Ymmärtääkö naiset että korkeatasoinen mies vaatii myös naiselta paljon?
Eli siis se komea,pitkä,korkeakoulutettu ja rikas mies vaatii naiselta myös paljon. Ei sille kelpaa se perus pirkkoliisa tai pluskokoinen punkero vaan se vaatii että nainen on kaunis tasoa "sara sieppi".
Kommentit (186)
Kansainvälisesti katsottuna sara sieppi on ylipainoinen. Kenties ap:n taso ei ole niin korkea kuin itse ajattelee sen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljon ns tasokkaita ihmisiä (hyvännäköisiä, fiksuja, kouluttautuneita) ja yleensä näiden ihmisten pariutuminen menee niin, että ei ole mitään pelejä, kilpailuja, vaatimuslistoja tms vaan nämä ihmiset pariutuvat opiskeluaikana sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa on hauskaa, arvot on samat ja henkinen yhteys toimii. Ja nämä suhteet kestää.
Ilmeisesti aika moni on ilmoittanut lainaamani viestin asiattomaksi. Sitä ei voinut hetki sitten peukuttaa mihinkään suuntaan. Ainoastaan "ilmoita asiattomaksi" optio oli aktiivinen.
Ei se kuitenkaan yllättynyt. Tällä palstalla yllättävän usein poistetaan keskusteluista asiallisia viestejä, ja pahimmat asiattomuudet jätetään jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nähdäkseni korkeatasoinen mies on fiksu, ja fiksu mies haluaa puolisoltaan ihan muita ominaisuuksia kuin "näyttää Sara Siepiltä".
Korkeatasoisella miehellä on varaa itse määritellä, millaisia ominaisuuksia hän haluaa puolisoltaan (tai seksikumppaniltaan). Naisseuraa riittää joka tapauksessa.
No juu, mutta jää ne korkeatasoisemmat naiset välistä jos kovin alkaa hankalaksi, ne korkeatasoiset naisetkin kun on vaativia. Mutta jos se ei tietty haittaa. Seksikumppanille voikin olla eri kriteerit kuin puolisolle, useimmilla on.
Tasokkaat miehet ei kyllä katso muuta kuin Siepin perää. Tasokkaat miehet haluavat sen sijaan Siepin näköisen naisen, mutta tyylillä ja älyllä varustettuna.
Muutama hassu linkki aiheesta:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kurvikas-nainen-on-hoikkaa-alykkaam…
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001232295.html
Kyllä me ymmärretään, älä huoli.
En ymmärrä. Kuvittelen, että korkeatasoinen mies hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen. Rakastuu koko pakettiin.
Ehkä tämä on jotain lapsenuskoa tai vahvaa itseluottamusta. Kuvittelen kuitenkin olevani paras versio itsestäni juuri sellaisena kuin olen.
Olen korkeatasoisen miehen kanssa naimisissa ja voin kertoa, ettei se ulkonäkö vielä riitä. Ei alkuunkaan. Pitää olla myös älykäs, sivistynyt, hauska ja miellyttävä persoona kuten hän itsekin on.
Vierailija kirjoitti:
Laasasella on vain yksi synti ja se on olla oikeassa tavalla, jota yksikään nainen ei kykene falsifioimaan.
Jumala on, ja se on iso vihreä paistettu tomaatti, joka luo kaiken, jopa ajatuksiamme ja uskomuksiamme myöten.
Falsifiopa tuo vedenpitävästi niin keskustellaan Laasasesta sitten lisää.
Korkeatasoinen mies, raamit ei aina riitä, ei myöskään koulutus jos muuten osoittautuu täydeksi "mulkeroksi", ei jaksa pitemmän päälle.
Korkeatasoinen nainen on kaunis ja nuori. Olette harhasia jos luulette, että mies valitsee minkään muun kuin ulkonäön perusteella. Voi olla, että mies haluaa kylkeen älyä ja sivistystä, mutta ulkonäköseula on läpäistävä ensin, aina.
Sama on naisilla miehen valinnassa. Ulkonäöllä pääsee keulille ja voi olla vaikka miten läpimätä niin kauniita naisia on silti tarjolla. Vaikka edellinen lähtis nii seuraava on jo tyrkyllä. Muu on kompensointia ja tyytymistä. Ja turha tulla vinkumaan mistään "kaikilla on omat kriteerit" jos ne kriteerit ei ole kiinni sievässä paketissa niin ketään ei kiinnosta. Ja ei, en ole incel. Olen nainen.
Mies ja korkeatasoinen eivät mahdu samaan lauseeseen. Tiedät varmaan miten mehiläisyhdyskunnissa käy kuhnureille?
