Siis ei hitto, onkohan minulla tietämättäni lapsi?
Minulla oli kolmisen vuotta sitten yhden yön seksisuhde erään ennestään naamatutun naisen kanssa. Muutoin ei olla oltu tekemisissä. Nyt jouluna näin hänet kaupassa hieman etäänpää ja hänellä oli noin pari vuotias lapsi mukanaan. Oli hyvinkin samankaltaisia kasvonpiirteitä kuin minulla pienenä. Asia jäi kyllä häiritsemään, mutta mitäpä tuolle voi tehdä? Tuskin mitään, kun ei oikeasti edes tunneta kunnolla toisiamme.
Kommentit (69)
Se että joku äijä sanoo että on ollut yhdenillanjuttu jonkun lapsen äidin kanssa ei ole mikään keskivertonäyttö, eikä näyttö ollenkaan. Ei lapsia juoksuteta verikokeeseen kaikkien sekopäiden pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaatimaan isyystestiä. Varsinkin jos et ole varma että lapsi on edes naisen oma mutta käy nyt varmmudeksi vaatimassa.
Älä nyt helvetti isyystestiä mene vaatimaan. Voit huonolla tuurilla joutua maksamaan elareita vuosia.
Muistatko missä asennossa nussitte? Jos oli ns. koira-asento niin lapsi voi hyvinkin olla sinun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ap sille mitään voi. Se että pääsisit tekemään jonkun geenitestin vaatisi todennäköisesti oikeuden päätöksen. Ei ketä tahansa sinkkuäidin lasta voi vaatia testeihin. Sinun pitäisi olla asunut äidin kanssa tai muuten pystyä jotenkin aukottomasti näyttämään että teillä on ollut intiimi suhde lapsen äidin kanssa.
No tuskin menee noin vaikeasti muutoin kuin miehiä vihaavien femareiden päiväunissa. Kyllä veikkaisin, että isättömien lasten isät pyrittäisiin varmistamaan jo "keskivertonäyttöjen" perusteella, jos naisella ei ole todistaa vahvempaa vastanäyttöä. Jo lasten oikeuksiin kuulunee saada tietää isänsä.
😂😂😂 millaista vastanäyttöä käytännössä voisi olla ikinä sellaisessa tilanteessa että joku sekopää väittää harrastaneensa seksiä kanssasi? Menee samaan sarjaan kuin se Speden sketsi missä pitää todistaa ettei ole ollut naimisissa jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kaupassa vieras nainen tuli kysymään, että tunnenko Niemisen Leevin. Vastasin, että en tunne, pitäisikö, olen täällä Hämeenlinnassa vain käymässä ja nainen totesi, että lapsesi on ihan Leevin näköinen ja minä olen Leevin vaimo.
Leevillä on todennäköisesti aika raskas arki 😑
Mietin samaa. Kaiken lisäksi mieheni oli mukana siellä kaupassa, nainen oli nähnyt koko meidän perheen ja epäili silti.
Surullista on että en epäile hetkeäkään etteikö tämä olisi totta. Tuollaisia ihmisiä kun on.
Itse oletin, että kyseessä on joku mielenterveysongelmainen, joka vain haki keskustelukumppania. Hänelle kelpasi vastaukseksi mikä tahansa, kunhan joku puhuu juuri hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin menee noin vaikeasti muutoin kuin miehiä vihaavien femareiden päiväunissa. Kyllä veikkaisin, että isättömien lasten isät pyrittäisiin varmistamaan jo "keskivertonäyttöjen" perusteella, jos naisella ei ole todistaa vahvempaa vastanäyttöä. Jo lasten oikeuksiin kuulunee saada tietää isänsä.
Ai luulet tosissasi että voit ilmoittaa itsesi testattavaksi kenen tahansa isättömän lapsen kohdalla, ihan pelkästään omasta pyynnöstäsi? Kai nyt pönttö tajuat miten pahasti tuo loukkaa yksityisyyttä?
