Miksi miehet ei enää viitsi kosiskella?
Nähdä vaivaa, että sen mieleisen naisen saa. Ennen vanhaan sitä vaivaa nähtiin jopa vuosia, jotta sai sen mieleisen emännän. Nyt jutataan sitten yksin, kun ei viitsitä nähdä vaivaa.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailu ja Metoo.
Siis MeToo oli ja on hemmetin tärkeä ja hyvä, että ahdisteluun puututaan, mutta minä ainakin olen lukenut liikaa ahdistavista katseista ja juttelusta - olen mennyt lukkoon. Aiemmin lähestyin uteliaasti ja rennosti, mutta nykyään jätän väliin kokonaan. En siis halua, että kenelläkäänon turvaton olo.
En kyllä ala mitään Tinderiäkään käyttämään, joten hankalaksi on mennyt.
Kannattaa tutustua ensin kaverina. Ei kavereista tule turvaton olo.
Mun jokainen deitti on ensin ollut kaveri. Siinä myös tutustuu paremmin ihmisen aitoon luonteeseen kun ei vedä showta päälle jossain treffeillä.
No - Mulla on aina ollut naiskavereita enemmistö. Yleensä juurikin olen tutustunut baarissa ja kahviloissa. Roomansseja ja parisuhteita toki syntynyt.
En vain enää lähestyä rennosti naisia. Olen lukenut/kuullut liikaa naisten negatiivisista kokemuksista. Vaikka itse olin ( en enää ) feministimies ja asiallinen, niin silti en enää vain oikein uskalla lähestyä tuntematonta naista. Tämä on oikeasti todella harmillista - en usko, että moni nainenkaan haluaa, että tutustuminen tapahtuu vain netissä, tai vain välinpitämättömimmät uskaltavat lähestyä. Ja pidän siis naisista myös kavereina. Toki heterosinkkuna olen kaikenlaisille suhteille avoin.
Miks nähdä vaivaa vuoden kahden takia?
Olen liian ydinperhe ihminen lähteäkseni tuohon hommaan mukaan. Naisten kyky ja halu sitoutua on lähes nollan luokkaa
Jos naiset paneskelee ympäriinsä pitääkseen vain hauskaa ja omaksuu miesvihaa niin kuka haaveilee vuosikausia romanttisia haaveita sellaisesta?
Olen tässä jo niin pitkälle päässyt itseni aseksualisoinnissa, etten viithis enää herätellä kiusaavia himoja eloon. Kaipausta, puutetta ja tarvetta lienee muttei psyykkeeni sovellu yhteiselämään ja tarvisi vähintään terapioida itsensä mieliterveeksi ennnekuin alkaa mistään edes haikailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mitä arvoa naiset tuovat vuonna 2023?
Jokainen nainen on arvokkaampi kuin mies ihan jo biologiansa vuoksi. Miehet on kiinaroskaa, naiset on design. Mitä helvettiä tekee penistelineellä jonka ainoa ominaisuus on erektio? Ei mitään.
Naiset eivät saa tuotettua itselleen edes ravintoa.
Beer Grills teki hyvin havainnollisen TV-sarjan aiheesta. Autioille Tyynen meren saarille jätettiin ryhmä poikia juhlimaan ja viettämään lomaa ja ryhmä tyttöjä tappelemaan, itkemään, näkemään nälkää ja janoa.
Lähtökohdat ja varusteet olivat molemmille ryhmille samat!
&nb
Kukaan ei varmaan kyseenalaista sitä etteikö naiset tarvitsisi miehiä? Tämän palstan incel ruikuttajat taas eivät ole mitään miehiä vaan isoja lapsia joita ei tarvitse kukaan.
Nykypäivän naiset eivät ole kosiskelun arvoisia. Pikkusen vaan hauskanpitoon ja vaihtoon. Kertakulutus on päivän sana.
En ymmärrä miksi naiset haaveilevat jostain vanhasta kosiskelukulttuurista, kun muutenkin kaikki perinteinen on no no.
-Mies
Oma periaate on ollut, että vähintään kolmen vuoden yhdessäolo ja tutustuminen kunnes oppii toisen tuntemaan kauttaaltaan, että olisko vaimoainesta. Ikinä en ole edes kolmeen vuoteen asti yltänyt kuin kumppani on jo nussinut kaveriani tai vaikka naapuriani. Ei hirveesti kiehdo tarjota moisille elinikäistä yhteistä elämää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on arvokkaampi kuin mies ihan jo biologiansa vuoksi. Miehet on kiinaroskaa, naiset on design. Mitä helvettiä tekee penistelineellä jonka ainoa ominaisuus on erektio? Ei mitään.
Beer Grills teki hyvin havainnollisen TV-sarjan aiheesta. Autioille Tyynen meren saarille jätettiin ryhmä poikia juhlimaan ja viettämään lomaa ja ryhmä tyttöjä tappelemaan, itkemään, näkemään nälkää ja janoa.
Lähtökohdat ja varusteet olivat molemmille ryhmille samat!
https
Ja sellainen miesviha oksennus sitten sieltä perältä .
Älkää kökkikö täällä vihaamassa toisianne, tämä ketju ei kuvasta mitenkään tosielämää.
Rakastaminen on ihanaa ja siinä on tapana saada samassa suhteessa kuin antaakin. Itsekin teen kumppanin ilahduttamiseksi valtavasti ja niin tekee hänkin. Monipuolista seksiä jne.
N44
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän naiset eivät ole kosiskelun arvoisia. Pikkusen vaan hauskanpitoon ja vaihtoon. Kertakulutus on päivän sana.
En ymmärrä miksi naiset haaveilevat jostain vanhasta kosiskelukulttuurista, kun muutenkin kaikki perinteinen on no no.
