KYSELY! Miksi olet Vauvapalstalla?
Kertokaa siis aktiiviset ja vähemmän aktiiviset palstakävijät, miksi olette täällä?
Aloitan: On jännää katsella maailman menoa ja tutkiskella erilaisia mielipiteitä sekä trollata lempeällä kädellä.
Kommentit (17)
Olisin jollain keskustelupalstalla joka tapauksessa. Kun lähden yhdeltä, en yleensä palaa sinne enää lainkaan. Olen kiertänyt jo useamman läpi, mutta isot uhkaavat loppua Suomesta kesken. .
Ajanvietettä. Nyt odotan puhelua hammaslääkäriltä ja juon teetä samalla.
Koska olen katkera läski ,ruma ,yhteiskunnan elätti Vanhapiika..
Vierailija kirjoitti:
Etsin tietoa, eli kysyn.
Tapan aikaa.
Köyhäksi jää sivistys jos tältä palstalta meinaa jotain älyllistä keskustelua aikaan saada, mutta onnea valitsemallenne tielle!
Työni on muuttunut vuosien mittaan liian helpoksi, enkä saa minkäänlaista kompensaatiota siitä. Jos teen enemmän.
Olen lähdössä juuri. Joudun odottelemaan reilun tunnin. Tapan aikaa.
Omaa tylsistyneisyyttäni puran työn ohessa.
Yritän löytää itselleni muijan täältä.
Koska olen vasemmistoa ja ottaa pattiin vaalitappio niin puran täällä pahaa oloa haukkumalla persuja aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Etsin tietoa, eli kysyn.
Tapan aikaa.
Tietoa? Täältä? :D
Pysyy selvilla maailman asioista.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen vasemmistoa ja ottaa pattiin vaalitappio niin puran täällä pahaa oloa haukkumalla persuja aamusta iltaan.
Et ole.
Olen narsisti ja tiedän kaiken kaikesta. Yritän pakottaa muut ajattelemaan kuin minä ja vihaamaan kaikkea.
Työmatka sujuu kivasti, tunti suuntaan.
Trollaamassa. Olen misogynisti, joka vihaa tyhmiä ja rumia naisia. Tämä on hyvä foorumi trollata anonyymisti ilman pelkoa, että joutuisi fyysisesti tekemiseen.
Etsin tietoa, eli kysyn.
Tapan aikaa.