Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä + minkä tyyppinen ihminen olet?

Vierailija
27.12.2023 |

Yleensähän näissä gallupeissa on vaan kaksi numeroa, kumppanien määrä ja sukupuoli+ikä. Tehdään tästä hieman laajempi.

Kerro ikäsi lisäksi, minkä tyyppinen ihminen olet noin muuten.

Aloitan:

25, N30 Ihmetyttää itseänikin, että olen ehtinyt käydä läpi noin monta :D. Olen sellainen kotona viihtyvä hissukka lukutoukka, jota varmasti luullaan stereotyyppiseksi neitsyeksi.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kpl ns. normaali naista, jossa mukana yksi 15 vuotta kestänyt vähän seksiä sisältänyt avioliitto (kokonais kesto tässä surkeassa suhteessa oli lähes 22 vuotta) ja nyt lähes 20 vuotta kestänyt tosi tosi paljon seksiä ensimmäiset 10 vuotta sisältänyt suhde. Avoliitossa ollaan asuttu nyt15 vuotta.

Avioliiton loppuvuosina tuli kokeiltua maksullisia joita kertyi varmaan joku 30 kpl.

Ja ne jotka moralisoivat että käytin maksullisia, niin nuorempana kun teki seksiä mieli ja vaimo aina sanoi että huomenna, huomenna ei tänään, niin jostainhan sitä seksiä piti saada. En halunnut ryhtyä mihinkään salasuhteisiin, vaikka varmasti vientiä siihen aikaan olisi kait ollut.

Olin kuitenkin omasta mielestäni silloin, niin kuin vieläkin ihan tavallinen kiltti mies, joka kotona useinmiten imuroi enemmän kuin puoliso, pesee pyykkiä, tekee ruokaa korjaa tai korjauttaa autoa ja fillreita, rassaa vessan viemäriä jos tarve on, remppaa muutenkin kotia tarvittaessa.

Nyt ikää +60. Ammattina on ulkomaan projektien parissa työskentelevä kuntourheilua harrastava insinööri jolla tulotaso on melko paljon yli suomalaisten miesten keskiarvon.

Osakesalkku ja sijoituksia on. En tupakoi. Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä.

Pituus vajaat 190 cm ja painoa alle 100 kg.

Tuliko nyt aloittajalle tarpeeksi selvitettyä taustoja.

Vierailija
22/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

150

Nainen, yli 40 vuotta. Myös pitkiä suhteita pari noin 5 vuotta kestänyttä. Jostakin syystä olen saanut aina miehiltä huomiota noin 14-15 vuotiaasta lähtien. Suhde omaan seksuaalisuuteeni on aika positiivinen. Nautin seksistä. Mitään kinkyä en harrasta. Määrä on kertynyt ihan tavallisesta MN seksistä. Kun oli aktiivisempaa bile- elämää myös seksiä oli paljon. Tinder ei ole vienyt enää vanhoilla päivillä mukanaan. Säpinä painottuu enemmän nuoruuden ja opiskeluaikojen kohtaamisiin ihan livenä. Elämäni on vakaata. Olen järkevä, akateeminen, hyvässä vakituisessa työssä, sporttinen. Päihteitä en juurikaan käytä. Tyylini on klassinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Mies 60+

Ensimmäinen luokkakaveri, toinen kollega, kolmas vaimo. Nyt naimisissa yli 30 v. 

Hyvännäköinen nuorena mutta ujouden takia moni tilaisuus meni ohi suun. Nyt viihdyn kotona mutta elämä on ollut hyvä näin.

Vierailija
24/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 41v. Aika normaalin näköinen olen, isot tissit, mistä miehet tykkäävät. Seksikummpaneita oli n. 30, kunnes avasimme suhdettamme viisi vuotta sitten. Nyt niitä on noin 100. Käymme muutaman kerran vuodessa ryhmäseksibileissä. Silloin saattaa yhden illan aikana olla useita eri miehiä. Viimeksi kuukausi sitten 8 yhden illan aikana. Nautinnollista. 

