Mies pilasi joulun
Tästä se lähtee joulun suosituin ketju. Anopin tekoset voi myös kirjata tähän.
Tehdään yksi ketju, niin on helppo kirjoittaa ja lukea.
Kommentit (43)
Oma mies osti sukulaisilleen lahjoja eikä nyt löydä niitä mistään. Kysyin minultakin missä ne voisi olla. Mistä minä sen tietäisin?
Tuli Joulu riita ei ole enää joulu mieli !
Vierailija kirjoitti:
Ei pilannut, koska mulla ei ole miestä.
Aijoo, olet velavanhapiika ja itket yksin jouluna.
Mies osti sultsinoita vaikka nimenomaan puhe oli sulhaspiirakoiden hankinnasta. Anoppi sammui jo eilen, appi on vielä tajuissaan. Joulu pilalla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies paistoi kinkun ilman neilikkakoristelua vaikka ajattelin että se ois kivannäköinen. Joulu on pilalla.
Kukkakauppa oli kiinni?
Kun minä olin teini, mun täti asui avoliitossa sellaisen miehen kanssa, joka ryyppäsi itsensä humalaan joka jouluaatto. Kerrankin vietettiin mun enon ja hänen vaimon luona jouluaattoa, kun tätini joutui lähtemään kotiin jo iltapäivällä ennen jouluillallista kun mies oli jo silloin sammumispisteessä. Mun tädin olisi pitänyt ottaa siitä opikseen ja seuraavana jouluna sopia, että mies viettää koulunsa ryypäten vaikka omien sukulaisten seurassa ja tätini omiensa , mutta silti he viettivät joulun taas yhdessä ja mies taas ryyppäsi. Mutta sellaista se on kun asuu yhdessä alkoholistin kanssa.
Mies korkkasi perjantaina ja on ollut siitä asti kännissä. Ei syönyt puuroa aamulla, koska "vergi ei sit ponnahda niin hyvin päähän." Saa nähdä syökö tänään mitään tekemiäni ruokia vai pysytteleekö kellarissa pelaamassa ja juomassa viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain vahvan epäilyn että pettää. Nyt pitää salapoliisina asia selvittää, koska jos suoraan kysyn niin voi valehdella.
Mistä epäily sai alkunsa?
Joulu on pilalla. Mies on oma itsensä.
Sama ketju naisista olisi poistettu minuuteissa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää panetelko.
Ei oo vuosiin panetellut. Joulu on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies paistoi kinkun ilman neilikkakoristelua vaikka ajattelin että se ois kivannäköinen. Joulu on pilalla.
Että kinkku ilman neilikkakoristelua, on jo tosissaan kaamea rike. Miehelläsi ei ole esteettistä otetta ilmeisesti mihinkään muuhunkaan. Kauhea tuollainen koristelematon kinkku kerrassaan! Tottakai joulusi on nyt pilalla, ymmärrettävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkakauppa oli kiinni?
Jos mies olisi ollut vähääkään järkevä, olisi hän toki hommannut neilikoita aiemmin. Hyvin olisi vaasissa säilyneet neilikat kinkun paistoon asti.
Christiiina kirjoitti:
Kun minä olin teini, mun täti asui avoliitossa sellaisen miehen kanssa, joka ryyppäsi itsensä humalaan joka jouluaatto. Kerrankin vietettiin mun enon ja hänen vaimon luona jouluaattoa, kun tätini joutui lähtemään kotiin jo iltapäivällä ennen jouluillallista kun mies oli jo silloin sammumispisteessä. Mun tädin olisi pitänyt ottaa siitä opikseen ja seuraavana jouluna sopia, että mies viettää koulunsa ryypäten vaikka omien sukulaisten seurassa ja tätini omiensa , mutta silti he viettivät joulun taas yhdessä ja mies taas ryyppäsi. Mutta sellaista se on kun asuu yhdessä alkoholistin kanssa.
Arvuutellaan naapurin naisen kanssa milloin hänen miehensä kakkonen lähettää tänä jouluna sen jokavuotisen jouluvideonsa - ja millainen se on.
Viime vuonna hymisi joululaulua samalla kun kiersi kameransa kanssa huushollissa läpi.
Joulu ollut aivan kamala tähän asti. Mitään konkreettista ei lle vielä tapahtunut, mutta kohta aivan varmasti mies pilaa kaiken.
Kyllä vain, mies pilasi joulun. Aatonaattona huusi lapsille kuin hinaaja. Jostain pienestä sanomisesta kamelin selkä katkesi ja huuto alkoi. Lapset itki ja pelkäsikin. No sitten miehen naama norsunvitulla hänen vanhempiensa luo. Siellä aloitti jo vauhtiin kerran päästyään avautumisen meidän paskasta parisuhteesta. Ei paljoa menetettyä joulumieltä parantanut. Aattona kotona miehellä edelleen naama norsunvitulla. Lapset kyseli huutaako isi tänäänkin. No ei onneksi huutanut. Olen tässä joulunpyhinä miettinyt eroa ja katsellut omaa asuntoa. Vuosia olen eroa miettinyt, parina viime päivänä entistä enemmän. Eikä tule enää uutta miestä minun jouluani pilaamaan!
Onko Aku, Roope ja Silstu vetämässä kokkelia?