Siis ei hitto, onkohan minulla tietämättäni lapsi?
Minulla oli kolmisen vuotta sitten yhden yön seksisuhde erään ennestään naamatutun naisen kanssa. Muutoin ei olla oltu tekemisissä. Nyt jouluna näin hänet kaupassa hieman etäänpää ja hänellä oli noin pari vuotias lapsi mukanaan. Oli hyvinkin samankaltaisia kasvonpiirteitä kuin minulla pienenä. Asia jäi kyllä häiritsemään, mutta mitäpä tuolle voi tehdä? Tuskin mitään, kun ei oikeasti edes tunneta kunnolla toisiamme.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut käyttää kumia?
Syötkö sinä appelsiinin kuorineen?
Kuvitteletko kortsua appelsiininkuoreksi? Appelsiiniko sulla on jalkovälissä? Ettei olis joku nihkeä kumkvatti vain.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on naisillakin niin vaikea tajuta, ettei seksi kumin kanssa tunnu miehelle miltään. Luuletteko, että huvikseen ne kortongit on miesten keskuudessa epäsuosittuja. Naisetkin aina vinkuu, kuinka miehet tarjoaa paskaa seksiä ja siitä on naisten oikeus valittaa. Annas olla jos mies valittaa, että kumin kanssa on paskaa seksiä, niin jo vain naiset kuorossa on selostamassa, että ei pudä paikkaansa. Ihan kuin naisilla itsellään olisi muna, jonka päälle vedetään tunnoton kumikelmu. Naiset ei tiedä tästä asiasta paskaakaan.
Mitä se naisen tajuaminen siinä mitään auttaa? Ei tuntemattomien kanssa kannata suojaamatonta seksiä harrastaa vaikka tajuaisi tarkalleen miltä toisesta tuntuu. Seksin välityksellä tarttuvista taudeista osa on hyvin vakavia.
AP on karsonut taas miehen puolikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut käyttää kumia?
En pelännyt mä jälkeläisiäkään rumia
Vaik miehekkäästi työskentelin ilman kumia
Paljaana!
Paljaana!
Näin perseen, jonka karvat kutsuvasti rehotti
Paljaana!
Paljaana!
Se panemaan näin mua kehotti!
Laulu on tehty ennen posliinivillitystä.
Dna-testaus saattaa tuoda vastauksen vuosien päästä, kun tämä lapsi ehkä teettää dna-testin. Niille ei taida myöskään olla ikärajoja vai onko. Tiedän lähipiiristäni tapauksen, jossa eräs mies sai tietää olevansa isä nyt noin 60-vuotiaalle naiselle, tulos nuoruuden lyhyestä suhteesta. Asia on ollut iloinen yllätys asianosaisille.
Vierailija kirjoitti:
Dna-testaus saattaa tuoda vastauksen vuosien päästä, kun tämä lapsi ehkä teettää dna-testin. Niille ei taida myöskään olla ikärajoja vai onko. Tiedän lähipiiristäni tapauksen, jossa eräs mies sai tietää olevansa isä nyt noin 60-vuotiaalle naiselle, tulos nuoruuden lyhyestä suhteesta. Asia on ollut iloinen yllätys asianosaisille.
Tietysti myös ap:n täytyy teettää dna-testi mielellään jollakin paljon käytetyllä testifirmalla, jotta tulokset varmemmin kohtaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on naisillakin niin vaikea tajuta, ettei seksi kumin kanssa tunnu miehelle miltään. Luuletteko, että huvikseen ne kortongit on miesten keskuudessa epäsuosittuja. Naisetkin aina vinkuu, kuinka miehet tarjoaa paskaa seksiä ja siitä on naisten oikeus valittaa. Annas olla jos mies valittaa, että kumin kanssa on paskaa seksiä, niin jo vain naiset kuorossa on selostamassa, että ei pudä paikkaansa. Ihan kuin naisilla itsellään olisi muna, jonka päälle vedetään tunnoton kumikelmu. Naiset ei tiedä tästä asiasta paskaakaan.
Kumista vinkuvat miehet kannattaa kiertää todella kaukaa. Käveleviä sp-tautihautomoita.
Tuossa tapauksessa joku mies kävisi kertomassa jollekin naamatutulle naiselle, että olet joutunut seksuaalirikoksen uhriksi, joten haluan selvittää, olenko minä syyllinen. Luuletko, että otetaan tutkintaan?