No ei varmasti kenen tahansa kohdalla voi mennä säveltämään mitä sattuu, mutta jos sinulla on selkeä ja johdonmukainen kertomus tapahtumista ja ajankohdista, niin varmasti vaikuttaa. Kyllä seksuaalirikoksissakin usein tehdään päätökset kertomusten ja niiden johdonmukaisuuksien mukaan. Varmasti lapsille halutaan biologiset isät löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luulet tosissasi että voit ilmoittaa itsesi testattavaksi kenen tahansa isättömän lapsen kohdalla, ihan pelkästään omasta pyynnöstäsi? Kai nyt pönttö tajuat miten pahasti tuo loukkaa yksityisyyttä?
No ei varmasti kenen tahansa kohdalla voi mennä säveltämään mitä sattuu, mutta jos sinulla on selkeä ja johdonmukainen kertomus tapahtumista ja ajankohdista, niin varmasti vaikuttaa. Kyllä seksuaalirikoksissakin usein teh
Kyllä, mutta lastenvalvoja ei voi lasta pakottaa testiin tuollaisesta syystä, vaan asia pitää viedä oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli taannoin hieman saman laatuinen tilanne. Eräs nainen teki tuttavuutta hyvin tehokkaasti (meillä oli yhteinen ystävä, jonka kautta tutustuimme), ja aikeensa hyvin selvästi tiettäväksi. Ongelma oli siinä että neito oli naimisissa, mutta kertoi ettei se ole ongelma, hän voi ottaa eron. Edelleen ihmettelen mitä hän minussa silloin näki, no naisten aivoitukset nyt ovat yleensäkin outoja. Kun miehensä oli opiskelemassa toisella paikkakunnalla, minä kävin sinkkumiehenä tapaamassa neitoa. Koetettiin kyllä ehkäistä, mutta siinä syvän henkisen yhteyden mylläkässä kondomikin taisi pariin otteeseen hajota. Nuorena kondomi antoi ennen periksi kuin mulkku.... No, jossakin vaiheessa neito ilmoitti kuukautisten olevan reippaasti myöhässä. Minä onnittelin neitoa ja aviomiestään tulevasta perheenlisäyksestä. (Joo, en ole erityisen ylpeä tästä osasta tarinaa). Neito kyseli ottaako hän eron, ja aletaanko olemaan pariskuntana. Totesin että sinä olet mu
Naimisissa oleva nainen ei ole neito.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli taannoin hieman saman laatuinen tilanne. Eräs nainen teki tuttavuutta hyvin tehokkaasti (meillä oli yhteinen ystävä, jonka kautta tutustuimme), ja aikeensa hyvin selvästi tiettäväksi. Ongelma oli siinä että neito oli naimisissa, mutta kertoi ettei se ole ongelma, hän voi ottaa eron. Edelleen ihmettelen mitä hän minussa silloin näki, no naisten aivoitukset nyt ovat yleensäkin outoja. Kun miehensä oli opiskelemassa toisella paikkakunnalla, minä kävin sinkkumiehenä tapaamassa neitoa. Koetettiin kyllä ehkäistä, mutta siinä syvän henkisen yhteyden mylläkässä kondomikin taisi pariin otteeseen hajota. Nuorena kondomi antoi ennen periksi kuin mulkku.... No, jossakin vaiheessa neito ilmoitti kuukautisten olevan reippaasti myöhässä. Minä onnittelin neitoa ja aviomiestään tulevasta perheenlisäyksestä. (Joo, en ole erityisen ylpeä tästä osasta tarinaa). Neito kyseli ottaako hän eron, ja aletaanko olemaan pariskuntana. Totesin että sinä olet mu
Tällaiset tarinat päätyvät sitten DNA sukupuun selvittelyjen yhteydessä hämmentäviin yhteydenottoihin.
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut käyttää kumia?
Nykymiehiltä liikaa vaadittu
"Naimisissa oleva nainen ei ole neito".
Nyt, kun asiaa ajattelen, niin olet oikeassa. Kuitenkin, silloin mielessäni kutsuin häntä neidoksi. Pieni, kaunis nainen. Mutta kyllä, rouva hän silloin oli. Hyvässä uraputkessa ammattiinsa jo siinä vaiheessa. Nyt, lähellä eläkeikää, oikein arvostettu alansa ammattilainen.
Edellä kertomassani tarinassa tiivistyy ero reaalimaailman ja haavekuvien välillä. Hän kai näki minussa jotakin mitä en ikinä olisi voinut hänelle olla. Plus hormonit.
"Tällaiset tarinat päätyvät sitten DNA sukupuun selvittelyjen yhteydessä hämmentäviin yhteydenottoihin".
