Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.
Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.
Kommentit (2022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoko on mielestäsi aikuisen ihmisen relevantti perustelu omalle toiminnalle?
Olet vapaa poistumaan näistä miesv
Ja sinä et ole, koska..?
Ps. Nähdäkseni tämä ketju sisältää valtavasti sinun tuottamaasi naisvihaa. Oletettavasti syytät siitä naisia?
Niin, ja siksi en ole poistumassa näistä ketjuista mihinkään. Nostan niissä peilin kasvojenne eteen. Ehkä jonain päivänä tajuat kuinka paljon vihaat miehiä. Se olisi paranemisen ensimmäinen askel.
No noin, katsopa tarkasti nyt tähän peiliin, jota pitelen kasvojesi edessä.
Tosin en usko, että sinua voi enää mikään parantaa, sen verran syvällä tuolla vihassasi sukeltelet.
Onko sinulla useinkin harhoja siitä, että tunnet anonyymin palstan keskusteijat henkilökohtaisesti ja että he tuntevat sinut? Onko yhteytesi omiin tunteisiisi, ajatuksiisi ja motiiveihisi katkennut, kun uskot jonkun tuiki tuntemattoman tietävän ne paremmin kuin sinä itse?
Sinun kannattaa varmaan hakea apua noihin ongelmiisi.
Tehän kerrotte näissä ketjuissa kuinka tiedätte minun parisuhdestatuksestani, tiedätte mitkä kaikki viestit ovat minulta ja joskus kauan sitten olin riittävän typerä siihen että alennuin keskusteluun missä kiistin asioita. Se johtaa aina vain suurempaan haukkumiseen ja henkilöön menemiseen. Niin, sellaisia te leppoisat äitini ikäiset palstamammat olette.
Mikä siis ongemana kun totean että pakkohan teidän on tietää minua paremmin kun te miesvihaajat kerran niin sanotte.
Ettehän te valehtele täällä? Aikuiset, fiksut naiset.
Mene apinoimaan, matkimaan, provoilemaan ja kiukuttelemaan vaikka äidillesi, olet järkyttävän väsyttävä ihmistyyppi. Ehkäpä äitisi voisi paijata narsistikiukkusi sinusta pois. Nyt nukkumaan sieltä ja pois palstoilta kiukuttelemasta. Pusi pusi.
Mene sinä keksimään lisää asioita mitä miehet tekevät. Tee niistä taas kymmenen ketjua ja nauti kun "siskot" rinkirunqqaa kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoko on mielestäsi aikuisen ihmisen relevantti perustelu omalle toiminnalle?
Ja sinä et ole, koska..?
Ps. Nähdäkseni tämä ketju sisältää valtavasti sinun tuottamaasi naisvihaa. Oletettavasti syytät siitä naisia?
Niin, ja siksi en ole poistumassa näistä ketjuista mihinkään. Nostan niissä peilin kasvojenne eteen. Ehkä jonain päivänä tajuat kuinka paljon vihaat miehiä. Se olisi paranemisen ensimmäinen askel.
Tosin en usko, että sinua voi enää mikään parantaa, sen verran syvällä tuolla vihassasi sukeltelet.
Minä en edelleen tehtaile näitä ketjuja. Sinä ja sun kaltaiset tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että kun palstamies yleistää, se pitää ymmärtää olevan kaikkien miesten demokraattin
Etkö hevosia nussiva palstamamma edes keksi omia tekstejä? Säälittävää :)
Pitelen vain peiliä naamasi edessä. Näkyykö siellä hevosen- vai siannussija?
Ei kumpaakaan, se olisi rikos. Toisin kuin hevonen astumassa sinuun. Muista, miehillä oli sulle liian pienet vehkeet. Sä nautit kun siinä on kokoa.
Tunnetko useinkin i
Ei kultaseni, en tunne. Se vain on naisille niin yleistä että arvelin sinun tekevän sitä.
En tiedä, kenen kanssa uskot keskustelevasi, ehkä äitisi tai isäsi? Kuuluuko tuollainen sodomia perhetraditioihinne ja siksi luulet, että olisi yleistäkin? Ehkä syvä hätäsi juontaa juurensa tuosta traumasta? Sinun kannattaa varmaan yrittää purkaa sitä asiantuntevan psykiatrin tai terapeutin kanssa, tämä palsta tai netti ylipäätään ole oikea paikka avata näin kipeitä lapsuusmuistoja.
En tiedä, kenen kanssa uskot keskustelevasi, ehkä äitisi tai isäsi? Kuuluuko tuollainen sodomia perhetraditioihinne ja siksi luulet, että olisi yleistäkin? Ehkä syvä hätäsi juontaa juurensa tuosta traumasta? Sinun kannattaa varmaan yrittää purkaa sitä asiantuntevan psykiatrin tai terapeutin kanssa, tämä palsta tai netti ylipäätään ole oikea paikka avata näin kipeitä lapsuusmuistoja.
