Siis ei hitto, onkohan minulla tietämättäni lapsi?
Minulla oli kolmisen vuotta sitten yhden yön seksisuhde erään ennestään naamatutun naisen kanssa. Muutoin ei olla oltu tekemisissä. Nyt jouluna näin hänet kaupassa hieman etäänpää ja hänellä oli noin pari vuotias lapsi mukanaan. Oli hyvinkin samankaltaisia kasvonpiirteitä kuin minulla pienenä. Asia jäi kyllä häiritsemään, mutta mitäpä tuolle voi tehdä? Tuskin mitään, kun ei oikeasti edes tunneta kunnolla toisiamme.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut käyttää kumia?
PP, paljaalla parempi
-eri-
Amatöörin horinaa. Käytä oikeaa kokoa ja sisältä kostutettua niin ei ole mitään eroa, paitsi ettet tule isäksi ja levitä surkeita geenejäsi.
M42
Veikkaan että ap ja tyttö ovat alle 30v. Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ap sille mitään voi. Se että pääsisit tekemään jonkun geenitestin vaatisi todennäköisesti oikeuden päätöksen. Ei ketä tahansa sinkkuäidin lasta voi vaatia testeihin. Sinun pitäisi olla asunut äidin kanssa tai muuten pystyä jotenkin aukottomasti näyttämään että teillä on ollut intiimi suhde lapsen äidin kanssa.
Mistä ap tietää että nainen on sinkku.. niin ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. "Mikään ehkäisy ei ole 100%."
Ei ehkäisyä ollenkaan on varma tapa tulla isäksi. Kortsun luotettavuus on sentään 82% ja se ehkäisee hyvin tartunnoiltakin.
82% tarkoittaa, että vuodessa alkaa 18 raskautta sataa kondomia käyttävää pariskuntaa kohti. Kun tämän suhteuttaa yhteen ainoaan yhdyntään, todennäköisyys raskaudelle on todella pieni verrattuna siihen, että jyystelee ilman ehkäisyä ja sitten loppuikänsä ihmettelee, miten tässä näin kävi.
No luuletko että se on samoihin aikoihin koko kylälle levittelyt lettuaan? Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkäisyä ollenkaan on varma tapa tulla isäksi. Kortsun luotettavuus on sentään 82% ja se ehkäisee hyvin tartunnoiltakin.
82% tarkoittaa, että vuodessa alkaa 18 raskautta sataa kondomia käyttävää pariskuntaa kohti. Kun tämän suhteuttaa yhteen ainoaan yhdyntään, todennäköisyys raskaudelle on todella pieni verrattuna siihen, että jyystelee ilman ehkäisyä ja sitten loppuikänsä ihmettelee, miten tässä näin kävi.
Niin siis tarkennatko vielä mistä ilmeni että teki tarpeensa muijaan ilman kortsua?
Vierailija kirjoitti:
Kerran kaupassa vieras nainen tuli kysymään, että tunnenko Niemisen Leevin. Vastasin, että en tunne, pitäisikö, olen täällä Hämeenlinnassa vain käymässä ja nainen totesi, että lapsesi on ihan Leevin näköinen ja minä olen Leevin vaimo.
Sori, mä olen hiukan joulukännin puolella, enkä tajua tätä. Voisiko joku ystävällisesti selventää Niemisen Leevin sukupuun arvailtuja saloja? Pretty please with sugar on top?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ap sille mitään voi. Se että pääsisit tekemään jonkun geenitestin vaatisi todennäköisesti oikeuden päätöksen. Ei ketä tahansa sinkkuäidin lasta voi vaatia testeihin. Sinun pitäisi olla asunut äidin kanssa tai muuten pystyä jotenkin aukottomasti näyttämään että teillä on ollut intiimi suhde lapsen äidin kanssa.
Tuo sinkkuus on olennaista tässä siksi, että silloin voi edes teoriassa pohtia asian selvittämistä. Naimisissa olevan naisen lapsen isyyttä ei voi kukaan ulkopuolinen edes vaatia selvitettäväksi. Perheet on lailla suojattu tuollaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Että kolme vuotta sitten ja noin parivuotias.. kaksi vuottako se muita odotti sun mukulaasi vai miten se nyt menikään. Ja jos näin on niin nainen on tietoisesti päättänyt pitäälapsensa ja sinä olet siinä yhtälössä vain pelkkä siitin et isä. Tai sitten se muksu nyt vain on jonkun ihan muun kuin sinun... esim. Vaikka sun veljesi tai isäsi tai jonkun muun miehen.
Kolme vuotta sitten siitetty lapsi olisi nyt noin parivuotias, kun raskaus kestää sen 40 viikkoa. Mutta tosi on, että ap on tollero monella tapaa, esimerkiksi siksi, ettei viitsi käyttää kortsua.
Hiukkasen faktatietoa isyyden selvittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sinkkuus on olennaista tässä siksi, että silloin voi edes teoriassa pohtia asian selvittämistä. Naimisissa olevan naisen lapsen isyyttä ei voi kukaan ulkopuolinen edes vaatia selvitettäväksi. Perheet on lailla suojattu tuollaiselta.
NIIN nainen voi ihan hyvin olla vaikka avoliitossa naimisissa parisuhteessa jne. lapsensa isän kanssa. Se että joku muinainen yhdenyön hoito katselee isyystoivo linssein kaupassa mukulaa ei tee naisesta sinkkua tai lapsesta apn jälkeläistä.
"Hieno tarina, veli, mutta uskottavuus pahasti pakkasen puolella. Mikä vattu panee kirjoittamaan surkeita novelleja tänne kun voit vallan hyvin julkaista sen omakustanteena?"
Jos tarina on surkea, mikä sen saa paremmaksi omakustanteena.
Jos luit kirjoittamaani ajatuksen kanssa, huomasit että välttelin yksityiskohtia mitkä voisivat paljastaa tapahtumapaikkoja, -aikoja ynnä muuta oleellista. Siihen on syynsä, ja se syy ei ole se että olisin keksinyt koko jutun omasta miekikuvituksestani.
Toki voit luulla ihan mitä itse haluat.
Tämä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kaupassa vieras nainen tuli kysymään, että tunnenko Niemisen Leevin. Vastasin, että en tunne, pitäisikö, olen täällä Hämeenlinnassa vain käymässä ja nainen totesi, että lapsesi on ihan Leevin näköinen ja minä olen Leevin vaimo.
Sori, mä olen hiukan joulukännin puolella, enkä tajua tätä. Voisiko joku ystävällisesti selventää Niemisen Leevin sukupuun arvailtuja saloja? Pretty please with sugar on top?
No jotkut naiset luulevat, että se hänen epäsiisti, pahalle haiseva, läski, kroonisesti kaljapöhöinen ja hampaaton *Niemisen Leevi* on joka naisen unelma ja kaikki tappelevat saadakseen hänen geeniensä kannettavakseen. Lapset ovat usein jotenkin saman näköisiä ja ulkonäkö muuttuu.
Jos ette tosiaan tiedä edes toistenne sukunimiä niin tosi vaikeahan tuota on selvittää. Ehkä toteat että nyt että tähän on turha jäädä vellomaan ja jatkat elämää edelleen lapsettomana.
Voihan se olla että nainenkaan ei tiedä miten tavoittaisi sinut ja kertoisi asiasta suoraan jos olisi mahdollisuus. Siinä mielessä voisi olla ihan hyvä jos saisit vaikka puhelinnumeron jostain. Voisit laittaa vaikka viestiä ja kysellä kuulumisia.
Itse kylläkään en kertoisi jos olisin naisen asemassa. Se mahdollisuus että joutuisi jakamaan vanhemmuuden jonkun tuntemattoman kanssa, jonka luonteesta, arvoista, kasvatusperiaatteista tai mistään muustakaan ei tietäisi mitään, olisi liian suuri riski lapselle. Elarit ei ole niin suuria, että sälyttäisin lapsen päälle tuollaisen riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sinä appelsiinin kuorineen?
Kuoritko sä kalusi ennen seksiä siis?
Mikä siinä on naisillakin niin vaikea tajuta, ettei seksi kumin kanssa tunnu miehelle miltään. Luuletteko, että huvikseen ne kortongit on miesten keskuudessa epäsuosittuja. Naisetkin aina vinkuu, kuinka miehet tarjoaa paskaa seksiä ja siitä on naisten oikeus valittaa. Annas olla jos mies valittaa, että kumin kanssa on paskaa seksiä, niin jo vain naiset kuorossa on selostamassa, että ei pudä paikkaansa. Ihan kuin naisilla itsellään olisi muna, jonka päälle vedetään tunnoton kumikelmu. Naiset ei tiedä tästä asiasta paskaakaan.
Älä tee mitään hyvä mies. Kyrpäveroa joudut vielä maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leevillä on todennäköisesti aika raskas arki 😑
Mietin samaa. Kaiken lisäksi mieheni oli mukana siellä kaupassa, nainen oli nähnyt koko meidän perheen ja epäili silti.
Sillä naisella oli varmaan joko persoonallisuushäiriö, diagnosoimaton skitsofrenia tai valehteleva häntäheikki (josta toivottavasti on hankkiutunut jo eroon) ukko.
Meidän isä petti mutsia pitkin maita ja mantuja (en tiedä montakohan sisaruspuolta mullakin on, osa venäjän puolella) mutta jos esiin otettiin epäilyksiä, niin sai jäätävän raivokohtauksen, haukkui mutsin hulluksi ja käski mennä hoitoon sekä häipyi päiväkausiksi teille tietymättömille.
Krooninen pettäjä harvoin tunnustaa mitään, vaan vetää siilipuolustuksen päälle. Silloin pitää vaan tajuta itse suojella omaa mielenterveyttä ja lähteä.
Tsemppiä tuon naisen perheelle joka tapauksessa. Ei kuulosta kovin mukavalta perhearjelta.