Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viime jouluna tähän aikaan

Vierailija
26.12.2023 |

Mietin, että mitä hemmettiä tää mun elämä on. Seurustelin yh isän kanssa, jolle maistu alkoholi liiankin usein. Onni oli se,että ei asuttu yhdessä.

Joulut meni katsellessa, kun viinipullot tyhjenee. Ja oli mukamas kiva joulu, kun oltiin yhdessä. Ja pyh ja pah.

Tämän joulun vietin aikuisten tyttärieni kanssa. Ja tämmöstä se kuuluu olla. Rauhallista ja mukavaa.

Olin tuon miehen kanssa kuusi vuotta. Kuusi kadotettua vuotta. Mutta nyt olen vapaa ja tuntuu kyllä hyvältä. Luulin pitkään,että minä olin se syy miksi hän raitistuisi. Aikamoista itsensä huijaamista tämä ajatus oli.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihan utopiasta. Minusta tuntuu, et oli hyvä aikoinaan, kun ei naiset olleet älyllisesti tasa-arvoisia miesten kanssa. Omasta kokemuksesta: kun saavat raittiin ja savuttoman miehen, niin ei kelpaa. Mutta alkoholin suurkuluttaja on muka parannettavissa? Tämmösiin olen törmännyt. En tiedä olenko sitten ruma vaiko mitä mutta ei mielestäni tuo alkoholistikaan mikään herkkunaama koskaan noilla ollut. Näinpä sitten olkaatte ilman!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla