Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei enää viitsi kosiskella?

Vierailija
26.12.2023 |

Nähdä vaivaa, että sen mieleisen naisen saa. Ennen vanhaan sitä vaivaa nähtiin jopa vuosia, jotta sai sen mieleisen emännän. Nyt jutataan sitten yksin, kun ei viitsitä nähdä vaivaa.

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajani kesken oppitunnin yli 20 v sitten ilmoitti luokassa kaikille että minä (nimeni) ei välitä tytöistä. Seurasi hiirenhiljaisuus muuten mutta yksi poika vähän tirskahti ja toisti sanat puolihiljaa. Siintä sain trauman joka on tehnyt minunsta kosimiskelvottoman. Kiitti vihusti....

Vierailija
102/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä kutsutaan ahdisteluksi ja vainoamiseksi. Jos naista ei kiinnosta alkuun, niin ei sitä kyllä kiinnostaa vuosien ruinauksen jälkeenkään, saat vain takertuvan stalkkerin maineen ja lähestymiskiellon.

Juurikin näin. On todella hyvä asia että "kosiskelu" kulttuuri on kuollut pois. Koska loppujen lopuksi se kosiskelu ei ole mitään muuta kuin vainoamista ja ahdistelua. 

Nyt eletään vuotta 2023: jos nainen on miehestä kiinnostunut, hän pystyy sen kyllä itsekin kertomaan miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa katsella, kuinka länsimaissa naiset ja miehet suurinpiirtein vihaavat toisiaan (paitsi alapäätä jakaessa) 😁 syntyvyyskin jyrkässä laskussa

Ei se mielestäni ole millään tavoin mukavaa.. Vietin juuri pari kuukautta Etelä-Amerikassa ja ensimmäisen viikon aikana kirjaimellisesti liikutuin, kun tajusin kuinka ihanaa on olla maassa, jossa miehet ja naiset eivät avoimesti vihaa toisiaan.

Ei Suomikaan aina ollut tällainen maa kuin nyt :( Ei tarvitse mennä kuin reilu 10 vuotta taaksepäin.

Vierailija
104/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa katsella, kuinka länsimaissa naiset ja miehet suurinpiirtein vihaavat toisiaan (paitsi alapäätä jakaessa) 😁 syntyvyyskin jyrkässä laskussa

Ei se mielestäni ole millään tavoin mukavaa.. Vietin juuri pari kuukautta Etelä-Amerikassa ja ensimmäisen viikon aikana kirjaimellisesti liikutuin, kun tajusin kuinka ihanaa on olla maassa, jossa miehet ja naiset eivät avoimesti vihaa toisiaan.

Ei Suomikaan aina ollut tällainen maa kuin nyt :( Ei tarvitse mennä kuin reilu 10 vuotta taaksepäin.

Missä tätä avointa vihaa näkee Suomessa? Mä en ainakaan ole nähnyt, mulla on ystävinä miehiä ja naisia ja sulassa sovussa kaikki ollaan. Ei mun perheessäkään ketkään vihaa sukupuolen takia. Kuulostaa erikoiselta. Yksinäiset ja syrjäytyneet ovat aina riehuneet netissä, siinä ei ole mitään uutta. Mutta missä tuolla oikeassa elämässä näkyy vihaa? 

Vierailija
105/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu ja Metoo.

Siis MeToo oli ja on hemmetin tärkeä ja hyvä, että ahdisteluun puututaan, mutta minä ainakin olen lukenut liikaa ahdistavista katseista ja juttelusta - olen mennyt lukkoon. Aiemmin lähestyin uteliaasti ja rennosti, mutta nykyään jätän väliin kokonaan. En siis halua, että kenelläkäänon turvaton olo. 

En kyllä ala mitään Tinderiäkään käyttämään, joten hankalaksi on mennyt. 

Vierailija
106/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä feminismistä, sosialismista, wokesta, voimaantumisesta, kulttuurin rikastumisesta ( täytyy varoa edes katsomasta kohti tai saa pers'kärpäsen seuraamaan itseään ).

Eurooppalainen Eurooppa kuoli vuonna 1945 inhan idän raiskaajalaumojen alle.

Nyt on menossa barbaarein invaasio, jollaisen alle Rooman valtakuntakin tukehtui.

Eurooppalainen kulttuuri tulee tuhoutumaan täydelleen viidessäkymmenessä vuodessa! Vertaa Ruotsin rappioon ja ruotsalaisen yhteiskunnan tuhoon!

Vierailija
107/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu ja Metoo.

