Mannisten painajaismainen yölento Eurooppaan ilman business-luokkaa alkaa olla kohta loppusuoralla
Azoreiden yläpuolella ovat jo. Kotiin joulunviettoon pääsevät vasta illalla joskus kuuden aikoihin.
Kommentit (1260)
Emoiji hullu pysy ketjussa.
On ollut niin ihana palstaila,
Kun jumitat täällä
Vierailija kirjoitti:
Emoiji hullu pysy ketjussa.
On ollut niin ihana palstaila,
Kun jumitat täällä
Minä taas käyn vain katsomassa onko emoji kirjoittaja paikalla... Saa nauraa..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä nyt yhtä perhettä koetellaan. Ihan itku tulee.
Eikä kukaan voi edes koskaan tietää, onko tämä joulu mummon viimeinen. Näin Aki ja Rita dramatisoivat tilannettaan.
Onko vieläkään uutisoitu onko mummo vielä keskuudessamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan voi edes koskaan tietää, onko tämä joulu mummon viimeinen. Näin Aki ja Rita dramatisoivat tilannettaan.
On sulla arvon nainen huolen aiheet... keskuudessamme.. 🤭🤭🤭🤣🤣🤣
Olen niin pimee, että haluan tietää tuntemattomana sinun tuntemattoman tiedon, paljonko lihoit joluna.. 🤣😂😄🤣😂😄🤣😂😄🤣😂😄🤣😂😄🤣🤭😄🤣😂😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät julkkikset tietenkään itse lue tälläisia alaarvoisia vauvapalsta rupuluja ja yli autoja.. Ovat tämän kuran yläpuolella nii kuin Aira Samulin sanoi..
Vai alaarvoisia.
Nimenomaan, alaarvoista ihmisten haukkumista, ulkonäöstä, rahaasioista, suvusta, lapsista ym. Ym. Eikö tämä ole hyvin alaarvoista.
Miten täällä voi olla ala-arvois7 kirjoituksia vielä, kun ihan asiallisiakin on poistatettu?
Veettääkö persaukista lapsetonta vanhaa piikaa, kun moukka viestit poistuu... 😄
Lähinnä epäilyttää mestaroijan olevan itse paikalla. Sen verran moukkamaista on kommentointi, kuten tästäkin näkyy.
Yrität pilkata sekä köyhiä, naimattomia että lapsettomia. Kertoo aika paljon aatemaailmasta sekä arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät julkkikset tietenkään itse lue tälläisia alaarvoisia vauvapalsta rupuluja ja yli autoja.. Ovat tämän kuran yläpuolella nii kuin Aira Samulin sanoi..
Vai alaarvoisia.
Nimenomaan, alaarvoista ihmisten haukkumista, ulkonäöstä, rahaasioista, suvusta, lapsista ym. Ym. Eikö tämä ole hyvin alaarvoista.
Miten täällä voi olla ala-arvois7 kirjoituksia vielä, kun ihan asiallisiakin on poistatettu?
Ikävä kyllä, nämä moukkamaisuudet tänne jää. Mutta ei se mitään, todistaa vaan sen, ettei kyseisten arvostelu ole ihan pielessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai alaarvoisia.
Joo, kysyin siinä kommentissa mm. miksi kommenttien arvostelu on niin raivokasta. Ja epäilin, että itse Aki on paikalla, koska miksi kukaan ulkopuolinen niin agressiivisesti kommentois. Poistatettiin nopeasti tämä kommentti. Kenen intresseissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai alaarvoisia.
Joo, kysyin siinä kommentissa mm. miksi kommenttien arvostelu on niin rai
Jää nähtäväksi, pysyykö tämä täällä.
Pälä, Pälä, Pälä, Pälä.... Hosussasi on intressit läyhäämisestä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla arvon nainen huolen aiheet... keskuudessamme.. 🤭🤭🤭🤣..
Vierailija kirjoitti:
Olen niin pimee, että haluan tietää tuntemattomana sinun tuntemattoman tiedon, paljonko lihoit joluna.. 🤣😂😄🤣😂😄🤣😂😄🤣😂😄🤣😂😄🤣🤭😄🤣😂😄
Ite lihosin 3kg...sulaako ne pois... 🙈
Uskokaa tai älkää, Aki paukuttelee henkseleitään kun on päässyt julkkikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, Aki paukuttelee henkseleitään kun on päässyt julkkikseksi.
Kohta vaihtuu Rita kultamekko Iidaan. Uusi matti ja mervi?
Mut Akipa tietää, että tämä kaikki olik8n vain Tuin mainos. Miten se mainos parantaa Tuin mainetta, jää epäselväksi.
Saivat hyvät korvaukset tuolta, kun suut menivät suppuun.
Ja mummokin on vielä hengissä
Minäkään en ole täällä 😆