..
Uskon keskustelevani tavallisen suomalaisen naisen kanssa joka palstailee.
Se on yleistä koska tilastot sanoo niin ja hei, yleistä tietoakin. Kaikkihan sen tietää. Vähän sama kuin väite jonka mukaan miehet ei osallistu lasten kuluihin vaan ne ostaa itselleen kivoja asioita naisen käyttäessä kotihoidontukensa lasten ehjiin talvikenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoko on mielestäsi aikuisen ihmisen releva
Ja sinä et ole, koska..?
Ps. Nähdäkseni tämä ketju sisältää valtavasti sinun tuottamaasi naisvihaa.
Niin, ja siksi en ole poistumassa näistä ketjuista mihinkään. Nostan niissä peilin kasvojenne eteen. Ehkä jonain päivänä tajuat kuinka paljon
Tosin en usko, että sinua voi enää mikään parantaa, sen verran syvä
Minä en edelleen tehtaile näitä ketjuja. Sinä ja sun kaltaiset tekee niin.
Ei, minä en ole avannut ensimmäistäkään ketjua tälle palstalle. Olen täällä vain osoittamassa sinulle ja kaltaisillesi, millaista naisvihaa te täällä levitätte.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla useinkin harhoja siitä, että tunnet anonyymin palstan keskusteijat henkilökohtaisesti ja että he tuntevat sinut? Onko yhteytesi omiin tunteisiisi, ajatuksiisi ja motiiveihisi katkennut, kun uskot jonkun tuiki tuntemattoman tietävän ne paremmin kuin sinä itse?
Sinun kannattaa varmaan hakea apua noihin ongelmiisi.
Tehän kerrotte näissä ketjuissa kuinka tiedätte minun parisuhdestatuksestani, tiedätte mitkä kaikki viestit ovat minulta ja joskus kauan sitten olin riittävän typerä siihen että alennuin keskusteluun missä kiistin asioita. Se johtaa aina vain suurempaan haukkumiseen ja henkilöön menemiseen. Niin, sellaisia te leppoisat äitini ikäiset palstamammat olette.
Mikä siis ongemana kun totean että pakkohan teidän on tietää minua paremmin kun te miesvihaajat kerran niin sanotte.
Ettehän te valehtele täällä? Aikuiset, fiksut naiset.
Sinun elämäsi taitaa tosiaankin olla tällä palstalla, ja pelkästään täällä 🥺. Oletko se tyyppi, joka kertoi olleensa täällä haukkumassa naisia jo 15 vuotta - vai tuleeko niitä vuosia jo 16?
Alkaisko nyt vähitellen olla aika uskaltautua tuonne ulkomaailmaan, reaalielämään?
Ei, minä en ole avannut ensimmäistäkään ketjua tälle palstalle. Olen täällä vain osoittamassa sinulle ja kaltaisillesi, millaista naisvihaa te täällä levitätte.
Se olisi hedelmällisempää sellaisessa ketjussa jonka aloituksessa haukutaan naiset.
Ei mahda löytyä, tiedätkö miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille: jos haluaa lapsen, kannattaa tehdä sellainen itsenäisesti ihan ilman miehiä. Naisporukat voivat sitten asua omissa kommuuneissaan tukien toisiaan.
Eikä velvollisuusseksiäkään tarvitse harrastaa.
Juuri näin, kaikki voittavat siinä. Nyt vain naiset kommuunia pystyttämään. Tehän voitte kovatuloisina ostaa vaikka kokonaisen kerrostalon johon laitetaan "miehiltä pääsy kielletty"
Edes postinjakaja ei saa olla mies.
Ja poikalapset tapetaan jo kohtuun
Voidaanhan me huviksemme ja nautinnoksemme seksiä harrastaa, vaikkei kenenkään kodinkoneeksi ryhdytäkään.
Unohditko palstatotuuden? Naiset eivät saa orkkuja miesten kanssa.
Seksi ilman orkkuakin voi olla ihan nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Sinun elämäsi taitaa tosiaankin olla tällä palstalla, ja pelkästään täällä 🥺. Oletko se tyyppi, joka kertoi olleensa täällä haukkumassa naisia jo 15 vuotta - vai tuleeko niitä vuosia jo 16?
Alkaisko nyt vähitellen olla aika uskaltautua tuonne ulkomaailmaan, reaalielämään?
Ei, olen se tyyppi jota sinä ja sun kaltaiset mällírännit haukkuivat kun kerroin että täällä on haukuttu miehiä sioiksi jo vuosikymmeniä. Keksitte sitten tuollaisen tarinan minusta :)
Kuten kerroin, tehän tiedätte minut jo minua itseänikin paremmin. Sinäkin vanha huórá siinä kerrot kuinka en uskalla ulkomaailmaan, vaikka sinähän se täällä näissä ketjuissa pyörit päivästä toiseen.
