Gmail luonnoksen palauttaminen, onnistuuko?
Kirjoittamani todella pitkä luonnos otti ja katosi tänä aamuna jostain syystä kesken tekstin päivittämisen. En tiedä mihin sormeni mahdollisesti osui, mutta kesken tekstin kirjoittamisen ykskaks koko luonnos tyhjeni.
Tekstiä oli kirjoitettu useampana päivänä ja se oli todella pitkä. Onko mitään enää pelastettavissa ja jos on, niin miten?
Mahdollisesta avusta todella kiitollisena...
Kommentit (26)
Itellä onnistuu pitempienkin kirjoitusten teko koska Gmail tekee automaattisia välitallennuksia. Tarvittaessa pääsee tekemään tekstin loppuun vaikka toisella kerralla. En ole editoria tarvinnut
Joskus kadonnut teksti voi löytyä viestien hakukentässä jos se on lipsahtanut johonki outoon paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Itellä onnistuu pitempienkin kirjoitusten teko koska Gmail tekee automaattisia välitallennuksia. Tarvittaessa pääsee tekemään tekstin loppuun vaikka toisella kerralla. En ole editoria tarvinnut
Joskus kadonnut teksti voi löytyä viestien hakukentässä jos se on lipsahtanut johonki outoon paikkaan
Tätäkin yritin, mutta ei tunnu löytyvän.
Sitä minäkin ihmettelen, että kun luonnokset tallentuvat automaattisesti, niin mihin hiiteen on kadonnut esim viimeksi eilen tallentunut versio??
Mystillistä, sanon minä. Ja helkkarin turhauttavaa myös.
Ongelma ei ole toistaiseksi ratkennut.
Onko kellään tietoa, onko googlella suomenkielistä tukea saatavissa? Olen löytänyt vain aspa-numeroita joissa mongerretaan niin vahvalla intialaisella aksentilla etten saa siitä mitään tolkkua...
Maalaamaankaan ei näköjään pysty... Mielenkiintoinen huomio kyllä tuokin, että olisin voinut vahingossa vaihtaa tekstin värin, mutta siitä ei ole näköjään kyse.
Se tosiaan hämmentää, että ei tosiaan tullut mitään herjaa siitä, että olisin tuhoamassa tekstiä. Normisti olin tekstiä näpyttelemässä, mutta ilmeisesti osuin johonkin kohtalokkaaseen tyhjennysnamiskaan :(