Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaatko nyt aloittaa lahdutuksen ja tipattoman tammikuun?

Vierailija
26.12.2023 |

Monet söi ja lihosi jouluna joten huomenna salille ja salaattia lauteselle? Miten meneekö korkki kiinni tammikuuksi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatut, nyt on loma ja nautitaan. Skumppaa ja kinkkua.

Vierailija
42/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion. Huomenna aloitan laihduttamisen ja tipaton alkoi tänään. Molemmat tulevat tarpeeseen. Tipaton varmasti kestää pidempään kuin tammikuun, sillä en halua sotkea elimistöäni ja laihduttamista alkoholilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin muistaa ryypätä tammikuu.

Vierailija
44/50 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa alkoholinkäyttö niin vähäistä, etten tarvitse tipatonta. Laihduttaminen sen sijaan pitäisi aloittaa, ja arkiliikunnan lisääminen. Ikä ja muu on päässyt siihen pisteeseen, että lihon tyyliin katsomalla ruokaa, ja verikokeet menneen huonoon suuntaan. Nyt on aika kokeilla että pystynkö edes laihtumaan ollenkaan, jos pystyn kalorivajetta ylläpitämään muutaman kuukauden. Suurimmasta osasta vaatteistani olen lihonut yli viimeistään muutama kilo sitten. 

Vierailija
45/50 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap.? Jatkatko mässäilyä ja alkoholin juomista? 

Vierailija
46/50 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan karsimista.

Naapuruston pariskunta oli meillä jouluna ja ihmettelivät meidän minimalistista kotia. 

Miesystävä menee loppiaisena töihin, menen silloin heille. 

Kirppis, minne olen toimittanut myytävää jo vuosikausia, pitäjä tulee käymään meillä helmikuussa, voin samalla antaa tavaraa myyntiin. Samoin vieraat jouluna toi mukanaan myytävää. Olen vuosien verralla toimittanut tuhansia laatikoita kirppistavaraa ja n 1.5 v sitten oli vika kerta. Sen jälkeen olen saanut lahjoituksia, vähän, mutta olen. Näillä on oma paikkansa.

Pariskunta, kenen kotia menen karsimaan, ovat vanhempi pariskunta ja sanoivat lapset heittävät kaikki roskiin, jos he eivät tee mitään. Harmi, kun kirppistavara ei tee enää kauppansa, miten ennen. Kuvittelin, että tämä työ on jo ohi kohdallani, mutta mihinpä roina maailmasta loppuisi.

Vierailija
47/50 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pitää syödä, jos kolmessa päivässä tulee kiloja laihdutettavaksi asti. Laihdutuskuurit pitäisi kieltää lailla, sen sijaan painonhallinta on pitkäjänteistä omasta hyvinvoinnista huolehtimista. Tipattomalla olen noin 360 päivää vuodessa, joten sitä ei tarvitse harjoitella.

Vierailija
48/50 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla koko talvi tipattomalla.

Vierailija
49/50 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mulla alkaa piiiitkä loma ja lähden reissuun jossa aion syödä ja juoda mielin määrin.

Ihanaa🤸🌞

Vierailija
50/50 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloita kumpaakaan. Mikä jouluna tuli, lähtee kyllä aivan normaalilla elämisellä pois. Alkoholia en ehdi niin usein juomaan, että ihan suunniteltu tipaton kk olisi tarpeen. 

Aloitan kyllä liikuntaharrastuksen, mutta vain siksi, että on e passissa vielä sen verran rahaa, että se riittää 10kerran lippuihin.