Ei taivas, että oot sairas tyyppi. Yritä hakea apua tuohon ongelmaasi mitä tunnet ihan vieraita ihmisiä kohtaan. Muuten ei sulle hyvä jatkossa laula. Tulet tukehtumaan vihaasi (vaikka siinähän ei kyllä vahinkoa tule)
eri
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen se tyyppi jota sinä ja sun kaltaiset mällírännit haukkuivat kun kerroin että täällä on haukuttu miehiä sioiksi jo vuosikymmeniä. Keksitte sitten tuollaisen tarinan minusta :)
Kuten kerroin, tehän tiedätte minut jo minua itseänikin paremmin. Sinäkin vanha huórá siinä kerrot kuinka en uskalla ulkomaailmaan, vaikka sinähän se täällä näissä ketjuissa pyörit päivästä toiseen.
Tekisit kyllä itsellesi suuren palveluksen, jos jättäisit tälläiset keskustelupalstat väliin ja menisit vaikka luontoon, metsäpoluille tai jonnekin hiljaisuuteen tuulettamaan päätäsi. Sinähän sekoat tuolla menolla, ei kenellekkään tuollainen viha ja katkeruus tee hyvää. Kohta katkeaa verisuoni päästä.
Täällä nimittelet ihmisiä ja vingut noita sika juttujasi, etkä ymmärrä, että ainoa joka vertaa miehiä sikaan olet sinä itse. Minä sanon sinulle, että on todellakin sikaa loukkaavaa verrata viatonta luontokappaletta ihmiseen/mieheen.
Sika ei takuulla hauku täällä ketään, eikä muutenkaan tee kenellekään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että kun palstamies yleistää, se pitää ymmärtää olevan kaikkien miesten demokraattinen mielipide. Miehiä taas ei saa yleistää! Mutta autas kun nainen on käyttäytynyt huonosti. Siitä seuraa kollektiivinen rangaistus joka oikeuttaa palstamiehen taas sikailemaan lisää naisia vastaan.
Ei kumpaakaan, se olisi rikos. Toisin kuin hevonen astumassa minuun. Muista, miehillä oli mulle liian pienet vehkeet. Mä nautit kun siinä on kokoa.
Hmm, sellaistako teillä? Entä haluatko kertoa vielä jotain lisää kotioloistasi?
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hedelmällisempää sellaisessa ketjussa jonka aloituksessa haukutaan naiset.
Tarkoittanet niitä tehtailemiasi limavittu- ja vittuhaisee -avauksia? Ei varmaan löydy siksi, että jo avaus on niin törkeä, että se ilmiannetaan ennen kuin ehdit siellä oksennella vihaasi kovinkaan kauaa. Siksi linnoittaudut johonkin muuhun ketjuun sylkemään myrkkyäsi.
Oisko osimoilleen noin?
Ei taivas, että oot sairas tyyppi. Yritä hakea apua tuohon ongelmaasi mitä tunnet ihan vieraita ihmisiä kohtaan. Muuten ei sulle hyvä jatkossa laula. Tulet tukehtumaan vihaasi (vaikka siinähän ei kyllä vahinkoa tule)
eri
Sanot noin minulle mutta et noille jotka haukkuvat miehiä tässä ketjussa :)
Kertoo kaiken tarvittavan sinusta ja asenteistasi.
Mitä sun terapeutti sanoo sun vihastasi? Onko ollut apua?
Vierailija kirjoitti:
Mene apinoimaan, matkimaan, provoilemaan ja kiukuttelemaan vaikka äidillesi, olet järkyttävän väsyttävä ihmistyyppi. Ehkäpä äitisi voisi paijata narsistikiukkusi sinusta pois. Nyt nukkumaan sieltä ja pois palstoilta kiukuttelemasta. Pusi pusi.
Mene sinä keksimään lisää asioita mitä miehet tekevät. Tee niistä taas kymmenen ketjua ja nauti kun "siskot" rinkirunqqaa kanssasi.
Ai niinku esim. tällä tavalla miehiä yleistämme:
Tämähän se on. Naisen kriteerit kun parinvalinnassa menevät tässä järjestyksessä(mikä itselleni sopii mainiosti koska olen sovinisti sika mutta naisia on aina riittänyt ja vielä kauniita koska olen röyhkeä ja komea ja hauska :)):
1. Ulkonäkö (naama, silmät, hiustilanne jne)
2. Keho (Pituus, kroppa, kulli jne)
3. Hauskuus/itsevarmuus jne
4. Status (ammatti, koulutus jne)
5. Raha
6. Ikä
......
10. "Tunneälykkyys"
Naaraita ohjaa heidän biologiansa saada parhaan uroksen geenit lapsilleen ja valitettavasti "tunneälykkyys" ei huuda että minulla on huippugeenit. Naaras on mielummin alfamiehen sylkykuppi kuin betamiehen kuningatar. Fakta. Tämä on nähty aikojen alusta asti ja tullaan näkemään jatkossakin.
https://www.vauva.fi/comment/reply/node/5407552/comment/69269336?commen…
Ihanista, näteistä, seksikkäistä ja hoikista tyttöystävistä usein tulee ämmääntymisen metamorfoosissa eli avioliitossa nalkuttavia ämmiä ja lihovia miestä huomioimattomia ja väheksyviä pihtareita.
https://www.vauva.fi/comment/reply/node/5406409/comment/69265710?commen…
Kyllähän naiset ainakin kuvittelevat hallitsevan miehen seksuaalista elämää parisuhteella. Ihan joka nainen käyttää seksiä aseena että saisi miehen kiristettyä tai lahjottua tekemään jotain mitä nainen haluaa mutta nainen ei itse sitä halua tehdä
https://www.vauva.fi/comment/reply/node/5407552/comment/69264039?commen…
Jne.
Joo, kamalaa millaista miesvihaa! Onneksi täällä ei sentään naisvihaa ole ollenkaan!
Tekisit kyllä itsellesi suuren palveluksen, jos jättäisit tälläiset keskustelupalstat väliin ja menisit vaikka luontoon, metsäpoluille tai jonnekin hiljaisuuteen tuulettamaan päätäsi. Sinähän sekoat tuolla menolla, ei kenellekkään tuollainen viha ja katkeruus tee hyvää. Kohta katkeaa verisuoni päästä.
Täällä nimittelet ihmisiä ja vingut noita sika juttujasi, etkä ymmärrä, että ainoa joka vertaa miehiä sikaan olet sinä itse. Minä sanon sinulle, että on todellakin sikaa loukkaavaa verrata viatonta luontokappaletta ihmiseen/mieheen.
Sika ei takuulla hauku täällä ketään, eikä muutenkaan tee kenellekään pahaa.
Anna nuo vinkit ensin niille naisille jotka tehtailevat näitä miesvihaketjuja tänne. Vastaa noin jokaiseen viestiin jossa haukutaan miehiä ja yleistetään. Jos minä sekoan tällä menolla, voin todeta että te olette seonneet jo ajat sitten. Viha ja katkeruus muuttaa minut sinun kaltaiseksi? Se on elämää.
Mitä taas sikajuttuun tulee niin siitä on tehty ihan opparikin. Te naiset nautitte miesten halventamisesta.
Teethän sitä itsekin, loukkaavaa sialle verrata sitä mieheen. Nokkelasti heitetty. Sääli sinänsä että olette hokeneet palstalla vuosikymmenten ajan "jätä se sika". Sinäkin olet varmasti nauranut sille lukuisia kertoja. Nyt siitä tuli ongelma kun te emakot porsitte niille sioille ja joku sanoo sen ääneen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että kun palstamies yleistää, se pitää ymmärtää olevan kaikkien miesten demokraattinen mielipide. Miehiä taas ei saa yleistää! Mutta autas kun nainen on käyttäytynyt huonosti. Siitä seuraa kollektiivinen rangaistus joka oikeuttaa palstamiehen taas sikailemaan lisää naisia vastaan.
Ei kumpaakaan, se olisi rikos. Toisin kuin hevonen astumassa minuun. Muista, miehillä oli mulle liian pienet vehkeet. Mä nautit kun siinä on kokoa.
Hmm, sellaistako teillä? Entä haluatko kertoa vielä jotain lisää kotioloistasi?
Voi että sä olet nokkela ja vitsikäs kun sä miesvihakkiimassasi muuttelet toisten tekstejä. Tuota se arki tällä palstalla on naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet niitä tehtailemiasi limavittu- ja vittuhaisee -avauksia? Ei varmaan löydy siksi, että jo avaus on niin törkeä, että se ilmiannetaan ennen kuin ehdit siellä oksennella vihaasi kovinkaan kauaa. Siksi linnoittaudut johonkin muuhun ketjuun sylkemään myrkkyäsi.
Oisko osimoilleen noin?
Ei mun tarvitse tehdä tuollaisia koska tekemistä tasokkaiden naisten kanssa riittää näissä teidän ketjuisssa.
Mutta siellähän se taas tuli :) Te tiedätte jo minua paremmin mitä mä teen :D
Onko sulla tauko kun hevonen sun takanas vaihtuu? Oisko osimoilleen niin? Vai joko riitti perjantaille?