Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä + minkä tyyppinen ihminen olet?
Yleensähän näissä gallupeissa on vaan kaksi numeroa, kumppanien määrä ja sukupuoli+ikä. Tehdään tästä hieman laajempi.
Kerro ikäsi lisäksi, minkä tyyppinen ihminen olet noin muuten.
Aloitan:
25, N30 Ihmetyttää itseänikin, että olen ehtinyt käydä läpi noin monta :D. Olen sellainen kotona viihtyvä hissukka lukutoukka, jota varmasti luullaan stereotyyppiseksi neitsyeksi.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Mies 45v , kotona viihtyvä tyyppi.
265 naista.
Kotiinko ne kaikki olet tilannut?
Ehkä 100. Nuorena epävarma, koitin boostata itsetuntoani valloituksilla. Aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa 26-vuotiaana, nyt ollut vain yhden kanssa viimeisen 26 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 100. Nuorena epävarma, koitin boostata itsetuntoani valloituksilla. Aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa 26-vuotiaana, nyt ollut vain yhden kanssa viimeisen 26 vuoden aikana.
Aika komistus oot tainnut olla
M36 Ei yhtään. Ei edes halausta tai pusua. Liikaa henkisiä ongelmia että uskaltaisin katsoa edes silmiin selvinpäin ja humalassa olen todella tökerö ja luotaan työntävä.
Komekymppiseksi asti vielä jaksoi uskoa siihen että saan tehtyä ryhtiliikeen, mutta ei siitä tullut mitään ja alkoi mennnä valtavasti alkoholia. Nyt on jo todella synkkiä ajatuksia ja alkanut olla todella katkera naisia kohtaan. Myönnän etten ole kovin kummoinen mies mutta en suostu uskomaan että olisin se kaikista huonoinkaan.
Yhden kanssa nuoresta lähtinen. Yhdyntöjä jossain 6500-7000 välillä. Ei ole ollut tarvetta eikä aikaa tavata muita naisia. Intohimoiset harrastukset vienee lopun ajan. Ollut aina omantien kulkija ja viihtynyt hyvin yksin. Vaimo tehnyt poikkeuksen jota ilman en ole halunnut elää.
Olen 44v
Naisia yli 60kpl
Rikas introvertti
Vierailija kirjoitti:
M36 Ei yhtään. Ei edes halausta tai pusua. Liikaa henkisiä ongelmia että uskaltaisin katsoa edes silmiin selvinpäin ja humalassa olen todella tökerö ja luotaan työntävä.
Komekymppiseksi asti vielä jaksoi uskoa siihen että saan tehtyä ryhtiliikeen, mutta ei siitä tullut mitään ja alkoi mennnä valtavasti alkoholia. Nyt on jo todella synkkiä ajatuksia ja alkanut olla todella katkera naisia kohtaan. Myönnän etten ole kovin kummoinen mies mutta en suostu uskomaan että olisin se kaikista huonoinkaan.
Kokeile sitten miehiä.
Nainen 42-v, 4 eri miestä. Olen yksin viihtyvä, en ole koskaan harrastanut enemmälti baareja jne tai satunnaisia suhteita. Nyt jo yli 10 vuotta ilman parisuhdetta ja seksiä. Vielä toivoisin jonkun löytäväni.
7 . N60. Introvertti taiteilija. Puolisoni kanssa yhteistä taivalta 30 vuotta.
M28, 12, olen kieltäytynyt useimmista ja olen tehnyt vain kerran aloitteen, etten ylittäisi rajoja. Tällä hetkellä 3 säännöllistä kumppania. Olen siinä mielessä alfa että kaveriporukoissa saan aina naisten huomion vaikka en siihen mitenkään pyrikään, ja usein jätän polkematta ettei kaverisuhteet tai ryhmädynamiikka kärsisi. Eläisin mieluiten avoimessa suhteessa jossa olisi silti mahdollisuus lisääntyä.
No kylläpäs jotkut miehet vastailee mitäänsanomattomasti, "ihan kiva", "normimies", eikö teiltä löydy enempää sanavarastoa? Kertokaa vaikka ammatti/koulutus, jos ette muuta itsestänne keksi.
Vierailija kirjoitti:
No kylläpäs jotkut miehet vastailee mitäänsanomattomasti, "ihan kiva", "normimies", eikö teiltä löydy enempää sanavarastoa? Kertokaa vaikka ammatti/koulutus, jos ette muuta itsestänne keksi.
Ja mitä sä sillä tiedolla teet?
Mikä sun koulutus sitten on ja mitä teet työksesi. Aloita sinä.
M51. Teknisesti olen ollut 5:n kanssa, mutta tunteella, niin että se on oikeasti merkinnyt jotain, vain 1:n kanssa. Pidän seurasta, mutta vain pienessä porukassa, ja tarvitsen paljon omaa aikaa, että palaudun siitä.
Onko se leihkimisen aihe että
On ollut kaljujen ja lihavien miesten
Panoalustana ja
Levittää papilloomavirusta?
Mies 33.
30-40 seksikumppania ollut. Oon pitkähkö ja söpö ja ulospäinsuuntaunut, niin päälle parikymppisenä opiskeluaikoina niitä vähän kertyi jopa huomaamatta :D
Nyt ihan perheenisänä ja parisuhteessa onnellisesti.
Mies 45v , kotona viihtyvä tyyppi.
265 naista.