Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.
Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.
Kommentit (2022)
Korjataanpa tätä hieman.
Kun minulla on parisuhdetarpeita (ml. seksi totta kai), naiset eivät ole kiinnostuneita.
Kun naisilla on perhetarpeita ja taloudellisia tarpeita, naiset ovat kiinnostuneita.
Ja muuten, vaikka tuo olisikin noin kuin sanot. Miksi sitten naiset hoitivat seksuaaliset tarpeensa eri tyyppisten (jännempien) miesten kanssa? Miksi he eivät hoitaneet niitä minun kanssani, jos minä olen kerran se joka halutaan parisuhteeseen?
Sun pitää ymmärtää että se on just siksi koska naiset nyt vain ovat tuolllaisia. Eivät he voi sille mitään.
16-30 on tietyn tyyppiset miehet
30-50 toisenlaiset
50+ seuraavat kiertoon
Se on miesten nyt vain ymmärrettävä että joko ottaa sen mitä kulloinkin on saatavana, tai on ilman.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se tyyppi, joka taannoin narahti sieltä karsinasta emakon vierestä housut kintuissa? Lehdessä oli susta juttua. Mutta kuule, ei niitä porsaita sinun siemenelläsi tule, oikea karju siihen tarvitaan.
Ei, en ole. Ymmärsin että se oli sun ukkosi joka oli erehtynyt vuoteesta ja ihasteli kun olit laihtunut.
Mistä luulet tuntevasi minut ja mieheni? Anonyymi palsta, you know? Olet varmaan harhainen ja sekoitat palstalaiset omiin vanhempiisi. Käske ne pois sieltä sikalasta ettei tule enempää vahinkoja.
Aijjai, nyt on kyllä pihlajanmarjat tavallistakin happamampia.😆
Ps. Ihan varmasti eri 😂😂😂 (mutta ilmeisen yhteinen jaettu tiedosto, josta sanasto ammennetaan 😜)
Jos sinä opit sanaston niin eiköhän joku muukin ketjua lukeva opi sen.
Sä olet kuitenkin pelkkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Wou, aikamoista kielenkäyttöä. Miksi? Menikö hiekkaa esinahan alle? Rauhoituhan, pikkumies. Alat olla ihan hysteerinen.
En ole edes hermostunut :)
Miksikö? Vastaan samalla tavalla miten minua kohdellaan täällä. Haluatko asiallisuutta? Lopeta miesvihaketjujen tehtailu.
Tiedän, ei se onnistu sinulta.
Kuule, pikkumies. Yksikään nainen ei ole täällä nimitellyt sinua tavalla, jolla sinä nimittelet naisia. Harjoitahan vähän itsehillintää. Annat itsestäsi todella heikkohermoisen kuvan.
Jos et kestä rationaalista keskustelua ja huulenheittoa, niin ainahan voit mennä keittiöön tekemään sämpylätaikinan nousemaan. Olet siinä niin hyvä, kulti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää vasemmistofemakot taas ragee tääl?
Taitaa olla se aika kuukaudesta
Menikö tunteisiin? Kuule, naiset vähän juttelee täällä. Jos sulla alkaa korvat punottaa, niin mene vaikka keittiöön leipomaan pullaa, söpöliini.
Kenelläköhän se nyt meni tunteisiin? Eikös se ole ihan PMS-oire että römpsä kuivuu ja tulee tunteet pintaan? Viikon päästä jo helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan tavisnainen, mutta ei minun ympärillä ole koskaan mitkään komistukset pyörineet. Mistä niitä olisi löytynyt?
Ulkomailta.
Ei niitä ollut sielläkään. Lisää ehdotuksia?
Kuolinvuoteella on ihan sama mitä on valittu ja mitä ei ole. Se ei ole sen tärkeämpi päivä kuin muutkaan. Tuo on täyttä höpönlöpöä että kannattaa uhrautua naisen unelmien eteen niin voi sitten kuolinvuoteella sanoa että hyvin tein.
Varsinkin kun nainen on siitä kuolinvuoteelta jo häipynyt vuosia sitten toisen miehen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö tunteisiin? Kuule, naiset vähän juttelee täällä. Jos sulla alkaa korvat punottaa, niin mene vaikka keittiöön leipomaan pullaa, söpöliini.
Kenelläköhän se nyt meni tunteisiin? Eikös se ole ihan PMS-oire että römpsä kuivuu ja tulee tunteet pintaan? Viikon päästä jo helpottaa.
Käykö sinun vaimollesi noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että ajattelenko että sinua tai ketään muutakaan miestä ihan OIKEASTI kiinnostaisi tuo sen vertaa, että kirjoittaisitte siitä kirjan? Ei. Pitäis kato välittää ja tehdä asioille jotain. Ette taija kehata.
Mitäs jos minua ei kiinnosta uhrit, mutta puheet naisvihastani pitää paikkansa ja teen sen vain sen vuoksi että paljastan naisten rikollisuuden?
Motivaatioksi käy muukin kuin myötätunto ja välittäminen. Viha ja kosto toimii aivan yhtä hyvin.
Yksi sivupersoonasi kirkasotsaisesti väitti tuolla taannoin, ettei ole täällä kostamassa tai vihaamassa. Sinä näytät olevan toista maata sitten.Sinänsä ei yllätä, ettei miesvihamiestä oikeasti kiinnosta miesten asiat. Sitä kiinnostaa vain naisten vihaaminen.
Hauskaa, että täällä moni näyttää luulevan oikeasti, että ketjussa olisi vain yksi mies haastamassa naisten löysää ajattelua.
t. m44, 3. viestini tähän ketjuun.
