Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä + minkä tyyppinen ihminen olet?
Yleensähän näissä gallupeissa on vaan kaksi numeroa, kumppanien määrä ja sukupuoli+ikä. Tehdään tästä hieman laajempi.
Kerro ikäsi lisäksi, minkä tyyppinen ihminen olet noin muuten.
Aloitan:
25, N30 Ihmetyttää itseänikin, että olen ehtinyt käydä läpi noin monta :D. Olen sellainen kotona viihtyvä hissukka lukutoukka, jota varmasti luullaan stereotyyppiseksi neitsyeksi.
Kommentit (78)
M49, bi, 25, mukava btm joskus tarpeen tullen top. Nyt kovaa munaa vailla
N30 ja 3:n kanssa olen ollut. Olen hiljainen ja ujo vieraassa porukassa, tutussa seurassa jopa vähän outo. Viihdyn kotona enkä todellakaan halua sieltä lähteä jos ei ole pakko.
Ensimmäiseni oli lukioaikainen poikaystävä, toinen oli virhe, jonka luulin välittävän minusta ja kolmas ja viimeinen nykyinen mieheni, jonka kanssa olemme olleet 11 vuotta yhdessä.
+99
-
Sadomastisessaseksissä voi käydä, normisti se kun sadomasokistisenseksinhimotus alati yltyy vaikka omia, sadomasokistisuuttaan lisäävien kiihottavien seksuaalisten eskalaatioidentulva ehtyisikin, joskus. Omassa arjessa seksuaalisiakiksejäni vain lisää sen oman libidonisadomastisuus kinkyseksissä, ja saan siitä lusäseksienergiaa, sen alkuperäisestä himosta.
Ajattelisin näin, omaa seksuaalisuuttani. M29
17, M50, perhekeskeinen DI, Parisuhteessa 29 vuotta
Päälle 70, en enää laskeskellut 40 jälkeen. Vanheneva mies. Noista ollut varsinaisia suhteita kymmenkunta.
M47 ja naimisissa 22 vuotta. Asun pääkaupunkiseudulla ja työskentelen teknisellä alalla. Olen introvertti, rauhallinen, lämmin ja huomiota herättävän kookas mies.
Nuorena olin ujo, enkä millään tavalla komea tai haluttava. Naiset lähinnä hylkivät minua.
Ensimmäinen kerta johti naimisiin. Vaimollani on ollut reilusti yli 100 seksikumppania ennen minua.
Vaimoni historian seksielämä johti lopulta siihen, ettei seksi enää kiinnostanut kun sitä on tullut harrastettua niin paljon. Esimerkiksi suuseksiä, ryhmäseksiä ja niin edelleen. Ajattelin, että sain aktiivisen ja halukkaan vaimon, joka voi rietastella kanssani. No niin ei sitten käynytkään.
Naiset ovat olleet minusta seksuaalisesti kiinnostuneita noin 15 vuoden ajan ja kerran olen kokeillut vierasta. En tiedä mitä tapahtui, mutta jotain minussa muuttui ja naiset alkoivat haluamaan minua. Kaikista muista seksiehdotuksista olen kieltäytynyt. Tein tuon syrjähypyn siksi että saisin kokea uutta ja olenko vain niin huono ettei vaimoani siksi kiinnosta. Kokeilu oli hyvä ja tiedän nyt olevani seksissä hyvä myös muille. En halua enää kokeilla muuta, vaan elää vakaata perhe-elämää ja tyydyn sammuneeseen seksielämään.
Vierailija kirjoitti:
M36 Ei yhtään. Ei edes halausta tai pusua. Liikaa henkisiä ongelmia että uskaltaisin katsoa edes silmiin selvinpäin ja humalassa olen todella tökerö ja luotaan työntävä.
Komekymppiseksi asti vielä jaksoi uskoa siihen että saan tehtyä ryhtiliikeen, mutta ei siitä tullut mitään ja alkoi mennnä valtavasti alkoholia. Nyt on jo todella synkkiä ajatuksia ja alkanut olla todella katkera naisia kohtaan. Myönnän etten ole kovin kummoinen mies mutta en suostu uskomaan että olisin se kaikista huonoinkaan.
"Liikaa henkisiä ongelmia että uskaltaisin katsoa edes silmiin selvinpäin ja humalassa olen todella tökerö ja luotaan työntävä."
Ja täten olet alkanut olla "todella katkera naisia kohtaan"?! Just joo! Itse ryssit asiasi, ja sitten syytät naisia siitä. Wau mikä mies!!!!!!
44v nainen ja 35 miestä ollut. Ihan tavallinen nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36 Ei yhtään. Ei edes halausta tai pusua. Liikaa henkisiä ongelmia että uskaltaisin katsoa edes silmiin selvinpäin ja humalassa olen todella tökerö ja luotaan työntävä.
Komekymppiseksi asti vielä jaksoi uskoa siihen että saan tehtyä ryhtiliikeen, mutta ei siitä tullut mitään ja alkoi mennnä valtavasti alkoholia. Nyt on jo todella synkkiä ajatuksia ja alkanut olla todella katkera naisia kohtaan. Myönnän etten ole kovin kummoinen mies mutta en suostu uskomaan että olisin se kaikista huonoinkaan.
