Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei enää viitsi kosiskella?

Vierailija
26.12.2023 |

Nähdä vaivaa, että sen mieleisen naisen saa. Ennen vanhaan sitä vaivaa nähtiin jopa vuosia, jotta sai sen mieleisen emännän. Nyt jutataan sitten yksin, kun ei viitsitä nähdä vaivaa.

Kommentit (198)

Vierailija
81/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naisethan loukkaantuvat siitäkin, että mies avaa kohteliaasti oven. Kun se on aliarvostusta, kun nainen kyllä p....le saa oven auki itsekin!

Niin totta!

Kun olen Saksassa työmatkalla ja avaan oven nuorelle naiselle, se katsoo kohti, hymyilee ja menee menojaan. 

Kun olen Italiassa työmatkalla ja avaan oven nuorelle naiselle, se katsoo kohti, hymyilee ja menee menojaan. 

Kun olen Virossa työmatkalla ja avaan oven nuorelle naiselle, se katsoo kohti, hymyilee ja menee menojaan. 

Kun olen Irlannissa työmatkalla ja avaan oven nuorelle naiselle, se katsoo kohti, hymyilee ja menee menojaan. 

Kun avaan Suomessa oven nuorelle naiselle se hyppää tasajalkaa kaksi metriä sivuttäin, painaa niskan kyyryyn ja vipeltää olkansa takaa pälyillen puolijuoksua matkoihinsa.

Miksikö suomalaiset naiset eivät kiinn

Tämä on muuten hämmästyttävän totta, nyt kun sanoit. Muissa maissa naiset osaavat olla luontevasti tuossa tilanteessa. Suomessa sen sijaan jopa miehen silmiin katsominen ja kiittäminen on monelle naiselle täysin mahdoton tehtävä. Puhumattakaan hymyileminen, moni suomalainen nainen varmaan ennemmin kuolisi, kuin hymyilisi miehelle joka avasi hänelle oven. 

Vierailija
82/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano mitä arvoa naiset tuovat vuonna 2023?

Tilastojen valossa parisuhteessa olevat miehet elävät pidempään ja terveempinä kuin sinkut. Eli nainen tuo (ihannetilanteessa) parempaa elämänlaatua ja terveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä, kivoja, kunnollisia ja nuorehkoja naisia on missä? Olisi kiva tietää.

Vierailija
84/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen valossa parisuhteessa olevat miehet elävät pidempään ja terveempinä kuin sinkut. Eli nainen tuo (ihannetilanteessa) parempaa elämänlaatua ja terveyttä.

Kuolen mieluummin aiemmin onnellisena ja vapaana kuin kituisin kauemmin ruoskittuna ja alistettuna 😘

Vierailija
85/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on arvokkaampi kuin mies ihan jo biologiansa vuoksi. Miehet on kiinaroskaa, naiset on design. Mitä helvettiä tekee penistelineellä jonka ainoa ominaisuus on erektio? Ei mitään.

No esim. Einstein ja Sibelius tekivät elämässään muutakin kuin toimivat penistelineinä.

Vierailija
86/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten hämmästyttävän totta, nyt kun sanoit. Muissa maissa naiset osaavat olla luontevasti tuossa tilanteessa. Suomessa sen sijaan jopa miehen silmiin katsominen ja kiittäminen on monelle naiselle täysin mahdoton tehtävä. Puhumattakaan hymyileminen, moni suomalainen nainen varmaan ennemmin kuolisi, kuin hymyilisi miehelle joka avasi hänelle oven. 

Puhumattakaan siitä, että habitus on kopioitu walking deadista.

Vierailija
87/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on arvokkaampi kuin mies ihan jo biologiansa vuoksi. Miehet on kiinaroskaa, naiset on design. Mitä helvettiä tekee penistelineellä jonka ainoa ominaisuus on erektio? Ei mitään.

Naiset eivät saa tuotettua itselleen edes ravintoa.

Beer Grills teki hyvin havainnollisen TV-sarjan aiheesta. Autioille Tyynen meren saarille jätettiin ryhmä poikia juhlimaan ja viettämään lomaa ja ryhmä tyttöjä tappelemaan, itkemään, näkemään nälkää ja janoa.

Lähtökohdat ja varusteet olivat molemmille ryhmille samat!

Voihan tuollaisiin valita osallistujat vähän paremminkin. Ottakaa vaikka sekä naiset että miehet insinööriopiskelijoista, niin aika varmasti naisetkin pärjäävät tai ainakin käyttävät järkeään ongelmanratkaisussa.

En mä ainakaan itkisi nimenomaan miesten perään, vaan jonkun, jolla on tarvittavaa osaamista. Ei sitä miehille syntymässä tule, vaan he hankkivat sitä, jos hankkivat. Ihan hyvin tyttökin voi mennä partioon - ja moni meneekin.

