Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.

Vierailija
26.12.2023 |

Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.

Kommentit (2022)

Vierailija
1161/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ryhtynyt, en. En edes kuse tai sylje miehiin päin. Ihan nautin elämästä ilman minkäänlaisia miehiä, eikä elämääni kuulu päihteet, tupakka, bailaaminen, tatuoinnit jne. Olen laatunainen ja säilyttääkseni ylellisen laatuni pysyn kaukana kaikista miehistä. Elämä on silleen mukavampaa :)

--

Mutta täällä sä olet haukkumassa miehiä. Mielenkiintoinen näkemys elämästä nauttimiseen mutta kukin menee tyylillään.

Mitä muuten teet jos sun pitää soittaa palokunnalle? Vaaditko all female panelin paikalle?

Olen soittanut palokunnan naapuritaloon. Naapuria tuskin kiinnosti ovatko miehiä vai naisia :D

Herranen aika, totta kai nautin toisten naisten kanssa keskustelusta ja näissä ketjuissa on todella mukavaa edistää naisnäkökulmaa.

Sinulta tulee nyt hieman sekavaa tekstiä.

Vierailija
1162/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mutta täällä sä olet haukkumassa miehiä. Mielenkiintoinen näkemys elämästä nauttimiseen mutta kukin menee tyylillään. Mitä muuten teet jos sun pitää soittaa palokunnalle? Vaaditko all female panelin paikalle?

Ja naisvihaajat juovat ensimmäiset elinkuukautensa kengurunmaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaiset naiset ovat niin hirveitä ihmisiä muita kohtaan että niitä ei voi millään meriitillä sanoa palkinnoksi jota kannattaisi tavoitella. Ja kaikki tämä johtuu jatkuvasta oman edun tavoittelusta, itsekkyydestä ja siittä ei ei yksikertaisesti kykene ajattelemaan kuin omaa persettään

Miehet eivät ikinä ole muuta tehneetkään. Miksi meidän naisten kannattaisi teidän perseitänne erityisesti ajatella? Huolehdimme itsestämme, lapsistamme, vanhemmistamme, ystävistämme, yhteiskunnan lapsista ja sairaista ja vanhuksista. Se riittää ainakin mulle hyvin.

Te ette ole koskaan huolehtineet miehistä. Edelleen te naiset elätte miesten rahoilla. 

Vierailija
1164/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että miehet ovat se sukupuoli joka tarvitsee huomiota. Naiset pärjäävät ihan hyvin yksin. Miehet ammuskelevat kouluja ja alkoholisoituvat kun joutuvat olemaan yksin. 

--

Miehet eivät ammuskele kouluja vaan siellä olevia oppilaita. Samaten he eivät tee sitä koska olevat yksin vaan siksi, että heitä rääkätään poikien ja tyttöjen toimesta. Jättäkää ne rauhaan niin kaikki on hyvin.

Naiset taas tappavat vauvansa jos eivät saa huomiota. Onko se sinusta hyvin pärjäämistä?

Kuinka moni nainen on kirjoittanut nettiin pitkän manifestin siitä, miten tappoi vauvansa koska hän ei saanut huomiota? Väittäisin, ettei yksikään. Vertaa miesten viesteihin siitä, miten naiset ja yhteiskunta ovat pettäneet heidät joten heidän vain PITI ampua :((( 

Ja silti, vauvasurmia naisten toimesta tapahtuu enemmän kuin kouluampumisia.

Mikä naisia oikein vaivaa?

Vierailija
1165/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin jaksetaan syyttää naisia. Naiset voivat ihan hyvin olla yksin, miehet eivät. Miksi tämä on naisten ongelma? 

Tämä on typerää yleistystä. Ihmisluonne on rakennettu niin, että nainen tarvitsee miestä ja mies tarvitsee naista.  Miksiköhän yhteiskunta voi nykyään niin huonosti? olisiko sen takia, että eletään harhaluulossa, että itsenäinen ja yksinäinen elämä on paras maailmassa.

Kerro minulle nainen, mistä saat sen ihailun, jos miehiä ei ole? Naiset tarvitsevat huomiota ja heidän perustarve on tulla huomatuksi. Miten se onnistuu ilman miehiä?

Minusta tuntuu, että miehet ovat se sukupuoli joka tarvitsee huomiota. Naiset pärjäävät ihan hyvi

Taattua av palstan mieslogiikkaa: miehet ovat AINA uniikkeja lumihiutaleita,ja naiset samaa massaa

Vierailija
1166/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Se onkin ainoa tarkoitus uroksilla. Monessa eliölajissa naaras tappaa tai häätää uroksen sillä muuten uros tappaisi jälkeläiset tai tuhoaisi naaraan elinympäristön. Vain harvassa on ne eliölajit jossa uros ja naaras hoitavat "pariskuntana" jälkeläisensä. 

--

eikös siis ole ihan ok ettei miehet jää maisemiin lasten ja niiden äitien kanssa.