"Liikaa henkisiä ongelmia että uskaltaisin katsoa edes silmiin selvinpäin ja humalassa olen todella tökerö ja luotaan työntävä."
Ja täten olet alkanut olla "todella katkera naisia kohtaan"?! Just joo! Itse ryssit asiasi, ja sitten syytät naisia siitä. Wau mikä mies!!!!!!
Olen eri, mutta veikkaan että tyyppi kyllä ymmärtää itse ryssineensä. Tunteille ja ajatuksille ei välttämättä voi mitään.
Tuo on noidankehä, mitä enemmän aikaa menee ilman positiivisia kokemuksia, sitä enemmän katkeroituu joka taas vähentää mahdollisuuksia löytää kumppania.
Vertailun vuoksi pitkäaikaistyötön joka on vuosikausia elänyt TT-tuella, kädestä suuhun katkeroituu, ja tuntee kateellisuutta muita kohtaan. Samalla mielenkiinto / toivo oman elämän tasoparantamiseksi vähenee.
Tässä on vähän sama ilmiö.
M67, noin 35 naista. Hiljainen, sisään päin kääntynyt, vankkarakenteinen maalaisjuntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150
Nainen, yli 40 vuotta. Myös pitkiä suhteita pari noin 5 vuotta kestänyttä. Jostakin syystä olen saanut aina miehiltä huomiota noin 14-15 vuotiaasta lähtien. Suhde omaan seksuaalisuuteeni on aika positiivinen. Nautin seksistä. Mitään kinkyä en harrasta. Määrä on kertynyt ihan tavallisesta MN seksistä. Kun oli aktiivisempaa bile- elämää myös seksiä oli paljon. Tinder ei ole vienyt enää vanhoilla päivillä mukanaan. Säpinä painottuu enemmän nuoruuden ja opiskeluaikojen kohtaamisiin ihan livenä. Elämäni on vakaata. Olen järkevä, akateeminen, hyvässä vakituisessa työssä, sporttinen. Päihteitä en juurikaan käytä. Tyylini on klassinen.
Wau. Täällä aika päinvastoin, N 33 v luku 'vain' 17, jota vähän häpeän, vaikka eihän sitä kukaan muu tiedä. Kun olin ulospäin räväkkä ja kova käymään opiskelijabileissä nuorena, mutta en yleensä uskaltanut
Täällä kans N33 ja noloa mutta en edes osaa sanoa paljonko luku on. Joku 80-100 luulisin. Suurimman osan näistä turhanpäiväisistä irtopanoista olisi voinut jättää kokematta. Eli ihan eri kannalla kun tämä toinen n33. Tuskinpa olet menettänyt mitään.
Tiedän että tästä voi tulla sanomista mutta nainen, saman miehen kanssa naimisissa ja lapset tehty jonka kanssa seurustelun aloitin 16-vuotiaana. Seksikumppaneita en osaa tarkkaan sanoa, veikkaan alle 50 yli 30. Jossain vaiheessa, varsinkin nuorempana kipuilin sitä ettei ollut kokemusta muista miehistä ja kun vientiä sitten huomasin olevan se lähti sitten jossain vaiheessa täysin lapasesta.
N44
Aisurin vaimona, 48 v. ja 20 vuoden aikana n. 200 miehen kanssa.
Empä ole täällä vielä lukenut mihistä, jotka häpeilisivät suurta panomääriään. Enkä myöskään heitä sanottavan ei-aviomiesmatskuiksi. 2023 ollaan sentään jo. Pettämistä ei myöskään katuile miehet.
N.54 Vain yhden kanssa yhdynnässä olen ollut. Iän karttuessa halujen riivaama ylemmässä virassa oleva äiti.
Melko tarkkoja lukuja ihmisillä😳
Itse sanoisin, että 40-60.
On ollut elämän aikana kolmenlaisia seksikumppaneita;
-ne jotka haluaa unohtaa
-ne joita ei halua unohtaa
-ne jotka on vaan unohtuneet
En pidä lukumäärää minään mitattavana arvona, jolla olisi yhtään mitään merkitystä. Luku muuttunut aluksi nopeammin kuin viime vuosina, kun viimeisen 22 vuoden aikana ei ole muuttunut ollenkaan.
M47, suht normaali oman alansa expertti, hyvät tulot ja paremmat menot. Vartaloltaan normaali, urheileva, ikäistään nuoremmalta näyttävä avoliitossa elävä hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Onko se leihkimisen aihe että
On ollut kaljujen ja lihavien miesten
Panoalustana ja
Levittää papilloomavirusta?
Papilloomavirus
Kaljut ja läskit
Panoalusta koko
Suomen kansalle
Naisia parisataa. M27.
Mä oon se panomies.
Te naiset joilla on paljon kumppaneita, miten olette onnistuneet välttämään hp-viruksen, kun sehän tarttuu kumista huolimatta?