Vierailija
88/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin lähestyi rohkeasti ja pyysi treffeille. Oli todellinen aito herrasmies. En ollut koskaan ennen tavannut mitään tuollaista. Ihan vain oven avaaminen, treffien järjestäminen, vaivan näkeminen. Todella harvinaislaatuista, yleensä nainen saa tehdä itse kaiken. 

Ei varmaan tarvitse edes sanoa, että aviomies tuli tästä kultakimpaleesta. <3 

Vierailija
89/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiä, kivoja, kunnollisia ja nuorehkoja naisia on missä? Olisi kiva tietää.

Kunnollisuuden poisto alkaa Suomessa siinä 12-14v.

Vierailija
90/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen valossa parisuhteessa olevat miehet elävät pidempään ja terveempinä kuin sinkut. Eli nainen tuo (ihannetilanteessa) parempaa elämänlaatua ja terveyttä. Se olisikin epäreilua jos heterovanhapoika joutuisi elämään sairaana ja puutteessa mutta kauemmin kuin avioitunut naistenmies

Vierailija
91/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valtaosa ihmisistä on nykyään niin paskantärkeitä ja  kuvittelee pelkän olemassaolonsa tekevän niistä erityisen vaivan arvoisia, ilman mitään vaivannäköä minkään eteen.

Vierailija
92/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ainakin lähestyi rohkeasti ja pyysi treffeille. Oli todellinen aito herrasmies. En ollut koskaan ennen tavannut mitään tuollaista. Ihan vain oven avaaminen, treffien järjestäminen, vaivan näkeminen. Todella harvinaislaatuista, yleensä nainen saa tehdä itse kaiken. 

Mahtavaa että löysit itsellesi miesorjan 🥰

Vierailija
93/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi Finland on Homolandia. Edistyksellinen. Homoiluun kannustetaan, hiukan kasvatetaankin jo.

Tom of Fucking Ass

Vierailija
94/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät saa tuotettua itselleen edes ravintoa.

Beer Grills teki hyvin havainnollisen TV-sarjan aiheesta. Autioille Tyynen meren saarille jätettiin ryhmä poikia juhlimaan ja viettämään lomaa ja ryhmä tyttöjä tappelemaan, itkemään, näkemään nälkää ja janoa.

Lähtökohdat ja varusteet olivat molemmille ryhmille samat!

https:/

Käsittääkseni idea olikin kerätä vapaaehtoisia, joilla on keskenään mahdollisimman erilainen tausta. Näin voidaan simuloida haaksirikko- tai lento-onnettomuustilannetta tai vastaavaa.

Omien kokemusteni perusteella insinööriopiskelijat ja jopa insinöörit ovat täysin vailla käytännön kädentaitoja. Sellaisen ryhmän toilailuita olisi kieltämättä lysti seurata!

Nimenomaan osaamisen ja kokemuksen monipuolisuus on suomalaisen asevelvollisarmeijan suuri vahvuus!

Vierailija
95/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa että löysit itsellesi miesorjan 🥰

Kumpikin panostetaan toisiimme, suhteeseemme ja perheeseemme 100%. Se mikä on meidän mielestä rakkautta, on sinun mielestäsi orjuutta. Ehdottomasti parempi sinulle olla sitten ilman. 

Vierailija
96/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä kutsutaan ahdisteluksi ja vainoamiseksi. Jos naista ei kiinnosta alkuun, niin ei sitä kyllä kiinnostaa vuosien ruinauksen jälkeenkään, saat vain takertuvan stalkkerin maineen ja lähestymiskiellon.

Vierailija
97/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan tarvitse edes sanoa, että aviomies tuli tästä kultakimpaleesta. <3  Minkäs sitä suominainen voi kun kurdihurmuri panee kaiken peliin.

Vierailija
98/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä kutsutaan ahdisteluksi ja vainoamiseksi. Jos naista ei kiinnosta alkuun, niin ei sitä kyllä kiinnostaa vuosien ruinauksen jälkeenkään, saat vain takertuvan stalkkerin maineen ja lähestymiskiellon.

Näin. Täällähän oli juuri keskustelu, jossa naiset pääsääntöisesti ilmoittivat, että tietävät jo muutaman minuutin jälkeen, kiinnostaako mies. Eli ei miehen ole mitään järkeä mitään kosiskella. Riittää, että tulee paikalle ja antaa naisen päättää, kiinnostaako vai ei. Joissain 1% tapauksissa miehen poikkeuksellinen uhrautuvuus tai sinnikkyys johtaa haluttuun lopputulokseen.

Vierailija
99/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sen arvoinen. Keskimääräinen nainen feministinen, lihava, mt-vaivainen ja puhki pantu raunio. Hyvä siinä sitten polvistella. Kun tarpeeksi arvokas nainen tulee vastaan, kyllä mies mieluusti sen tekee. 

Vierailija
100/198 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan tarvitse edes sanoa, että aviomies tuli tästä kultakimpaleesta. <3  Minkäs sitä suominainen voi kun kurdihurmuri panee kaiken peliin.

Täysin suomalainen mies on kyseessä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän