Saatana oikeasti naapuri soittaa jytämusiikkiaan jopa jouluna
Tällaista täällä pienessä asunnossa, jossa elämisestä maksan yli 900 euroa.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Olen valittanut isännöitsijälle, mutta eivät tee mitään, koska vain yksi on valittanut. Toinen naapuri hakkaa seinää, mutta ei ole valittanut isännöitsijälle.
Asuuko köyhä yli 900 euron yksiössä?
Pk-seudulla asuu. Ei mihinkään Lutakon kämppiin saa mitään asumistukea toisin kun johonkin Oulunkylän.
Laske sen kämppään postiluukun kautta kyynelkaasua.
No onko pakko puhua huutamalla jopa jouluna?! Haluaisin olla hiljaisuudessa, mutta on pakko pitää musiikkia päällä, ettei tarvitse kuunnella huutajanaapurin loputonta hölötystä.
Munkin naapuri, mutta vain niin hiljaisella että jytkeen kuulee vain kylppärissä jos istuu hiljaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikin kuuntelu ei ole häiritsevää käytöstä.
Ei välttämättä olekaan, riippuu täysin äänenvoimakkuudesta, jolla sitä asunnossa kuuntelee. Mikäli musiikki on niin kovalla, että häiritsee naapuria, voi siitä tehdä häiriöilmoituksen tapahtuman kellonajasta riippumatta. Myös rikosilmoitus kotirauhan häiritsemisestä on mahdollista. Toki näissä otetaan huomioon kellonaika eli yöllä seuraamuksia tulee helpommin.
Se on myös mahdollista että valittaja menee psykiatriseen hoitoon.
Tina Turnerin konsertti tuli eilen telkkarista. Saa nyt jouluna vähän musiikkia kuunnella vai eikö?
Saatana, oikeasti naapuri, soittaa jytämusiikkiaan varsinkin jouluna.
Jeesus itkee.
Vierailija kirjoitti:
No onko pakko puhua huutamalla jopa jouluna?! Haluaisin olla hiljaisuudessa, mutta on pakko pitää musiikkia päällä, ettei tarvitse kuunnella huutajanaapurin loputonta hölötystä.
Sama täällä. Itse kuuntelen telkkaria ym. normaalisti erittäin hiljaa, koska tykkään hiljaisuudesta. Mutta yläpuolella ja sivulla asuvat naapurit, joiden, ei vain kolistelut, vaan jopa oma PUHEÄÄNIkin kuuluu minulle. Onko se muka normaalia puhua puhelimessa tai muille asunnossa oleville niin lujalla äänellä, että sen puheäänen kuulee seinänaapurikin...?! Ei todella ole! Sen takia minun on pakko laittaa volymea omaan toosaani lisää, koska toisinaan ihan oikeasti raivostuttaa kuunnella heitä.
Toisella puolellani asuu iäkäs pariskunta, jotka satunnaisesti pari kertaa vuodessa jotain saattavat vahingossa kolauttaa niin, että se kuuluu minullekin - eli he elävät ihan normaalisti. Joten todellakin se vika on noissa naapureissani, jotka eivät osaa elää normaalisti. Molemmat mielestäni ihan tahallisia ärsyttäjiä.
Ei ole ollut viime vuosina varaa muuttoon, muuttoautot ja vuokratakuut ym. tarvittava ovat niin kalliita. Tämä asuminen on äänihelvettiä, jota joutuu pakosta sietämään. Eikä niistä uusista naapureistakaan aina voi tietää, mitä tulee tilalle. Täälläkin oli ensin ihan hiljaista, kun tänne muutin.
Vierailija kirjoitti:
Tina Turnerin konsertti tuli eilen telkkarista. Saa nyt jouluna vähän musiikkia kuunnella vai eikö?
Kuulokkeilla saa
Törkeää käytöstä naapurilta! Vapahtajamme, Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlaa tulee viettää hiljaisuudella ja hartaudella.