On kyllä jotenkin säälittävää: yli 30-vuotiaat miehet räpläävät jotain videopelejä ja mopoja mielummin kuin hankkivat lapsia ja elåvät aikuisten elämää 😜
Mut joo, luonnovalinta 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä saat römpsät kuivumaan pahemmin kuin mikään menopaussi. Jos nyt siis tarkoitit menopaussia. Katsos, poju, kun pms ei kuivata römpsää. Opit tämän sitten joskus, jos tapaat naisen intiimimmin. Jos.
"Kun minulla on parisuhdetarpeita (ml. seksi totta kai), naiset eivät ole kiinnostuneita.
Kun naisilla on perhetarpeita ja taloudellisia tarpeita, naiset ovat kiinnostuneita.
Ja muuten, vaikka tuo olisikin noin kuin sanot. Miksi sitten naiset hoitivat seksuaaliset tarpeensa eri tyyppisten (jännempien) miesten kanssa? Miksi he eivät hoitaneet niitä minun kanssani, jos minä olen kerran se joka halutaan parisuhteeseen?"
Oletko koskaan kuullut, että ne seksuaaliset tarpeet voi hoitaa ihan itse? Se on paljon helpompaa ja turvallisempaa sekä lopputulos on taattu, kuin lähteä etsimään jotain satunnaista miestä pökkimään. En usko sitäkään, että vanhemmat olisi tykänneet, jos olisin raahannut miehiä huoneeseeni.
Kaikki naiset rakastaa vauvojen tappamista
Vierailija kirjoitti:
Aijjai, nyt on kyllä pihlajanmarjat tavallistakin happamampia.😆
Sä olet kuitenkin pelkkä nainen.
Vaik olet pelkkä nainen niin
Saat miehen kyyneliin
Vain murrat hänen sydämen
Ja lähdet pois
Sanot näkemiin
Saat miehen kyyneliin
Se helppoa on
Saat miehen kyyneliin
Sä lähdet vain pois
Ja niin
Itkee hän 🥹
Ihan kuin miehen saaminen olisi erityisen vaikeaa. Mikään ei ole helpompaa. Ne on sellaisia kyläpyöriä kyllä kaikki. Eivät edes maksullisia vaan maksavia 😉. Siitä ei voi helpommaksi muuttua.
Kiva kuulla! Ne uutiset vastentahtoisesti sinkkujen naisten kasvavasta määrästä on siis kaikki valheita? Kaikki se itku kun jää lapsettomaksi sopivan partnerin puutteen vuoksi... valeuutisia?
Miksi niitä juttuja sitten keksitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö sinun vaimollesi noin?
On tainnut vaimo kertoa äijälle pienen valkoisen valheen, kun römpsä on kuiva kuin sahara kun äijä tulee lähelle 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että ajattelenko että sinua tai ketään muutakaan miestä ihan OIKEASTI kiinnostaisi tuo sen vertaa, että kirjoittaisitte siitä kirjan? Ei. Pitäis kato välittää ja tehdä asioille jotain. Ette taija kehata.
Mitäs jos minua ei kiinnosta uhrit, mutta puheet naisvihastani pitää paikkansa ja teen sen vain sen vuoksi että paljastan naisten rikollisuuden?
Motivaatioksi käy muukin kuin myötätunto ja välittäminen. Viha ja kosto toimii aivan yhtä hyvin.
Sinänsä ei yllätä, ettei miesvihamiestä oikeasti kiinnosta miesten asiat. Sitä kiinnostaa vain naisten vihaaminen.
Hauskaa, että täällä moni näyttää luulevan oikeasti, että ketjussa olisi vain yksi mies haastamassa naisten löysää ajattelua.
t. m44, 3. viestini tähän ketjuun.
Yksi ainoa oikea miesvihamies vastaa 99%:sesti tämän ketjun miesviesteistä. Sä olet vain pisara miehisessä kyynelmeressä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä nämä niin kutsutut aikuiset ihmiset, jotka täällä kilpailee toistensa solvaamisessa.
Naiset ainakin ovat tavallisia suomalaisia naisia, ikä 50+
Miettikää sitä vähän aikaa.
Entä miksi määrittelisit itsesi? Voisit miettiä sitä vähän aikaa.
Minä olen pelkkä mies. Minua vihataan täällä jo sen vuoksi että olen olemassa.
Ai tuosta tulee se taajaan viljelemäsi *pelkkä nainen*. Olet ilmeisen onneton siitä, että olet pelkkä mies, ja koetat projisoida pahan mielesi muihin. Voi sinua raukkaparkaa .
Minulle on kerrottu noin, naisten toimesta :)
Käytän lähinnä samaa sanastoa naisiin kuin naiset käyttävät miehiin.
Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä saat römpsät kuivumaan pahemmin kuin mikään menopaussi. Jos nyt siis tarkoitit menopaussia. Katsos, poju, kun pms ei kuivata römpsää. Opit tämän sitten joskus, jos tapaat naisen intiimimmin. Jos.
Kyllä tarkoitin PMS:ää. Hyvä tietää ettei kuivata, tosin ei sillä itselleni ole käytännön merkitystä, sillä olen MGTOW, kuten muuten myös yli 30% amerikkalaisista nuorista miehistä.
En ole edes hermostunut :)
Miksikö? Vastaan samalla tavalla miten minua kohdellaan täällä. Haluatko asiallisuutta? Lopeta miesvihaketjujen tehtailu.
Tiedän, ei se onnistu sinulta.