Vierailija kirjoitti:
Korkeatasoinen nainen on kaunis ja nuori. Olette harhasia jos luulette, että mies valitsee minkään muun kuin ulkonäön perusteella. Voi olla, että mies haluaa kylkeen älyä ja sivistystä, mutta ulkonäköseula on läpäistävä ensin, aina.
Sama on naisilla miehen valinnassa. Ulkonäöllä pääsee keulille ja voi olla vaikka miten läpimätä niin kauniita naisia on silti tarjolla. Vaikka edellinen lähtis nii seuraava on jo tyrkyllä. Muu on kompensointia ja tyytymistä. Ja turha tulla vinkumaan mistään "kaikilla on omat kriteerit" jos ne kriteerit ei ole kiinni sievässä paketissa niin ketään ei kiinnosta. Ja ei, en ole incel. Olen nainen.
Juuri noin se on. Vain ne jotka läpäisevät ulkonäköseulan, pääsevät jatkoon. Luonteen ja älykkyyden kartoitus tapahtuu vasta sen jälkeen. Jos on tarkoitus tavata usemminkin. Jos vain kerran, luonteella ja älyllä ei merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeatasoinen mies ottaa puolisokseen sen naisen, jolla on suurimmat tissit.
Tabu aihe. Laadukas, komea ja supliikki mies laittaa naiset kilpailemaan keskenään tämän suosiosta, stailaamaan entistä enemmän ja puukottamaan toisiaan selkiin jos tilanne vaatii. Ei naiset käytä niitä korkeita korkoja, tiukkoja mekkoja tai paria kymmentä meikkituotetta naamaansa tavispallinaama-penojen takia.
Laadukkaat naiset eivät pahemmin käytä korkkareita ja tiukkoja mekkoja, sen enempää kuin isoja logoja.
Minkä pallinaama-penat muuten ovat? Samaa ikäluokkaa kuin sinä? Pena (Pentti?) on vanhan miehen nimi. Toivottavasti 70-vuotiaat ei kuitenkaan enää yrittele 20-30-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälisesti katsottuna sara sieppi on ylipainoinen. Kenties ap:n taso ei ole niin korkea kuin itse ajattelee sen olevan.
Jätetään ne nollakoot pois. Eikä Sara Sieppiä (tai ketään muutakasn naista) tarvitse muiden naisten mollata inkeleiden takia.
Miksi täällä kuvitellaan että akateemiset ihmiset on jotain korkeatasoisia. Ihan tavallisia ihmisiä ne on jotka käy akateemisissa töissä. Jos pitää asettaa akateemiset ihmiset jalustalle niin kannattaisiko mieluummin itse hakea sinne yliopistoon?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina tienneet, että ihmiset etsivät kaltaistaan puolisoa. Korkeasti koulutettu mies ottaa puolisokseen korkeasti koulutetun naisen. Tietenkin. Muutenkin elämänarvojen pitää kohdata.
Ymmärrät varmaan, että korkeakoulutettuja miehiä ei riitä kaikille naisille? Miehiä on korkeakouluissa naisia vähemmän ja korkeakoulutetulle miehelle kelpaa myös vähemmän koulutettu nainen, esim omassa lähipiirissä on lähihoitaja-nainen ja DI-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tohtoritason mies.
Edellytän naiseltani tohtoritason koulutusta, hyvää luonnetta ja hyvää ulkonäköä.
Mun on tosi vaikea uskoa , että tähän keskusteluun ottaa osaa tohtoritason ihmisiä. Kai niillä nyt muutakin tekemistä on.
Tohtoritason mies ei ole sen kummempi kuin muutkaan miehet. Osalla nousee pissi päähän yhtä helposti kuin vartijan koulutuksen saaneella, osa päihteilee, osa on väkivaltaisia. Osa on normaaleja ja osa huipputyyppejä, joita on myös matalammin kouluttautuneissa.
Ehkä jotkut heistä löytävät täältä samanhenkistä seuraa ja mukavia jutunaiheita. :D
Yleensä tollaset jupit on vitjamunien kanniskelijoita.
Jykevän munan voi löytää peräkammarin pojan haarovälistä!
Olen isorintainen nainen, ja minua on aina ärsyttänyt se, että Ihmiset arvioivat mm. älykkyyttäni rintojen koon perusteella. Niiden koko on se mikä se on, eikä se määritä mitään muita ominaisuuksiani.
Puolisoni on mielestäni komea, ja nykyään myös hyvätuloinen. Kun tapasimme, oli hän vain tavallinen nörtti, jonka urakehityksestä ei ollut vielä mitään tietoa.
Ei hän koskaan ole ollut mitenkään erityisen vaativa minua kohtaan. Pikemminkin kohtelias herrasmies ja hyvä perheenisä.
AP vaikuttaa keskenkasvuiselta inceliltä mielipiteineen.