Vierailija
1167/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ontuva vertaus yleistää muutaman mielenvikaisen touhuja koskemaan kaikkia miehiä ja toisaalta se naisten feminismi on taajaa henkistä väkivaltaa kaikkia miehiä kohtaan, kokoajan. Naiset on paljon väkivaltaisempia ja häikäilemättömämpiä. Todiste:Feminismi. 

Älä jaksa, suurin osa rikollisista on miehiä.

Kuitenkin lesboilla on eniten parisuhdeväkivaltaa.

Koska naiset ilmoittavat parisuhdeväkivallasta useammin kuin miehet. 

Eli silloin heteroliitoissa naiset ilmoittavat kokemastaan väkivallasta, mutta miehet eivät? Toisin sanoen parisuhdeväkivallan miesuhrit jäävät pimentoon? Tämähän on iso ongelma, ja tarkoittaa mm. että nykyiset tilastot ovat aivan pielessä. Miten naisten tekemään väkivaltaa saataisii

Minä otin yhteyttä. Minua ei otettu todesta. Minulle tuli pitkään jatkuneen henkisen väkivallan seurauksena rintakipuja, rytmihäiriöitä, hermokipuja. Vasemman käden toimintahäiriöitä. Ainut joka reagoi, oli vakuutusyhtiö, joka laittoi rajoitteet vasemman käden osalta, että jatkossa vakuutus ei korvaa mitään vikoja tai haittoja tai sairauksia vasemman käden osalta.

Vaimo uhkasi tarpeettomasti minua poliiseilla, lastensuojelulla ja kertoi kuinka paljon rakastaa minua. Kerroin hätäkeskuksen työntekijälle nämä tapahtumat, mutta tämä ole poliisiasia. Pitäisi olla onnellinen, kun on rakastava vaimo.

Kävin jopa yksilöterapiassa, jossa terapeutti epäili minun keksineen kaiken...

Kipuilin asioista pitkään yksin, ajattelin, että miehen minun pitää kestää tämä. Lopulta vuosien huonon kohtelun seurauksena päätin avata asiaa niin tämä oli kohtelu mitä sain.

Miksiköhän miehet eivät raportoi tai saa apua? ja miksikö tilastot ovat väärin?

Vierailija
1168/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus: miehet eivät halua naisia. Ei kait naiset sellaisia miehiä kelpuuta.

Niin tuota... niin. Voi että kun naiset ei nyt kelpuuta. Mitäs nyt sitten...

Miehet tarvitsevat NAISbottia.

Vierailija
1169/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaiset naiset ovat niin hirveitä ihmisiä muita kohtaan että niitä ei voi millään meriitillä sanoa palkinnoksi jota kannattaisi tavoitella. Ja kaikki tämä johtuu jatkuvasta oman edun tavoittelusta, itsekkyydestä ja siittä ei ei yksikertaisesti kykene ajattelemaan kuin omaa persettään

Miehet eivät ikinä ole muuta tehneetkään. Miksi meidän naisten kannattaisi teidän perseitänne erityisesti ajatella? Huolehdimme itsestämme, lapsistamme, vanhemmistamme, ystävistämme, yhteiskunnan lapsista ja sairaista ja vanhuksista. Se riittää ainakin mulle hyvin.

Te ette ole koskaan huolehtineet miehistä. Edelleen te naiset elätte miesten rahoilla. 

Miesten työttömyysaste on korkeampi kuin naisten. Menkää töihin, miehet.

Vierailija
1170/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehiä ahdistaa kotityöt ja etenkin siivous, niin valitkaa sellainen nainen, jonka koti on sotkuinen. Se ei nipota sitten yhdessä asuessakaan. Ulkonäköön rahaa laittava nainen tykkää yleensä myös samaa tasoa olevasta kodista. Meitä suurpiirteisiä naisia kyllä on.

Mieskö sen valinnan tekee? Ihan yksin?

Kuvittelin että naiset päättävät millainen mies heitä saa lähestyä ja miehet sitten pääsevät "valitsemaan" siitä poolista ketä haluavat lähestyä.

Siinä on omat ongelmansa kun naiset eivät kykene lähestymään miehiä... säälittävät perässä vedettävät, se heikompi sukupuoli jonka hauras psyyke murenisi jos mies sanoisi "ei"

Jos mies huomaa, että naisella on siisti koti, niin mies voi lopettaa tutustumisen siihen paikkaan. Nainen kuitenkin haluaa elää siistissä kodissa

Eikö nainen osaa lopettaa suhdetta ja tutustumista huomatessaan ettei miehen koti ole kovin siisti?

Vierailija
1171/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se onkin ainoa tarkoitus uroksilla. Monessa eliölajissa naaras tappaa tai häätää uroksen sillä muuten uros tappaisi jälkeläiset tai tuhoaisi naaraan elinympäristön. Vain harvassa on ne eliölajit jossa uros ja naaras hoitavat "pariskuntana" jälkeläisensä. 