Vierailija
25/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150

Nainen, yli 40 vuotta. Myös pitkiä suhteita pari noin 5 vuotta kestänyttä. Jostakin syystä olen saanut aina miehiltä huomiota noin 14-15 vuotiaasta lähtien. Suhde omaan seksuaalisuuteeni on aika positiivinen. Nautin seksistä. Mitään kinkyä en harrasta. Määrä on kertynyt ihan tavallisesta MN seksistä. Kun oli aktiivisempaa bile- elämää myös seksiä oli paljon. Tinder ei ole vienyt enää vanhoilla päivillä mukanaan. Säpinä painottuu enemmän nuoruuden ja opiskeluaikojen kohtaamisiin ihan livenä. Elämäni on vakaata. Olen järkevä, akateeminen, hyvässä vakituisessa työssä, sporttinen. Päihteitä en juurikaan käytä. Tyylini on klassinen.

Wau. Täällä aika päinvastoin, N 33 v luku 'vain' 17, jota vähän häpeän, vaikka eihän sitä kukaan muu tiedä. Kun olin ulospäin räväkkä ja kova käymään opiskelijabileissä nuorena, mutta en yleensä uskaltanut lähteä jatkoille kenenkään kanssa, vaikka minullakin vientiä olisi ollut. Tuo jos mikä harmittaa nyt, että jäi elämä siltä osin elämättä pitkälti. Olen valmistunut, eikä siis enää ole ympärillä opiskeluporukkaa. Yritän ottaa vahinkoa takaisin olemalla tinderissä, 'keräilemällä' yhden illan juttuja, kun haluan miehistä mahdollisimman paljon puuttuvaa kokemusta. Ehkä asetun aloille jonkun kanssa jossain vaiheessa, sitten kun ei elämättä jäänyt nuoruus enää paina.

Vierailija
26/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150

Wau. Täällä aika päinvastoin, N 33 v luku 'vain' 17, jota vähän häpeän, vaikka eihän sitä kukaan muu tiedä. Kun olin ulospäin räväkkä ja kova käymään opiskelijabileissä nuorena, mutta en yleensä uskaltanut

Miten aikuinen ihminen voi olla noin tyhmä ja hukassa?

Vierailija
27/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150

Wau. Täällä aika päinvastoin, N 33 v luku 'vain' 17, jota vähän häpeän, vaikka eihän sitä kukaan muu tiedä. Kun olin ulospäin räväkkä ja kova käymään opiskelijabileissä nuorena, mutta en yleensä uskaltanut

Se että et ole jakanut persettä ympäri kyliä ei tarkoita että olisi "elämä jäänyt elämättä". Kaikkia mahdollisia huumeitakaan ei tarvitse kokeilla että olisi "elänyt elämää". Tuo 17 on muuten aivan liian korkea naiselle jotta olisi ns vaimomatskua. Nainen joka on kerrankin harrastanut irtoseksiä ei kelpaa parisuhteeseen itselleni.

T. Nyky-yhteiskunnan moraalisen rappion vastustaja.

Vierailija
28/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150

Wau. Täällä aika päinvastoin, N 33 v luku 'vain' 17, jota vähän häpeän, vaikka eihän sitä kukaan muu tiedä. Kun olin ulospäin räväkkä ja kova käymään opiskelija

Miten aikuinen ihminen voi olla noin tyhmä ja hukassa?

Kuin niin... Ei oo kuitenkaan yhtään epätavallista, että naisella on kymmeniä kumppaneita, niin kuin tästäkin ketjusta huomaa. Oli asia mikä hyvänsä mikä harmittaa, eikö se kannata yrittää korjata mieluummin myöhään kuin ei milloinkaan. Ei sitten koko ikää kaduta panematta jättäminen.

Vierailija
29/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50. Nuorena olin menevä ja nykyään yksin kotona viihtyvä. 

Vierailija
30/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-15, kaikkia en muista nyt. Lisäksi lukuisia muita seksikokemuksia. Nainen 64 ja naimisissa jo kymmeniä vuosia. Aina sanottu kauniiksi ja hyvännäköiseksi, mm. siskojen miehet halunneet minua, mutta enhän sellaiseen ruvennut. Exän kanssa tuli lipsuttua veljeensä, mutta ex lipsui sinne tänne usein, joten ansaitsi sen.

Olen ylioppilas ja matkustanut aika paljon. Räväkäksi sanottu. En laiha mutten lihavakaan, yhä pitkät vaaleat hiukset.

Rakastan seksiä ja tarvitsen sitä paljon, mies samanlainen, hiukan nuorempi. Pukeudun farkkuihin ja silkkipaitoihin mieluiten.

