Mikä oli Sylvi Salosen suuri salaisuus
Josta Iltasanomat kirjoittaa tänään.
Sekö että hän oli yksin, yksinäinen
Kommentit (64)
Kyllähän jutussa puhuttiin nimenomaan miessuhteista. Mitään lesbouteen viittaavaa en kyllä lukenut riveiltä enkä niiden väleistä.
Ehkä se salaisuus on ollut suhde Kekkoseen tai Mika Waltariin. Molemmat mainittiin jutussa.
Kyllähän Sylvi Saloselle etenkin viimeisinä vuosinaan nousi se teatteridiivan rooli vähän hattuun ja meni hiukan jopa tahattoman parodian puolelle, kun hän Tampereen kaduilla tärkeänä ja tällättynä, sekä omasta erinomaisuudsestaan tietoisena liihotteli.
Se että ei ole miessuhteita ei vielä tee naisesta lesboa. Kumma käsitys.
Tympeää, että vihjaillaan, eikä kerrota lopulta mitään. Iltasanomien "tieto" voi olla mitä vaan.
Hän oli hyvin toimeentuleva eikä tarvinnut persaukisia ukkoja. Ei kai sopivaa vain löytynyt olihan hän suuri persoona.
Luulen että halusi miehen eikä marjanpoimijoita joita ehkä ympärillään pyöri
Sehän nyt oli vaan iltapaskan tyypillinen klikkiotsikko, joita on 90% iltapaskan otsikoista.
Se salaisuushan oli vain se, että Sylvi itse vihjaili ottajia olleen, mutta lopulta ei kukaan kelvannut ja varmaan oli niinkin, että ne jotka olisi Sylville kelvannut, ei taas olleet kinnostuneet Sylvistä, tai pitivät häntä hankalana ihmisenä. Minkään mukavan ihmisen maineessahan Sylvi salonen ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Se että ei ole miessuhteita ei vielä tee naisesta lesboa. Kumma käsitys.
Tekeepäs.
Aiemmin muualta lukemani perusteella, ei ollut "mukava työkaveri"- tyyppiä. Eli jääkiekkotermein: Ei ollut mikään pukukoppi- pelaaja.
Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä osastolla, jossa SS menehtyi. Sanotaanko, että ei ihme, että oli yksinäinen. Huulipuna ja kynsilakka toivottavasti lohduttivat viime hetkillä. (Harvoja muistaa tällaisen ajan jälkeen. Rauha hänelle.)
Olen tavannut hänet yksissä juhlissa ja oli kyllä ylimielinen diiva.
Tollo.
Hän oli ja esitti diivaa niin näyttämöllä kuin yksityiselämässään.
Se oli hänen tavaramerkkinsä.
Aina viimeisen päälle laitettu hiukset, meikki, vaatteet ja ylellinen koti.
Ylimielinen, väheksyä asenne muihin. Se oli kaikki näytelmää.
Hän oli näyttelijä.
Ja hyvä sellainen, omassa lajissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jutussa puhuttiin nimenomaan miessuhteista. Mitään lesbouteen viittaavaa en kyllä lukenut riveiltä enkä niiden väleistä.
Ehkä se salaisuus on ollut suhde Kekkoseen tai Mika Waltariin. Molemmat mainittiin jutussa.
Hänellä oli pitkä miessuhde, jota ei koskaan tuonut julkisuuteen.
Liekö ollut varattu mies?
Sylvi Salonen taisi olla todella dominoiva persoona, joten hänen kanssaan ei pärjännyt kuin kiltimmät joojoomiehet, jollainen Yrjö Kallionpääkin oli, eli suostui auliisti juoksupojan rooliin.
Nuoremmista miehistähän Sylvi näytti pitävän loppuun asti ja olihan Yrjö Kallionpääkin häntä 13 vuotta nuorempi. Olihan se vähän huvittava näky kun kasikymppinen teatteridiiva liihotteli Hämeenpuistossa viimisen päälle tällättynä rapiat parikymppisen näyttelijänalun kanssa käsikynkässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se oikea osunut kohdalle luulen
Mielummin taivasalla, kuin tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli pitkä miessuhde, jota ei koskaan tuonut julkisuuteen.
Liekö ollut varattu mies?
Ei ollut tietääkseni varattu. Suhde oli häntä reippaasti nuorempi näyttelijäkolleega Yrjö Kallionpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä osastolla, jossa SS menehtyi. Sanotaanko, että ei ihme, että oli yksinäinen. Huulipuna ja kynsilakka toivottavasti lohduttivat viime hetkillä. (Harvoja muistaa tällaisen ajan jälkeen. Rauha hänelle.)
Tollo.
Ylimielinen, väheksyä asenne muihin. Se oli kaikki näytelmä
Eli jos tapaa jonkun mulkun ihmisen vapaa-ajalla, niin se vaan saattaakin esittää mulkkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo.
Ylimielinen, väheksyä asenne muihin. Se oli kaikki näytelmää.
Hän oli näyttelijä.
Ja hyvä sellainen, omassa lajissaan.
Tuskinpa näytteli diivaa.
Siis millainen hän sitten todellisuudessa oli?? Tuo diivamaisuushan on pintaa ja roolia.
Oli nuorena naimisissa duunarin kanssa.
Jotenkkin maskuliininen.