--

eikös siis ole ihan ok ettei miehet jää maisemiin lasten ja niiden äitien kanssa.

Mulle ainakin oli. Helpottui sekä minun että lasten elämä. 

Vierailija
1172/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin jaksetaan syyttää naisia. Naiset voivat ihan hyvin olla yksin, miehet eivät. Miksi tämä on naisten ongelma? 

Tämä on typerää yleistystä. Ihmisluonne on rakennettu niin, että nainen tarvitsee miestä ja mies tarvitsee naista.  Miksiköhän yhteiskunta voi nykyään niin huonosti? olisiko sen takia, että eletään harhaluulossa, että itsenäinen ja yksinäinen elämä on paras maailmassa.

Jos muita eliölajeja seuraa niin ei sielläkään naaraat uroksia tarvitse. Naaraat hoitavat saalistuksesta jälkeläisiin aivan kaiken. Miksi ihmeessä ihmisnainen tarvitsisi miestä?

Jep jep, just näin. Pidä tämä linja  :)

Näyttäkää kaikille miten suomalaiset naiset arvostavat miehiä.

Miehet itse vetoavat aina biologiaan. Sitten kun nainen vetoaa siihen niin suututaan.

Vierailija
1173/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nokittelua ja miesvihaa täällä. Mikäli esim etnisestä ihmisryhmästä puhuttaisiin tähän sävyyn se tuomittaisiin ilman muuta rasistiseksi. Miehet ovat näköjään vapaata ristaa vihapuheissa. 

En tunne lähipiiristäni yhtäkään miestä kuka sopisi näihin kuvailuihin. Perheellisiä, töissä käyviä, rehtejä ihan tavallisia miehiä.  

Itsekkin olen naimisissa eikä se, että teen kotitöitä tee minusta heikkoa ja alistettua naista. Mies tekee sitten muita hommia ja työt jakautuvat lopulta noin 50/50.  

Vierailija
1174/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muita eliölajeja seuraa niin ei sielläkään naaraat uroksia tarvitse. Naaraat hoitavat saalistuksesta jälkeläisiin aivan kaiken. Miksi ihmeessä ihmisnainen tarvitsisi miestä?

Jep jep, just näin. Pidä tämä linja  :)

Näyttäkää kaikille miten suomalaiset naiset arvostavat miehiä.

Arvostus pitää ansaita. Minkäs sille voi, että suuri osa miehistä on luusereita, jotka ei arvostusta ansaitse.

Vierailija
1175/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme nokittelua ja miesvihaa täällä. Mikäli esim etnisestä ihmisryhmästä puhuttaisiin tähän sävyyn se tuomittaisiin ilman muuta rasistiseksi. Miehet ovat näköjään vapaata ristaa vihapuheissa. 

En tunne lähipiiristäni yhtäkään miestä kuka sopisi näihin kuvailuihin. Perheellisiä, töissä käyviä, rehtejä ihan tavallisia miehiä.  

Itsekkin olen naimisissa eikä se, että teen kotitöitä tee minusta heikkoa ja alistettua naista. Mies tekee sitten muita hommia ja työt jakautuvat lopulta noin 50/50.  

Hyvä että teillä toimii. Meillä ei kerrostaloasunnossa ole mitään muita töitä kuin kotitöitä. En aio tehdä niistä yhtään puolta enempää.

Vierailija
1176/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on kiva asua koska

-Tulee halvemmaksi

-On oman asunnon herra

-Ei tarvitse sietää toista

-Saa päättää itse asioista 

-On vapaa eli ei tarvitse ottaa toista huomioon missään vaiheessa. 

Vierailija
1177/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät suostu oikaisemaan miehille suunnattua käytöstään. Nätisti naistaan kohtelevaa miestä sanotaan netissä nössöksi. Miksei rajumpaa kohtelua kaipaavat mene Grinderiin? Ihan oikeasti kovat otteet ja puheet säästetään toisille miehille. Joo, bottomeissa löytyy myös hellempää otetta kaipaavia, mutta enempi siellä liikkuu kinkystä pitäviä. Jättäkää kovikset naiset rauhaan! Ai niin, jos satut seurustelemaan tällaisen miehen kanssa. Auta Grindr sovelluksen lataamisessa, ennenkö viskaat ulos.

Vierailija
1178/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolehdipa aikuinen mies itse itsestäsi ja omista lapsistasi.

Vierailija
1179/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoinen lapsettomuus

Vierailija
1180/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ja silti, vauvasurmia naisten toimesta tapahtuu enemmän kuin kouluampumisia.

Mikä naisia oikein vaivaa?

Kukapa ei sekoaisi, kun tulee taas yksi rääpäle täysin omalle vastuulle, eikä sen hoitoon saa mieheltä apua.

Terveisiin viisaasti valinnut vela

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi