Mannisten painajaismainen yölento Eurooppaan ilman business-luokkaa alkaa olla kohta loppusuoralla
Azoreiden yläpuolella ovat jo. Kotiin joulunviettoon pääsevät vasta illalla joskus kuuden aikoihin.
Kommentit (1260)
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttää mannisten kone aloittavan laskeutumisen. Menee samalle kiitoradalle kuin edellinenkin kone.
Toivottavasti ei tule vuoden 1977 Teneriffan Los Rodeos kentän toisintoa..
Ai siellä on noin sumuista! Selittääkin monta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sinne jäänyt muitakin suomalaisia jumiin, miksei heidän edesottamuksistaan kerrota?
Olisko jopa siksi, että siellä kaikki eivät ole ihan rookieta, vaan osaavat ottaa tilanteen asioina? 300 ihmistä on sellainen joukko, että varmasti muitakin kierroksilla kävijöitä löytyy ja hysteerisiä, toivonsa menettäneitä mahtuu joukkoon.
Onkohan kaikki saaneet edes aamiaista 😳?
Matkustajat nälissään. Menen Helsinki international airportille vastaan eväskorien kanssa. Jäi joululta ruokia yli niin saavat kolhitut matkustajat ainakin vatsansa täyteen. Muuta en voi tehdä, mutta toivottavasti edes vähän parempi mieli tulee matkustajille. Olipahan melkoinen loma varmasti ja tuo epätietoisuus ja kaikki. Sitten vielä nälissään eikä kone s
Niin, tai sitten osa niistä tolvanoista on ehkä tajunnut ostaa koneeseen omat eväät lähtökentältä. Tai sitten ei, jos odottivatkin että ulkoministeriö toimittaa heille sapuskat.
Olen joskus ollut Atlantin ylittävällä lennolla, pitkiä oli tunnit kun en koneessa osaa nukkua. Ja halusin perille päästyä pussata lentokenttää ihan kuin se yksi paavi aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Manniset eivät lähteneet Meksikosta Suomeen yksityislennolla? Business-luokan suihkoneita on varmasti Meksikossakin.
Finnair lentää Cancúnista päivittäin. Fiksu ihminen, jolla on oikeasti tarve päästä nopeasti kotiin olisi ostanut uudet paluuliput ja pyytänyt hyvitystä jälkikäteen. Aivan järkyttävä mediadraama mitättömästä asiasta!
Finnair ei lennä Cancuniin lainkaan!
"Varaamalla lennot Finnairilla pääset Cancúniin yhdellä välipysähdyksellä..." (Finnairin sivuilta).
Finnair on osa useamman lentoyhtiön liittoumaa, joten vaikka Finski lentäisi esim. Miamiin hoitaisi yhteistyökumppani jatkolennon.
Konee. Ikkunasta näkyy jo ranta! Nyt ollaan lähellä!
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut Atlantin ylittävällä lennolla, pitkiä oli tunnit kun en koneessa osaa nukkua. Ja halusin perille päästyä pussata lentokenttää ihan kuin se yksi paavi aikoinaan.
Pussasihan se yksi jääkiekon valmentajakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttää mannisten kone aloittavan laskeutumisen. Menee samalle kiitoradalle kuin edellinenkin kone.
Toivottavasti ei tule vuoden 1977 Teneriffan Los Rodeos kentän toisintoa..
Rajansa tälläkin vitsailulla. Niin huonoa juttua, että surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut useamman kerran. Joskus otin unilääkkeen juuri lennon alussa ja nukuin niin sikeästi koko lennon, että matkustamohenkilökunta joutui ravistelemaan minut hereille perillä 😂
Pääseekö kone nousemaan usvan vuoksi?
Ihan kohta tulee Manniset. Vilkuttavatkohan ikkunasta? Minä ainakin näyttäisin keskisormea.
Aki nyt äkkiä päivitystä peliin.. alkaa käymään tylsäksi. Hauku kone ja sen henkilökunta.. siitä voi aloittaa.
Nyt koskettaa koneen pyörät maata! Päivityksiä tulossa instaan!
retard retard vai huutaakse Ritaa Ritaa
Tuliko Manniset yksityiskoneella, voi miten siistii.