Finanssiasiat hyvinkin ok, on talletuksia ja pörssiosakkeita, rantatontteja ja metsääkin. En ole käynyt töissä varmaan kahteenkymmeneen vuoteen. Ei käy mieskään enää vuosiin töissä.

Pääasiassa elätän myös mieheni, rakastan häntä syvästi ja intohimoisesti. 2 lasta meillä ja 1 lapsenlapsikin.

Introvertti minäkin, juomme kyllä viiniä, liikaakin. Emme polta kumpikaan.

Omalla harrastusalallani olen ihan rehellisesti maailman huipulla. Olen siinäkin intohimoinen.

Ollaan oltu myös hevosihmisiä, mutta ei enää.

Eläimiä rakastamme molemmat. Paljon ystäviä ympäri maailman. Semmoinen olen.

Vierailija
31/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56, teknisen puolen myyntitehtävissä eli mm. matkusteltua tulee paljon ja oltua kotoa pois.

Nuorena en ollut niinkään aktiivinen petipuuhissa mutta aikuisiässä se muuttui, harrastan paljon erilaista liikuntaa paljon ja sitä kautta kumppanit on pääasiassa löytynyt. Luku taitaa olla jossain 35 -40 välillä, en sen tarkemmin ole laskenut.

Viimeiset +25 vuotta naimisissa ja muutama sivusuhde ollut sinä aikana.

Alkoholia en enään juurikaan käytä, en tupakoi ja vähän vapaa - ajan käytän liikkumiseen, lukemiseen yms. perusolemiseen nykyään.

Vaikka liikunkin paljon niin mitenkään erityisen komeana, hoikkana, haluttavana en itseäni pidä. Normaalin oloinen mies ja elintavat on vuosien myötä parantunut. Seksistä kyllä pidän ja vaikka vaimo ei mitenkään erityisen hurja sängyssä olekaan niin kaikki on ok. Onneksi pari erittäin kokeilunhaluista ja aktiivista suhdetta on joskus tullut koettua, tietää mitä se on eikä tarvitse pohtia mitä se voisi olla.

Vierailija
32/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä teiltä, joilla ollut noita pettämisiä, niin onko sitä kaduttu vai kuinka se on mennyt?

Vierailija
33/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36 Ei yhtään. Ei edes halausta tai pusua. Liikaa henkisiä ongelmia että uskaltaisin katsoa edes silmiin selvinpäin ja humalassa olen todella tökerö ja luotaan työntävä.

Komekymppiseksi asti vielä jaksoi uskoa siihen että saan tehtyä ryhtiliikeen, mutta ei siitä tullut mitään ja alkoi mennnä valtavasti alkoholia. Nyt on jo todella synkkiä ajatuksia ja alkanut olla todella katkera naisia kohtaan. Myönnän etten ole kovin kummoinen mies mutta en suostu uskomaan että olisin se kaikista huonoinkaan.

Lue kirja "Kohti arvoistasi". Sun pitää päästä vaan eroon opituista käytösmalleista ja ajatuksista. Ajatukset ei ole totta. Ajatukset, joita kuuntelee, voi itse valita. Huonojen ja kahlitsevien ja rajoittavien ajatusten tilalle täytyy opetella parempia. Mun tekis mieli repiä tä ruutu ja rientää sinne apuun, koska tiedän, että sussa ei ole mitään muuta vikaa, kuin vinksallaan olevat ajatukset. Lue siis toi kirja. Et ole yksin, niin moni on samassa veneessä sun kanssa. Ja veneen voi vaihtaa, trust me. 

Vierailija
34/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä teiltä, joilla ollut noita pettämisiä, niin onko sitä kaduttu vai kuinka se on mennyt?

Hetkeäkään en ole katunut pettämisiäni. Jos ei ole kotoa herunnut seksiä niin pakkohan sitä on ollut hakea muualta. Kotiin sellaisia terveisiä että sitä saa mitä tilaa. Ei se järvi soutamisesta kulu joten kyllä sitä seksiä voisi puolisolle antaa.

Vierailija
35/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 41v. Aika normaalin näköinen olen, isot tissit, mistä miehet tykkäävät. Seksikummpaneita oli n. 30, kunnes avasimme suhdettamme viisi vuotta sitten. Nyt niitä on noin 100. Käymme muutaman kerran vuodessa ryhmäseksibileissä. Silloin saattaa yhden illan aikana olla useita eri miehiä. Viimeksi kuukausi sitten 8 yhden illan aikana. Nautinnollista. 