Minusta tuo on niin typerää, että yhtä häiritsijää ei usein saada taloyhtiöstä millään pois. Kuvastaa sitä, miten Suomessa aina hyysätään häiritsijöitä. Ja vaikka ei olisi hiljaisuus, ei se tarkoita, että asunnossa saa riehua ja aiheuttaa meluamisellaan haittaa muille. Jokaisella on oikeus saada elää asunnossaan rauhassa, oli sitten mikä vuorokauden aika tahansa, eikä naapuri saa aiheuttaa elämisellään muita häiritseviä ääniä. Törkeää ja piittamatonta, ettei edes jouluna ajattele naapureita, vaan jatkaa meluamistaan.
Asuin itse Helsingin Töölössä ihan kauhean miehen seinänaapurina. Seinät olivat kuin paperia, joten kaikki normaalin elämisen äänet (pierut, röyhtäisyt, haukottelut yms.) kuului tietenkin läpi, joten voitte kuvitella, minkälaista meluhaittaa tuli, kun hän luukutti musiikkia täysillä tai piti bileet. Se joka vklppuinen bileputki ei kauaa jaksanut naurattaa; musiikki ja kännisten huutaminen alkoi klo 18 ja jatkui usein klo 02 asti. Sitten heräät klo 06 siihen, kun naapuri alkaa kuunnella musaa. Tuntui, että asuin jossain yökerhossa. Valituksista huolimatta taloyhtiö ei tehnyt asialle mitään. Mitkään todisteet eivät olleet tarpeeksi: Minulla oli lista meluajoista, toinen naapurikin valitti, samoin ystäväni joka lomani ajan yöpyi luonani ja ei pystynyt nukkumaan meluamisen takia. Naapuri itse ei tietenkään välittänyt asiasta, kun valitin hänelle siitä. Olin onnellinen, kun pääsin muuttamaan ja nyt asun hiljaisessa taloyhtiössä. Typerää, että toiset saavat häiritä toisia miten paljon haluavat ja viedä toisten yöunet.
Sehän meni sitten hyvin. Otit askeleen kohti korpea kun et siedä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää käytöstä naapurilta! Vapahtajamme, Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlaa tulee viettää hiljaisuudella ja hartaudella.
Mitä jos ihminen ei ole uskovainen? Kai sitä omassa kotona saa kuunnella muutakin musiikkia kun Jeesus musiikkia ja jumalanpalveluksia.
Kukaan ei soita enää Abbaa
Hevi tulee ja hevi tappaa
meillä on kanssa taloyhtiössä tällänen "kuuntelija". musiikkia kuuluu, lapsista lähtee meteliä, pesutuvassa pesukoneeseen jäänyt nukkaa. kop kop ja siellä se setä keskellä yötä ilmaantuu oven taakse. lapsille sanottu, että naapurin sedälle ei sitten avata ovea yöllä,
Vierailija kirjoitti:
Nyt soitat sen toisen naapurin ovikelloa ja puhut hänen kanssaan että myös valittaa isännöitsijälle
Niin mut jos se on kiljupäissään ja paloittelee?
Vierailija kirjoitti:
Mikset soita kyttiä? Pyhinä taloyhtiön sääntöjen mukaan vältettävä mekastusta.
Missä niin sanotaan? Toki olisi toivottavaa moinen, mutta ei se eroa muuten mitenkään normi päivistä.
Mitä! Vietetäänkö siellä naapurissa päihteiden kyllästyttämää joulua 👅
Vierailija kirjoitti:
Olen valittanut isännöitsijälle, mutta eivät tee mitään, koska vain yksi on valittanut. Toinen naapuri hakkaa seinää, mutta ei ole valittanut isännöitsijälle.
Asuuko köyhä yli 900 euron yksiössä?
Todella harvinaista jos isännöitsijä on vastannut sulle jouluna vielä. Ne on muutenkin superlaiskoja vastaamaan edes työaikana.
Mikset soita kyttiä? Pyhinä taloyhtiön sääntöjen mukaan vältettävä mekastusta.