Mikä oli Sylvi Salosen suuri salaisuus
Josta Iltasanomat kirjoittaa tänään.
Sekö että hän oli yksin, yksinäinen
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Oli nuorena naimisissa duunarin kanssa.
Hänen arvolleen olisi sopinut kreivi tai paroni.
Vierailija kirjoitti:
Jos oli puuma? Haudallaan Porissa on hautakiven päällä valtava puumapatsas.
<3
Tykkäsi nuorten miesten seurasta. Viulut maksoi S.S.?
Hän itse on kertonut, että " kyllähän niitä suhteita oli näyttelijöiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jutussa puhuttiin nimenomaan miessuhteista. Mitään lesbouteen viittaavaa en kyllä lukenut riveiltä enkä niiden väleistä.
Ehkä se salaisuus on ollut suhde Kekkoseen tai Mika Waltariin. Molemmat mainittiin jutussa.
Salonen itse sanoi, että oli UKK:n kanssa vain ystävä eikä ollut mitään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sylvi Salonen oli lesbo.
Näkihän tuo monen sadan metrin päähän, että Sylvi oli lesbo. Hän yritti peitellä sitä esittämällä, että hän on diiva. Hiton epävarma pohjimmiltaan, mutta ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Sylvi Salonen oli lesbo.
Ilmari Saarelainen oli hänen "ystävä", Ilmarihan on itse miehiin päin.
Jaa no mitäs se Immu sitten vaimollaan tekee?
Joskus luin SS elämäkerran, totesi että on niin omistautunut työlleen että ei ole ollut aikaa miehelle eikä lasten hankintaan.
Vierailija kirjoitti:
Sylvi Salonen oli lesbo.
Eikös elämäkerrassa mainittu, että Salonen olisi ollut jossain vaiheessa rakastunut Veijo Pasaseen.
Toisaalta Pasanen oli niin ihana, että ei olisi ihme jos lesbotkin rakastuivat häneen.
Kyllä kyseessä oli 1esbous. Ei muka aikaa miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ei ole miessuhteita ei vielä tee naisesta lesboa. Kumma käsitys.
Tekeepäs.
Sanonko...Olen yksin viihtyvä, en halua mitään "sutinaa" koska miehet, joista kiinnostun, eivät todellakaan kiinnostu minusta.
Olen siis mieluummin yksin.
EN ole lesbo.
Sulla on väärät luulot!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyseessä oli 1esbous. Ei muka aikaa miehille
Tällaisen käsitykseni minäkin sain. Siihen aikaan ei vaan ollut mahdollista olla lesbo, koska olisi menettänyt maineensa ja työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus luin SS elämäkerran, totesi että on niin omistautunut työlleen että ei ole ollut aikaa miehelle eikä lasten hankintaan.
47vuotta Ilmari ollut naimisissa vaimonsa kanssa!
Siinä' sulle kallellaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47vuotta Ilmari ollut naimisissa vaimonsa kanssa!
Siinä' sulle kallellaan!
Ainahan sitä saa epäillä...
Vierailija kirjoitti:
Lesbo varmaan se salaisuus mutta lehti ei uskalla kirjoittaa
miksi ei uskaltaisi, kaikki elossa olevat kaapista tulevatkin kerrotaan heti mediassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jutussa puhuttiin nimenomaan miessuhteista. Mitään lesbouteen viittaavaa en kyllä lukenut riveiltä enkä niiden väleistä.
Ehkä se salaisuus on ollut suhde Kekkoseen tai Mika Waltariin. Molemmat mainittiin jutussa.
Hänellä oli pitkä miessuhde, jota ei koskaan tuonut julkisuuteen.
Liekö ollut varattu mies?
Ei ollut tietääkseni varattu. Suhde oli häntä reippaasti nuorempi näyttelijäkolleega Yrjö Kallionpää.
Ei voinut olla, Kallionpäähän oli lyhyt kaljuuntunut pätykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbo varmaan se salaisuus mutta lehti ei uskalla kirjoittaa
Mitä pahaa lesbossa, ihme öyhötystä kun homukkaa tursuaa ovista ja ikkunoista🤮
On tyhmää vetää sellainen johtopäätös, että nainen ja mies ovat lesboja tai homoja tai jotain muuta jos eivät elä parisuhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kaikki eivät ole sitä tyyppiä, että haluaisivat elää parisuhteessa eikä siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä, nämä ihmiset osaavat ja uskaltavat elää yksinkin tai voivathan he elää jonkun toisen ihmisen tai joidenkin toisten ihmisten kanssa ilman mitään suhdekuviotakin. Ihmisellä voi olla ihan hyviä suhteita (myös seksisuhteita) ilman perinteistä parisuhdettakin. Minä ihmettelen sitä, että ihmiset jotka eivät kykene hoitamaan parisuhteitaan ja parisuhde toisensa jälkeen päättyy eroon, niin hakeutuvat silti yhä uudelleen uuteen parisuhteeseen.
Jos oli puuma? Haudallaan Porissa on hautakiven päällä valtava puumapatsas.