Kylien Mbabbe on nyt Lapissa
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla Ruotsin Lapissa myös. Toivottavasti viihtyy ja on Suomessa! Pariisista on suoria lentoja Rovaniemelle ainakin.
Mietin just että mistä sen tietää onko Ruotsin vai Suomen puolella. Mutta jossain futispalstalla luki että oli suomalaisen firman nimi jossain haalarissa (?)
Suomalaiset laskettelijat alapää sheivattuna valmiina toimintaan
Suomi on jostain syystä panostanut Lapin matkojen markkinointiin.
Tulisipa vielä Haaland, Zlatan ja Graelish.
Vierailija kirjoitti:
Aika karun näköiset maisemat Lapissa mutta kiva jos hän viihtyy. Tuolla saa varmaan olla rauhassa toisin kuin jossain Ranskan hiihtokeskuksessa.
Suomalaiset on siitä hyviä, että ne antaa noiden julkkisten olla rauhassa vaikka ne olisi kaupassa samalla hihnalla. Paitsi jos on kännissä, mutta silloinkin on jonkinlainen positiivinen mölinä kuitenkin. Ulkomaiset on tätä kehuneetkin, että suomalaiset on jees-kansaa, ymmärtävän yksityisyyden merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkeneeko tumma pakkasessa?
Eiköhän hänellä juuri ja juuri ole varaa takkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika karun näköiset maisemat Lapissa mutta kiva jos hän viihtyy. Tuolla saa varmaan olla rauhassa toisin kuin jossain Ranskan hiihtokeskuksessa.
Suomalaiset on siitä hyviä, että ne antaa noiden julkkisten olla rauhassa vaikka ne olisi kaupassa samalla hihnalla. Paitsi jos on kännissä, mutta silloinkin on jonkinlainen positiivinen mölinä kuitenkin. Ulkomaiset on tätä kehuneetkin, että suomalaiset on jees-kansaa, ymmärtävän yksityisyyden merkityksen.
Mä voisin kaikkien maailman julkkisten antaa olla rauhassa mutta jalkapalloilijat hajoittaa mun pään eli luultavasti pyörtyisin tai alkaisin huutamaan.
Takuulla yksityiskoneella tullut, ei reittilennolla. Hitsi kun kävelisi kadulla vastaan Rovaniemellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös. Kukas hän on?
Maailman suosituimmassa lajissa maailman kolmen parhaan joukossa.
Minä olen myös. Kukas hän on?