Siis MeToo oli ja on hemmetin tärkeä ja hyvä, että ahdisteluun puututaan, mutta minä ainakin olen lukenut liikaa ahdistavista katseista ja juttelusta - olen mennyt lukkoon. Aiemmin lähestyin uteliaasti ja rennosti, mutta nykyään jätän väliin kokonaan. En siis halua, että kenelläkäänon turvaton olo. 

En kyllä ala mitään Tinderiäkään käyttämään, joten hankalaksi on mennyt. 

Kannattaa tutustua ensin kaverina. Ei kavereista tule turvaton olo. 

Mun jokainen deitti on ensin ollut kaveri. Siinä myös tutustuu paremmin ihmisen aitoon luonteeseen kun ei vedä showta päälle jossain treffeillä. 

Vierailija
108/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut suuri työ länsimaisilla naisilla saada viha valkoista heteromiestä kohtaan aikaiseksi. Nyt se työ alkaa tuottaa hedelmää. Lähes kaikki positiivinen jännite naisen ja miehen välillä on saatu tuhottua pois ja sukupuolet lähinnä inhoavat toisiaan.

Samalla kuitenkin länsimainen nainen ihailee latinolaisia miehiä ja toivoo elävänsä siinä kulttuurissa. Melko skitsofreenistä touhua.

Vierailija
109/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa oma? Vuokrata voi 50-150 e ja yh:t antaa ilmaiseksi. miehin mies naista muuhun tarvitsee? Tulee huomattavasti halvemmaksi olla ilman. lainaa ennemmin naapurilta.

Vierailija
110/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen helpommalla, halvemmalla, ei ole stressiä eikä tarvi aikatauluttaa elämää enää. Se on niin työlästä jotenkin nykyään koko deittailu ja kosiskelu ylipäätään. Kesällä tosin kaksi naista pyysi deiteille, mutta en lähtenyt kummankaan kanssa. Se toinen deittipyyntö kun tuli, niin mua jotenkin ahdisti se tilanne. Silloin jotenkin ymmärsin lopullisesti, että on ihan hyvä olla sinkkuna. En inhoa naisia yhtään ja tulen heidän kanssa toimeen loistavasti, mutta en ole enää suhdemies, koska nautin elämästäni niin paljon näin, kun ei tarvitse ajatella toista. Tosin en myöskään tiedä olisko noista naisista tullut edes kumppania, mutta jos oletetaan niin, että olis. Ei minusta ole siihen enää eikä haluja.

Kaverikin erosi tossa vuosi sitten, niin sanoi ihan samaa, että ei jaksa sitä touhua, kun se on niin vaikeeta eikä se ole mielenkiintoista.

Vierailija
111/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä naisviha johtuu? Täällä on monta keskustelua joissa miehet haukkuvat naisia mitä rumemmilla sanoilla 🙄 Älkääkä nyt sanoko että yhtä lailla naiset haukkuu miehiä. Nämä miesten viestit naisia kohtaan on todella halventavia. En suostu uskomaan että kaikki miehet olisi yhtä naisvihamielisiä. Onko niin että kaikkein katkerimmat miehet päätyy vauvapalstalle haukkumaan naisia?

Minä en ainakaan hauku naisia, arvostan naisia.

Aitejä, arvostan niinikään paljon myöskin.

M45

Vierailija
112/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämänkin palstan naisia edes hetken seuraa niin hoksaa kyllä miksi ei todellakaan kannata kosiskella .jatkuvaa ulinaa ja valitusta. Uhriutumista ja marttyrointia. Samaan aikaan kotityöt tekemättä, pieruverkkarit päällä eivätkä viitsi edes itsestään huolta pitää saati sitten lapsista. Kuka sellaisen riippakiven haluaisi? 

Vierailija
113/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiä, kivoja, kunnollisia ja nuorehkoja naisia on missä? Olisi kiva tietää.

Kunnollisuuden poisto alkaa Suomessa siinä 12-14v.

Pasi, Tero, Ville, Joni, Kalle, Eemeli, Toinen Tero, Mikko, Veikko, Esa, Aki, Teemu, Ari, Mohammat, Björn, Einari jne...

Puolet päättyi pettämiseen, puolet valtavaan riitaan ja seläntakana paskanpuhumiseen, kolmasosassa oli mukana väkivaltaa, kolmen kanssa väkiseksiä jne... Pikkasen vaikeuksia rakentaa luottamukseen ja kunnioitukseen perustuvaa parisuhdetta...

Vierailija
114/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsen helpommalla, halvemmalla, ei ole stressiä eikä tarvi aikatauluttaa elämää enää. Se on niin työlästä jotenkin nykyään koko deittailu ja kosiskelu ylipäätään. Kesällä tosin kaksi naista pyysi deiteille, mutta en lähtenyt kummankaan kanssa. Se toinen deittipyyntö kun tuli, niin mua jotenkin ahdisti se tilanne. Silloin jotenkin ymmärsin lopullisesti, että on ihan hyvä olla sinkkuna. En inhoa naisia yhtään ja tulen heidän kanssa toimeen loistavasti, mutta en ole enää suhdemies, koska nautin elämästäni niin paljon näin, kun ei tarvitse ajatella toista. Tosin en myöskään tiedä olisko noista naisista tullut edes kumppania, mutta jos oletetaan niin, että olis. Ei minusta ole siihen enää eikä haluja.

Kaverikin erosi tossa vuosi sitten, niin sanoi ihan samaa, että ei jaksa sitä touhua, kun se on niin vaikeeta eikä se ole mielenkiintoista.

Olen samoilla linjoilla. Tässä vähän aikaa sitten lähdin pitkästä aikaa kokeilemaan, josko sittenkin vielä suhde löytyisi. Tapasin melko potentiaalisen naisen, mutta melko nopeasti se asetelma alkoi vaikuttamaan huomattavasti koko elämääni. Aikatauluihini, mielialaani, harrastuksiin ja kaikkeen muuhun. Muistin, että taitaa sittenkin olla parempi pitää kiinni omasta elämästäni ja omista haluistani.

Vierailija
115/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska päätyy käräjille ahdistelusta jos naista ei kiinnosta

Vierailija
116/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano mitä arvoa naiset tuovat vuonna 2023?

Jokainen nainen on arvokkaampi kuin mies ihan jo biologiansa vuoksi. Miehet on kiinaroskaa, naiset on design. Mitä helvettiä tekee penistelineellä jonka ainoa ominaisuus on erektio? Ei mitään.

Naiset eivät saa tuotettua itselleen edes ravintoa.

Beer Grills teki hyvin havainnollisen TV-sarjan aiheesta. Autioille Tyynen meren saarille jätettiin ryhmä poikia juhlimaan ja viettämään lomaa ja ryhmä tyttöjä tappelemaan, itkemään, näkemään nälkää ja janoa.

Lähtökohdat ja varusteet olivat molemmille ryhmille samat!

https

Eihän tuossa edes tarvita tai opeteta mitään "selviytymistaitoja"! Ei noissa tarvittu kuin pientä itsekuria, viitseliäisyyttä ja arkijärkeä vain!

Kyse on pikemminkin siitä, että miehet ja naiset on vain varustettu hieman erilaisilla prosessoreilla, kellotaajuuksilla ja ohjelmallisilla valmiuksilla - mutta sehän tiedettiin jo vanhastaan, vaikka naiset sen nykyään ymmärtämättömyyttään yrittävätkin kieltää!

Itseasiassa lähes kaikki nyky-yhteiskunnan ongelmat johtuvat tästä tosiasiain kieltämisestä ja siitä, että naiset leikkivät miehiä, mutta eivät todellisuudessa pysty siihen, sillä heiltä yksinkertaisesti puuttuvat edelletykset siihen.

Nuo pari jaksoa ovat erinomaisen havainnolliset, täytyypä katsoa koko sarja ehtiessäni! 

Vierailija
117/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eng kehtaa, sillä jos möhlin ja sönkkään niin tydy voi salakuvata tahi -äänittää tapahtuman  ja pistää someen tahi lavertaa siintä ystävillensä illanistujaisissa, joka tuottaa sen, että het yksissä naisin ryhtyvvät vainoilemaan mua

Vierailija
118/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samoilla linj

Kun aidosti rakastaa, ei se toisen asioiden laittaminen omien edelle tunnu työltä tai kompromissilta, vaan sen tekee mielellään. Suhteeseen ei kannata ryhtyä jos ei aidosti rakasta tai koe halua tehdä toiselle hyvää. Minustakin parisuhde tuntui ajatuksena tosi työläältä, kunnes kohtasin sielunkumppanin jonka kanssa kaikki sujuu kuin itsestään. 

Vierailija
119/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan naisia liikaa ollakseni heille vaivaksi. Olen oppinut että naisilla on hyvin harvoin mitään positiivista sanottavaa miehistä joten siitä päätelmänä olen päätynyt tulokseen etteivät he tarvitse miestä eivätkä rakkautta mihinkään. Miesviha on liian suurta vastaan otettavaksi,eikä sitä voi edes muuttaa saati vähentää vaikka tekisi mitä tahansa.

Vierailija
120/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi erota varsinkin vanhemmalla iällä. Jos naama kyllästyttää, löysä p*llu tai muu hyvä syy niin vaihtoon vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme