Muita jumissa Meksikossa tällä hetkellä? (kiitos TUI:n)
Paluulento Suomeen piti olla 22.12. illalla. Ei tullut ilmoitusta peruuntumisesta kuin vasta pari tuntia ennen lentoa. Tänään aamulla ilmoitettiin että lento lähtee joulupäivänä. Siihen asti majoituksesta ei ole ainakaan omalla kohdalla mitään tietoa, TUI vakuuttaa selvittävänsä asiaa mutta mitään ei kuulu muuta kuin pahoittelua. Ei kai tässä kadullekaan voi joutua nukkumaan?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Hirveää valitusta ku ei pääse johki lennolle takas suomeen, sinä sentään pääsit ulkomaille lomaileen, monella oo edes varaa ikinä lähteä minnekään ulkomaille, joten älä kitise.
Mikä on johki lento?
Matkatoimisto on vuokrannut koneen ja lähettänyt sen noutamaan ihmiset ja kone laskeutuu alle tunnin päästä Lissaboniin.
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä nauratti tuo ulisija, joka valitti lapsiperheistä.
Ja vielä kehtaa omalla naamalla julistaa tuota lehdessä.
Saipahan tissit Ilta-Puluun.
Meidän 13v. teini on nauranut noille valituksille ja ihmetellyt, miten aikuiset ihmiset voivat valittaa pikkuasioista ja kuvittelevat olevansa maailman keskipiste. Hänkin tajuaa, että maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia.
Usein on itsekin jouduttu odottelemaan lentoa ja joskus nukkumaankin kentällä. Ruokaa, juomaa ja vessat löytyy, hyvin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Haha, ei säälitä. Lentomatkailijat saastuttaa maapallon.
Lapsia tekevät ne vasta saastuttavatkin.
Et varmasti ole itse yksi esim. näistä saastuttajista?
No nythän se kone on jo Lissabonissa ja iltatuuban toimittajakin on saanut selville, että kyseessä on laajarunkokone pitkille matkoille. Ei tarvi olla enää Mannisen mielikuvien varassa siitä, että kone tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveää valitusta ku ei pääse johki lennolle takas suomeen, sinä sentään pääsit ulkomaille lomaileen, monella oo edes varaa ikinä lähteä minnekään ulkomaille, joten älä kitise.
Mikä on johki lento?
Murretta: johonkin, jollekin. Asiayhteydestä tuo pitäisi hoksata (sekin taitaa olla sinulle vieras sana?)
Ohi
Tuliko aloittaja Suomeen maailman seuratuimmalla portugalilaisella karjakoneella?
jos niin ahdistaa etelän lämmössä niin ottaa itse asiakseen ostaa itselleen uusi lentolippu. olis jo monta kertaa kotona ku pistäs hösseliks ja lakkais rutisemisen. sitte suomessa yritetään periä Tuilta omia