-Mies
Ehkä haaveilijat ovat näitä "vanhanaikaisia", kuten itsekin. Perinteet ja hyvät tavat aikojen takaa. Kuulun vielä siihenkin kategoriaan, joka yrittää säästää itseään hääyöhön asti. Ei toki ole helppoa, mutta alushousut on pysyneet jalassa :D Treffeilläkin käyn tosi harvoin.
Ei mulle ole sellaista kukaan koskaan opettannut. Isänikään kanssa en ole koskaan oikein mistään edes jutellut muuten kuin jotain tunteetonta asiapuhetta vain harjoittanut ilman mitään puhumisen iloa. Ei ole aavistustakaan miksi pitäisi kosia tai koskiskella ja minkänäköistä tai -oloista naista, missä, koska ja mistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun aidosti rakastaa, ei se toisen asioiden laittaminen omien edelle tunnu työltä tai kompromissilta, vaan sen tekee mielellään. Suhteeseen ei kannata ryhtyä jos ei aidosti rakasta tai koe halua tehdä toiselle hyvää. Minustakin parisuhde tuntui ajatuksena tosi työläältä, kunnes kohtasin sielunkumppanin jonka kanssa kaikki sujuu kuin itsestään.
Voi se noinkin olla. En ole kertaakaan kohdannut. On ollut yksi pitkä suhde, pari lyhyempää, ja sitten monia lyhyitä tapailuja. Aina on työlästä ja oma elämä menee sekaisin. Ja silti ei mitään takeita, että suhde edes onnistuu, vaan sekaisin on ensin oma elämä pistettävä ja katsottava. En usko, että on mitään todennäköisyyttä minun löytää täysin 100% täydellinen kumppani, jonka kanssa kaikki sujuu kuin itsestään.
En ymmärrä näitä naisvihaketjuja, joissa leimataan naiset ruikuttaviksi eläteiksi, jotka joidenkin jenkkivideoiden mukaan ei pärjäisi saarella.
Mun kaveriporukkani kyllä pärjäisi. Monet maalta kotoisin ja useampi harrastaa retkeilyä, en aidosti ymmärrä miksi edes tulisi kiukuteltua.
Monilla on kumppanina mukava mies, joka arvostaa toista ihmisenä, eikä minään hyödykkeenä elämässä. Itsehän sen kumppanin valitsee, ottaa sitten sellaisen ettei tarvitse rutista kummankaan niin kauheasti. Perin kummallisia oletuksia täällä. Ei suhteessa ole pakko olla ollenkaan, mutta aika hölmöä leimata koko sukupuoli siksi, jos ennestään on ikäviä kokemuksia (tai pyörii vain incel-porukoissa).
Saa olla sinkku, kaikin mokomin, mutta se netissä naisten parjaaminen ties miksi maksullisiksi ei kyllä kenenkään oloa paranna.
N30, parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oma periaate on ollut, että vähintään kolmen vuoden yhdessäolo ja tutustuminen kunnes oppii toisen tuntemaan kauttaaltaan, että olisko vaimoainesta. Ikinä en ole edes kolmeen vuoteen asti yltänyt kuin kumppani on jo nussinut kaveriani tai vaikka naapuriani. Ei hirveesti kiehdo tarjota moisille elinikäistä yhteistä elämää...
LajiTyypillistä käytöstä naisilta. Huvittavinta että noiden syrjähyppyjen tuotokset häikäilemättä yrittävät aina laittaa oman miehen nimiin. Olkaa oikeasti tarkkana ja vaatikaa aina isyystesti ennenkuin menette tunnustelemaan yhtäkään lasta omaksenne. Muistakaa aina miten Riston kävi!
Tämä! Juuri tämä..Rahanahneita,kiipijöitä,mitään kunnioittavia lutkia! Ollaan muka kiinnostunut mutta jos ei tarpeeksi sitä tai tätä niin heippa.Rakastin ennen naisia,nykyään inhoan suurinta osaa.Lopetin kaiken baarissa käynnin ja muun noiden kanssa ja menin exän kanssa takaisin.Se ei ollut onneksi muuttunut.Erosimme aikanaan kun olimme liian nuoria ymmärtämään toisiamme.Joten fuxx you bitches!
Naiset on tosi käytettyjä nykyään, ei sellasta patjaa jaksa katsoa kukaan normaali mies.
Vierailija kirjoitti:
Naisten viestintä aiheen tiimoilta on ristiriitaista, pitäsi uskoa ensimmäinen ei ja pysyä poissa, ja sitten toisaalta kosiskella pitkään.
Kieltämättä tuo ap:n mainitsema vuosien vaivaaminen vaikuttaa enemmän seksuaaliselta häirinnältä.
Kaikille parempi kun aloitteen teko siirtyy yksinomaan naisille. Rauha maassa sen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut tunteettomia vain rahaa ajattelevia onlyfans tyyppisiä jotka hakevat vain hyötyä kaikesta ja kaikista. Ei kiinnostele yhtään sellainen.
Miksi katselet tuollaisia onlyfans tyyppejä jos sua ei edes kiinnosta? Omassa ystäväpiirissä (fiksuja, korkeasti kouluttautuneita) ei kukaan ole tuollaista onlyfanseja harrastanut. Kannattais katella niitä fiksuja ja kunnollisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti reikä se on rinkelilläkin.
Mikä on useimmilla aikalailla sama.
Eli teline vaihtelee, missä reikä on kiinni. Moni mies näkee suhteettoman paljon vaivaa juostakseen telineen perässä.
Naisten ja ratikoiden perässä ei kannata juosta.
Naisista on tullut tunteettomia vain rahaa ajattelevia onlyfans tyyppisiä jotka hakevat vain hyötyä kaikesta ja kaikista. Ei kiinnostele yhtään sellainen.