Ihana nainen olet ja miehesi on kyllä oikea onnenpekka.

Vierailija
36/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aiemmin kirjoitin niin vaimoni ollut ainoa naiseni. Olen empaattinen ihminen, enkä ole koskaan ollut itsekäs vaikka omantien kulkija aina ollutkin. Niin iso ego, ettei ole tarvinnut pönkitystä mistään millään, ei autoilla eikä naisilla yms. Kun jotain rakastan, niin rakastan täysillä. Vaikka olen välillä himoinnut vieraita pilluja, en naisia itsessään, niin en olisi koskaan voinut pettää vaimoni luottamusta, enkä itseäni. Sen verran ehdoton, että herrasmiehet ei petä vaimojaan ja että herrasmiehet pitää huolen, että vaimonsa tyydyttyy ja saa orgasminsa yms pitää huolta omastaan ja lapsistaan. 

Seksiä ja rakkautta ollut aina paljon. Minulla oli onnellinen lapsuus ja vielä onnellisempi parisuhde. Mammolla ei ole ollut minulle juurikaan arvoa, mutta kaikella henkisellä hyvinvoinnnilla (ei uskonto), intohimoisilla harrastuksilla ja vaimon rakkaudella kylläkin, saati vaimon pillulla. Enemmän olen saanut kuin jäänyt saamatta elämässäni. On tunnettu tosiasia, ettei rakkautta saa rahalla, vielä vähemmän itsekkyydellä. 

Vierailija
37/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v mies, kumppaneita ehkä 60kpl.

Koulukiusattu jonka johdosta itsetunto nollissa, vientiä ei ollut yhtään nuorena. 21-28v mahtui 2 suhdetta, eli ne ainoat naiset jotka kelpuutti. Molemmat kävi vieraissa useampaan otteeseen, mikä tietysti pahensi mun itsetuntoongelmia.

HIljaa hyväksyin pettämiset, ja toivoin että loppuisi. Oletus oli etten kuitenkaan löydä ketään muuta.

28-31v kävin silloin tällöin maksullisissa, helpotti oloa hieman kun huomasin ettei kyseiset naiset katsonut kieroon eikä kohdellut huonosti, vaan kohteli minua ihmisenä (joo olin asiakas, mutta kuitenkin)

30-35v kaikki muuttui, eksyin parivaihtosivustolle, ja yhtäkkiä naiset ja parit halusivat tavata ja harrastaa seksiä mun kanssa.  Noiden ihmisten kanssa oli hyvin helppoa keskustella ja ne kohtelivat minua tasavertaisena, itsetunto-ongelmat katosivat melko nopeasti kun huomasin kelpaavani tällaisena ja suurin osa kumppaneistani tuli tänä aikana ja tätä kautta.

Tällä hetkellä ollut 2v suhteessa, ei ole ollut tarvetta hakea lisää kokemusta muualta.

185cm/100kg, yrittäjä

Vierailija
38/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40, 42-v mies. Normaalivartaloinen, introvertti, mutta hyvä keskustelemaan kaksin, huomioonottavainen, kinky ja hetero. Olen rauhallinen ja viihdyn kotona. Olen ollut vuosia erilaisissa avoimissa suhteissa, ne eivät sovi minulle, mutta en onnistu löytämään tervettä suhdetta. Olen ahdistunut ja masentunut asian takia, itsetunto ja elämänilo on kadoksissa.

Vierailija
39/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25, 10 kumppania ollut. Olen kotona viihtyvää sorttia, mutta deittaillut suht aktiivisesti sinkkuajat (joita on ollut aika vähän).

Vierailija
40/78 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 48 v. , n 110-120 kpl. Suurimman osan elämästäni ollut sinkkuna, parisuhteet eivät ole mulle, tarvitsen paljon yksinoloa, koska muuten olen menevä ja sosiaalinen. Olen hyvin toimeentuleva akateeminen, keskiarvoa huonomman näköinen, mutta ilmeisesti suht hauska, kun seuraa riittää. Pidän seksistä ja nuoruudessa ollut erikoisempiakin kokeiluja, nykyään riittää ihan perus-, ei liian hellä, heteroseksi jonkin käsistään kätevän ja aktiivisen rakastajan kanssa. Yleisesti olen hyvin perus-tylsä täti-ihminen, kiinnostuksenkohteet historia, politiikka, lukeminen ja leffat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan