Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylla ihmetyttaa sektio-arvesta ruikuttajat. Ettei muka lapsen takia olla valmiita kestamaan yhta viiltoa hapykummun paalla! Sinnehan se jaa karvojen peittoon, ei pitaisi olla vali

Vierailija
06.01.2007 |

ttamista!



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kun se lapsi niin ihmeellistä hoitoa tarttis parina ekana päivänä ettei mukamas ehdi edes leikkauksesta toipumaan.



nää leikkauksesta ruikuttajat vois jättää leikkaamatta... ehkä sitten tajuaisivat (rajan takana) mikä sen leikkauksen arvo on....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä