Mannisten painajaismainen yölento Eurooppaan ilman business-luokkaa alkaa olla kohta loppusuoralla
Azoreiden yläpuolella ovat jo. Kotiin joulunviettoon pääsevät vasta illalla joskus kuuden aikoihin.
Kommentit (1260)
Donna oli söpö ja Rita pitää perheen koossa + oli kauniimpi luonnollisempana.
Nyt nukkuun, huomenna työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut 8 tunnin lennolla, jossa matkustamon lämpötila kohosi älyttömän korkeaksi ja juomavesi loppui kesken. Se oli oikeasti aika tukalaa.
Voi kyynel sentään, on sulla kova elämä.
Kuule kokeile itse istua 8 tuntia saunassa ilman juotavaa. Olin niin kuivunut lennon päätteeksi että kieli oli pelkkä korppu.
Miksi et varautunut ottamalla omia vesipulloja matkustamoon? Lentoyhtiöiden omiin vesivarantoihin ja niiden riittävyyteen ei kannata koskaan luottaa ainakaan economyssa.
Olen eri, mutta otan aina vettä matkustamoon, mutta silti juon vielä lisäksi koneen vettä. Ei sitä itse nyt montaa litraa
Miten salakuljetatte veden koneeseen?
"Miten salakuljetatte veden koneeseen?"
Ostan lentokentältä ennen koneeseen nousua.
Melkoiset asennoitumiset tilanteeseen näillä hyvinvointivalmentajilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat toimittajat jo haastatella muitakin matkustajia, tuskin kaikki ovat yhtä käärmeissään ja väärin kohdeltuja kuin nämä kaksi.
Kyllähän se yksi sanoi, että ilmeisesti joutui homehotelliin ja ärsyttävää oli vaihtaa hotellia moneen kertaan.
Hän kertoi myös, ettei ylimääräisistä päivistä mennyt mitään maksuja ja että tui oli luvannut kaikille matkustajille 600 euron korvauksen. Näistä Manniset eivät sanoneet sanaakaan.
Ovatko he väittäneet etteivät saa mitään korvauksia? Manniset keskittyivät puhumaan miten niitä asioita hoidettiin tuolla. Hei sanoivat, ettei siinä mitään ollut jäädä sinne, mutta se tiedottamisen tyyli hoitaa asiaa ei ollut oikein ja sen halusivat tuoda esille ja me
Tiedottaminen on sellainen taiteenlaji, että aina on joku, joka ei saa mielestään tarpeeksi tietoa, vaikka kuinka hyvin yritettäisiin. Nämä kaksi on nyt pitäneet turhankin kovaa meteliä kärsimyksistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Iltalehdellä otsikko kohdillaan:
Aki Manninen moukaroi Tuita ja paluulennon tarjoiluja Helsinki-Vantaalla: Vettä ja leipää
Ottaakohan ritakin osumaa tänään? Alfa alkaa hillumaan
Kännit ja rähinä. Rouva rauhoittelee ettei lapsi herää.
Business-luokka nyt on hiukka jottain muuta. Tutustupa
Joulu 2023: Mannisen perheestä isot uutiset MTV:n, Ilta-Sanomien ja Iltalehden sivuilla.
Todennäköisesti yhteensä reilusti yli 100 000 klikkausta.
Voisi melkein luulla, että tämä keissi oli järjestetty.
Eikös Mannisten Meksikon matka ollut yhtä suurta katastrofia alusta loppuun asti, viivästynyt paluulento oli vain viimeinen pisara sotkussa. Tuskin matka olisi saanut näin paljon julkisuutta ilman Mannisten jatkuvia katastrofipäivityksiä.
Millä kompetenssilla nämä hyvinvointivalmentajat opettavat kenelläkään hyvinvointia, kun polla menee noin sekaisin parista ylimääräisestä päivästä paratiisissa?
Lihasta on tämä pariskunta onnistunut kasvattamaan, mutta kaulasta ylöspäin kehitys on jäänyt teiniasteelle.
Tää keissi oli kyllä hyvää viihdettä, pelasti tylsän joulun. Kiitos Mannisille siitä;)
Vierailija kirjoitti:
Joulu 2023: Mannisen perheestä isot uutiset MTV:n, Ilta-Sanomien ja Iltalehden sivuilla.
A dream comes true.
Kone meinas tippua, vettä ja leipää ja mummo olis voinut kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ajatellut, että melkeinpä koirasta vesivahinkoon asti järjestetty, mutta 300 myöhästyminen, vaikkei mitään oikeastaan edes käynyt. Koiran kuolema oli outo sattuma, minuutti ennen nousua puhelu.. oliko koira lopetettu ja kuvattu aiemmin. Ja tuo vesivahinko, kesken loman, oliko sitä oikeasti vai oliko järjestetty?
Julkisuutta lempäälän talon myyntiin, kun hintaakin piti alentaa... Vettä ja leipää,
Vain suomalainen maksaa matkustaakseen toiselle puolelle maapalloa ja itkee kun joutuu olemaan siellä pari päivää yli. Kun olis mummoki voinut kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kone meinas tippua, vettä ja leipää ja mummo olis voinut kuolla.
Meinas ja meinas. Olisi voinut. Jos ja jos.
Olin ihan positiivisesti yllättynyt haastattelusta ja Rita kauniimpi kuin kuvissa.
Ja koko maailma seurasi tippuuko portugalilainen karjakone.
Vierailija kirjoitti:
Tää keissi oli kyllä hyvää viihdettä, pelasti tylsän joulun. Kiitos Mannisille siitä;)
Palstan live seuranta oli ihan paras. Kiitos kaikille osallistuneille.
Ritan instatarinoiden perusteella olivat antaneet lapsensa mm. juosta pitkin käytäviä toisen lapsen kanssa.