans N33 ja noloa mutta en edes osaa sanoa paljonko luku on. Joku 80-100 luulisin."
Miksi naisen pitää noloilla omaa seksualisuuttaan ja halujaan saada nautintoa. En ole yhdenkään miehen katuvan suuria naismääriään tai nolostelevan, päinvastoin rehvastelua suurista "kaatomääristän".
Ei ole yhdenvertaisuus toteutunut naisen ja miehen välillä.
Niin, tässäkin ketjussa nainen, joka sanoi häpeilevänsä "pientä kaatomäärää" sai heti ihmettelyjä, että miten voi aikuinen nainen olla noin sekaisin. Kaikenikäisille miehille taas on ihan hyväksyttävää häpeillä kaatojensa vähyyttä ja saalistaa naisia, jotta voisi jatkossa rehvastella isolla kaatomäärällä.
N39, miehiä ollut 27, muutama nainen päälle ja vielä lisäksi satunnaisia suihinottamisia jossain baarien vessassa. Nuorena siis sekoilin huolella, olen ollut sinkku hirveän vähän elämäni aikana, mutta ne lyhyet ajat olen paahtanut menemään. On ainakin kiikustuolissa muistelemista.
Olen luonteeltani extrovertti, kokeilunhaluinen nautiskelija. Nykyinen mieheni, jonka kanssa olen ollut 15 vuotta, on paras sänkykumppanini koskaan, vaikka joskus meillä onkin suhteessa ongelmia, seksi toimii aina.
Oikeastaan pitäisi laskea vain anaalikumppanit. Vaniljakumppanit ovat jo vanhanaikaista laskennan kannalta.
Nainen, 53 vuotta.
Yhdeksän seksikumppania. Kahdeksan miestä, yksi nainen. Paras seksi oli naisen kanssa.
M28, 8 naiskumppania, 3 mieskumppania. Bi, yksiavioinen, introvertti musadikkari, vahtimestari, voimanostaja
Noin 10 seksikumppania minulla ollut elämäni aikana, riippuen hieman siitä miten seksin haluaa määritellä. Ja myös siitä lasketaanko lapsuuden seksuaalinen hyväksikäyttö seksiksi.
Ainoastaan yhden seksikumppanini kanssa seksi on mennyt rakastelun puolelle. Kyseessä oli viimeisin seurustelukumppanini, jonka kanssa suhde valitettavasti päättyi. Sitä ennen olin ollut sinkkuna ja ilman seksiä yli viisi vuotta, samalla yrittäen parantua lapsuudentraumoistani jotka tosiaan osaltaan johtuivat lapsuuden seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
41-vuotias nainen olen.
M61 parisuhteessa 35 vuotta, ujo, vapaamielinen, harrastan kestävyyslajeja ja jazzdiggari. Naisia 30+ ja kaksi miestä. En pistäisi pahakseen jos tulee lisää vaikka miehiä( jostain syystä tällähetkellä kiinnostaa).
M50, naisia 46 - ja sanoisin että 40 niistä vois olla jäänyt kokemattakin.
Enempi olen antanut pakkeja. Olen ilmeisesti ihan haluttu kaveri, koska minun ei ole koskaan (paitsi kerran) tehdä mitään saadakseni naisseuraa.
Sen yhden kerran kun piti, siitä naisesta tuli vaimoni ja lasteni äiti. Toki se aikanaan päättyi sekin.
Yli 700 naista on tultu hoidettua: mies 72v.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tän tyyppisistä miehistä (joilla +100 seksikumppania) se, että onko luvussa kuinka paljon maksullisia mukana.. kuka tahansa mies voi sanoa olleensa sadan naisen kanssa, mutta sit selviää että yksikään naisista ei ole ollut omasta halustaan sen miehen kanssa. Naiset tuskin käyttää maksullisia (miehiä), joten jos naisella iso luku, on se naisen oma saavutus.
Olen syrjäänvetäytyvä, yksinäinen, hiljainen mies. Yhdyntäkumppaneita ollut 23. Kaikki omasta tahdostaan ja ilman rahallista korvausta. Tai no, entinen vaimo tuli maksamaan kuusinumeroisen summan.
Tarkkaa lukemaa en tiedä, mutta noin 20. Ja ikää 2 v ap:ta enemmän. Olen myös "hiljainen hissukka", mutta kun tunnen olevani turvallisessa seurassa niin olen rento ja itsetuntoni on ok.
En ole edes harrastanut ns yhden yön juttuja kuin pari, jolloin en ole tuntenut petikumppania ollenkaan.Useimmat ovat olleet joko seurustelukumppaneita tai kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset joilla on paljon kumppaneita, miten olette onnistuneet välttämään hp-viruksen, kun sehän tarttuu kumista huolimatta?
Kuka sen sanoo, että olisi vältetty? Itse sain sen heti ensimmäiseltä seksikumppaniltani joka sattui olemaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
44v nainen ja 35 miestä ollut. Ihan tavallinen nainen olen.
Sanonko mikä olet?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma, että tuli "hoidettua".
Vaatimattomat lukemat: m66, naisia alle 50 jos lasketaan sen mukaan että kulli on ollut sisällä. Hyvin asiallinen olen. Naiset sanoo, että luen heitä kuin kirjaa. Paljon orkkuja. Pari liittoa takana. Muutama lapsi, jos itse tiedän...
"Täällä kans N33 ja noloa mutta en edes osaa sanoa paljonko luku on. Joku 80-100 luulisin."
Miksi naisen pitää noloilla omaa seksualisuuttaan ja halujaan saada nautintoa. En ole yhdenkään miehen katuvan suuria naismääriään tai nolostelevan, päinvastoin rehvastelua suurista "kaatomääristän".
Ei ole yhdenvertaisuus toteutunut naisen ja miehen välillä.