Miksi krapulat pahenee niin paljon
Olenko mä jotenki vanha?
32 ja krapula kestää nykyää viikon. Onko normaalia?
Kommentit (13)
Putket pitenee,siitä se johtuu.
t.alkoholisti
Vanhetessa ne krapulat pahenee. Syytä en tiedä eikä sillä syyllä ole merkitystä jos asialle ei voi tehdä mitään. Jos laittomuus ei estä niin sitten voi käyttää päihteitä joista ei tule krapulaa.
Itsellä teininä ja 2 kymppienä oli kyllä paljon hirveämmät krapulat. Silloin oksensin ja voin niin pahoin, että ajatuskin alkoholista oli painajainen. Kyllä se sietokyky on ikääntyessä parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä teininä ja 2 kymppienä oli kyllä paljon hirveämmät krapulat. Silloin oksensin ja voin niin pahoin, että ajatuskin alkoholista oli painajainen. Kyllä se sietokyky on ikääntyessä parantunut.
Se oksentaminen on pienimpiä murheita krapulassa. Unettomuus ja pelkotilat ovat paljon pahempia.
Tuleeko teille yllätyksenä että alkoholi on myrkky? Myrkyn poistuminen elimistöstä aiheuttaa shokkitilan jonka korjaantuminen kestää sitä pidempään, mitä huonommin maksa polttaa alkoholia. En voi käsittää miksi joku haluisi myrkyttää itsensä, ellei sitten tarkoituksena ole tuhota ne viimeisetkin aivosolut.
Pienestäkin juomisesta saan seuraavana aamuna alkavan, päivän, kaksi kestävän masennuksen. Krapulajuoma poistaa masennuksen. Melkoinen huume se!
kahvista tai kannabiksesta en saa mitään jälkioloja.
Mulla on aina ollut henkisesti tosi pahat krapulat. Ei sellasta viitti enää näin 36-vuotiaana itselleen tietoisesti aiheuttaa, älä sinäkään tee niin.
Elämäni pahin krapula ikinä,olin 17.v ja join raakana sen punakorkkisen vodkapullon jossa oli prossat 42 muistaakseni,voin helvetti sitä seuraavaa päivää,yrjöllä oli niinsanotusti asiaa monta kertaa.Mikään ruoka ei pysynyt sisällä paitsi jossain vaiheessa söin juustoa joka helpotti vähän oloa ja alkoi pysymään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Pienestäkin juomisesta saan seuraavana aamuna alkavan, päivän, kaksi kestävän masennuksen. Krapulajuoma poistaa masennuksen. Melkoinen huume se!
kahvista tai kannabiksesta en saa mitään jälkioloja.
Niillä voi nauttia ilman kärsimistä jälkeenpäin. Ihme ettei kahvia ole kielletty.
Tee kiljua ilman lisäaineita. Niistä lisäaineista tulee pahempi krapula. Kannattaa syödä ja juoda ennen nukkumaan menoa.
Ei tuossa iässä vielä ikä vaikuta mitään.
Nii oli mullaki pahat krapula nuorempana. Syynä siIhen että en syöny kunnolla . Nykyää tajuan syyä ennen ja kesken ja jälkeen juomisen. Varsinki nukkumaan mennessä tuhti ateria ja paljon vettä. Nykyää ei oo nii pahat olot ja oon yli 30.
on