Mannisten painajaismainen yölento Eurooppaan ilman business-luokkaa alkaa olla kohta loppusuoralla
Azoreiden yläpuolella ovat jo. Kotiin joulunviettoon pääsevät vasta illalla joskus kuuden aikoihin.
Kommentit (1260)
Voi teitä.
Manniset ovat ostaneet saaren yrityksensä nimiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä.
Niin tietenkin.
Sitä vastaan ovat saaneet lainaa pankista. Saari on takuuna velalle.
Melko hyvin noi bisnekset sujuneet Mannisilla. Toistaiseksi?
Täysin oikein, että epäkohdat tuodaan esiin. Siis oletteko te tuppisuina, jos asiat ei mene niin kuin pitäisi, ettekä ikinä valita mistään?
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä.
Niin, ne töllit 3700m2 tontilla.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikein, että epäkohdat tuodaan esiin. Siis oletteko te tuppisuina, jos asiat ei mene niin kuin pitäisi, ettekä ikinä valita mistään?
Lampaat tekee näin. Laumassa mennään paniikissa, ja odotetaan lammaspaimenta ohjaamaan oikeaan suuntaan. Avuksi tarvitaan myös paimenkoira.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä.
Ovat ostaneet ko tontin rakennuksineen, miinus ne pari(?) tontin ulkopuolella olevaa. Miksi sä jankkaat asiasta mikä on ollut tiedossa jo heti alusta asti, huolimatta Mannisten omista puheista, mutta niitä nyt ei usko kuin ääliöt? Kuten Ritan alle miljoonalla selvittiin, kun ko systeemin hp oli jotain 300k tms🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 8 tunnin lennolla, jossa matkustamon lämpötila kohosi älyttömän korkeaksi ja juomavesi loppui kesken. Se oli oikeasti aika tukalaa.
Voi kyynel sentään, on sulla kova elämä.
Kuule kokeile itse istua 8 tuntia saunassa ilman juotavaa. Olin niin kuivunut lennon päätteeksi että kieli oli pelkkä korppu.
Miksi et varautunut ottamalla omia vesipulloja matkustamoon? Lentoyhtiöiden omiin vesivarantoihin ja niiden riittävyyteen ei kannata koskaan luottaa ainakaan economyssa.
Voi luoja. Kyllä katosi viimeisetkin sympatian rippeet tähän kommenttiin (IS): Se oli aikamoinen lentokone. Siellähän ei ollut viihdepalveluja, joihin on tietysti nykypäivänä tottunut. Siihen, että voi katsoa elokuvia ja lapsemme voi pelata muistipeliä ja katsoa videoita.
Että ihan oikeasti se ongelma olikin nyt lähinnä siinä että ei voinut lykätä lastaan jonkun valmiin laitteen eteen, vaan olisi ihan itse pitänyt nähdä vähän vaivaa viihdyttääkseen lasta perheen yhteisellä lomalla?
Nyt on Iltalehdellä otsikko kohdillaan:
Aki Manninen moukaroi Tuita ja paluulennon tarjoiluja Helsinki-Vantaalla: Vettä ja leipää
Yhyy. Tää on sitä elämää. Aina ei raha(?) auta
Kieli poskessa laadittu otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Iltalehdellä otsikko kohdillaan:
Aki Manninen moukaroi Tuita ja paluulennon tarjoiluja Helsinki-Vantaalla: Vettä ja leipää
Ottaakohan ritakin osumaa tänään? Alfa alkaa hillumaan
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Kyllä katosi viimeisetkin sympatian rippeet tähän kommenttiin (IS): Se oli aikamoinen lentokone. Siellähän ei ollut viihdepalveluja, joihin on tietysti nykypäivänä tottunut. Siihen, että voi katsoa elokuvia ja lapsemme voi pelata muistipeliä ja katsoa videoita.
Että ihan oikeasti se ongelma olikin nyt lähinnä siinä että ei voinut lykätä lastaan jonkun valmiin laitteen eteen, vaan olisi ihan itse pitänyt nähdä vähän vaivaa viihdyttääkseen lasta perheen yhteisellä lomalla?
Jotenkin koomista, että Aki yrittää esittää ÄIJJÄÄÄ, mutta sitten hän on tosipaikan tullen tuollainen tissiposkinen kitisijä. Edes minun kouluikäiset lapseni vinise tuolla tavalla missään tilanteessa, vaan ymmärtävät, että välillä tapahtuu asioita, jotka ei ole niin kivoja.
Aki on alfa päälikö äijä alfa päälikö tosimies äijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 8 tunnin lennolla, jossa matkustamon lämpötila kohosi älyttömän korkeaksi ja juomavesi loppui kesken. Se oli oikeasti aika tukalaa.
Voi kyynel sentään, on sulla kova elämä.
Kuule kokeile itse istua 8 tuntia saunassa ilman juotavaa. Olin niin kuivunut lennon päätteeksi että kieli oli pelkkä korppu.
Miksi et varautunut ottamalla omia vesipulloja matkustamoon? Lentoyhtiöiden omiin vesivarantoihin ja niiden riittävyyteen ei kannata koskaan luottaa ainakaan economyssa.
Olen eri, mutta otan aina vettä matkustamoon, mutta silti juon vielä lisäksi koneen vettä. Ei sitä itse nyt montaa litraa sitä vettä raahaa mukana kuitenkaan. Pari litraa ja loput koneesta sitten.
Vähän kun käyttäisi mielikuvitusta, niin ihan juttelemallakin voi leikkiä lapsen kanssa. Esim. Arvaa ketä minä ajattelen, leikkiä pelannut itse lasten kanssa pitkillä autoreissuilla. Hyvä tilaisuus tuollaisella lennolla olla kerrankin ilman ruutuja. Etenkin jatkuvasti somettavien aikuisten.
No, kyllähän tämä on seiskalle ainakin kahden aukeaman juttu tämä Mannisten tragedia. On se niin kurjaa kun kermaperseeseen tulee ryppy.
Öhöhöh, molemmissa iltabaaskoissa mölyämässä. Apua! Sääliksi käy lasta. Mikään ei häviä somesta ja kohta hän löytää isinsä möläytykset. :/
Koittakaa nyt ihmiset ummartaa,että tämä olisi voinut olla mummo-Mannisen viimeinen joulu,voi se sitä olla tietysti edelleenkin.Kyllä minusta lentoyhtiö olisi ollut vastuussa Mini-Mannisen henkisestä tilasta mikäli Mummo-Manninen olisi poistunut villa Reposaaresta puupalttoossavastuutonta menoa lentoyhtiöltä sanon minä,tai siis kirjoitan
Niin, mutta korvaavatko kaikki kulut?