Voi olla. Tämä tarina tuskin päätyy, tai jos päätyy niin alan vakavasti epäilemään DNA testien luotettavuutta. Olen nähnyt lapsen, joka nykyisin on kolmi- nelikymppinen, sekä isänsä, neidon silloisen aviomiehen. Kuin kaksi marjaa. Isäänsä on tullut (valitettavasti) ulkonäkönsä puolesta, ei juurikaan äitiinsä. Mukava ihminen muutoin, ja olen tullut toimeen isänsäkin kanssa, sen vähän mitä olen hänen kanssaan jutellut.
DNA sukupuun Testin tekeminen voisi olla avaus tähän mysteeriin.
Vähän kuin ohjelmassa puolet minusta ( areena), mutta toisin päin.
näitä fesesejä, ja instoja ei kaikki käytä.
Mikäs kumma estää kysymästä asiaa tahdikkaasti lapsen äidiltä? Puuttuuko puhekyky, eikä riitä rohkeus?
MIes voi ilmoittautua lastenvalvojalle lapsen isäksi, jolloin viranomainen alkaa selvittää isyyttä genetiikan avulla. Mutta aika hiton noloa ilmoittautua isäksi, jos lapsella jo on isä, biologinen tai adoptioisä. Siinä hiukkasen talloo toisen miehen ja sen naisenkin varpaille ja viranomainen pitää tollona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli taannoin hieman saman laatuinen tilanne. Eräs nainen teki tuttavuutta hyvin tehokkaasti (meillä oli yhteinen ystävä, jonka kautta tutustuimme), ja aikeensa hyvin selvästi tiettäväksi. Ongelma oli siinä että neito oli naimisissa, mutta kertoi ettei se ole ongelma, hän voi ottaa eron. Edelleen ihmettelen mitä hän minussa silloin näki, no naisten aivoitukset nyt ovat yleensäkin outoja. Kun miehensä oli opiskelemassa toisella paikkakunnalla, minä kävin sinkkumiehenä tapaamassa neitoa. Koetettiin kyllä ehkäistä, mutta siinä syvän henkisen yhteyden mylläkässä kondomikin taisi pariin otteeseen hajota. Nuorena kondomi antoi ennen periksi kuin mulkku.... No, jossakin vaiheessa neito ilmoitti kuukautisten olevan reippaasti myöhässä. Minä onnittelin neitoa ja aviomiestään tulevasta perheenlisäyksestä. (Joo, en ole erityisen ylpeä tästä osasta tarinaa). Neito kyseli ottaako hän eron, ja aletaan
Hieno tarina, veli, mutta uskottavuus pahasti pakkasen puolella. Mikä vattu panee kirjoittamaan surkeita novelleja tänne kun voit vallan hyvin julkaista sen omakustanteena?
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut käyttää kumia?
PP, paljaalla parempi
-eri-
Vierailija kirjoitti:
"Naimisissa oleva nainen ei ole neito".
Nyt, kun asiaa ajattelen, niin olet oikeassa. Kuitenkin, silloin mielessäni kutsuin häntä neidoksi. Pieni, kaunis nainen. Mutta kyllä, rouva hän silloin oli. Hyvässä uraputkessa ammattiinsa jo siinä vaiheessa. Nyt, lähellä eläkeikää, oikein arvostettu alansa ammattilainen.
Edellä kertomassani tarinassa tiivistyy ero reaalimaailman ja haavekuvien välillä. Hän kai näki minussa jotakin mitä en ikinä olisi voinut hänelle olla. Plus hormonit.
Hieno tarina, Henri, mutta me ny jo vttuun täältä. Sinä et ole ikinä harrastanut seksiä.
Että kolme vuotta sitten ja noin parivuotias.. kaksi vuottako se muita odotti sun mukulaasi vai miten se nyt menikään. Ja jos näin on niin nainen on tietoisesti päättänyt pitäälapsensa ja sinä olet siinä yhtälössä vain pelkkä siitin et isä. Tai sitten se muksu nyt vain on jonkun ihan muun kuin sinun... esim. Vaikka sun veljesi tai isäsi tai jonkun muun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole sun.
Jep. Ja vaikka olisikin biologisesti niin isäksi ei tulla naimalla.