Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
no eihän oo
älä yrutä
ei voi olla
eikä oo
Sata sivua kirjoituksia ehdokkaasta joka ei herätä tunteita, on harmaa ja häviää tapettiin. Olisiko kuitenkin niin, että Rehn puhuttelee suomalaisia.
Ei ole mielipide muuttunut tässä harkinta-aikana, Rehn on ehdokkaista presidenttimäisin.
Ketä kiinnostaa harmaa, tuntematon, mauton ja mitään osaamaton ehdokas? Karisman määrä on nolla. Hävettää sanoa mutta ohi menevät kaikki paitsi Homo Pekka.
Ei pysty, hajuton ja mauton. Enkä pääse yli ajatuksesta että rouva olisi linnanjuhlissa kättelemässä vieraita joku karsea, ryntäitä esittelevä kolttu päällä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sata sivua kirjoituksia ehdokkaasta joka ei herätä tunteita, on harmaa ja häviää tapettiin. Olisiko kuitenkin niin, että Rehn puhuttelee suomalaisia.
Juuri näin. Rehn on kaikilla mittareilla mitattuna paras presidentiksi. Katselin juuri televisiosta Stubbin mainosta ja ymmärsin, miten kaukana Stubbin persoona on presidentin korkeasta virasta. Hänen hahmossaan on jotain hyvin vierasta tuohon virkaan, tuntuisi, että Suomen kansaa vedetään nenästä jos Stubb valittaisiin. Täytyy sanoa, että en kansalaisena saa yön rauhaa, jos Stubb valittaisiin presidentiksi. Siksi Rehn. Haluan nukkua yöni rauhassa.
Ei Essayah huono ole, häiritsee vaan kun taustana on kristillisdemokraatit. Marginaali ryhmä, ja sijoittuu poliittisella kartalla todella oikealle. Rehn taas valitsijayhdistyksen kautta mukana kisassa, sopivasti keskellä. Yhdistää, ei jaa kansakuntaa. Esittänyt paheksuntansa näille oikeistohallituksen leikkauksille, jotka kohdistuvat vähätuloisiin. Tykkään myös tuosta Rehnin "setämäisestä" tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Essayah huono ole, häiritsee vaan kun taustana on kristillisdemokraatit. Marginaali ryhmä, ja sijoittuu poliittisella kartalla todella oikealle. Rehn taas valitsijayhdistyksen kautta mukana kisassa, sopivasti keskellä. Yhdistää, ei jaa kansakuntaa. Esittänyt paheksuntansa näille oikeistohallituksen leikkauksille, jotka kohdistuvat vähätuloisiin. Tykkään myös tuosta Rehnin "setämäisestä" tyylistä.
Joo, Rehn on sopivan setämäinen. Ajoittain niin lutuinen tyyppi, kun hän juttelee, ne silmät ja kaikki.
Ja juuri tuo aiemmin mainittu suoraselkäinen kommentointi hallituksen leikkauksiin vähävaraisia ja muita heikommassa asemassa olevia kohtaan, se oli minulle se viimeinen varmistus, että minulle se on Rehn. Muut ehdokkaat ovat loistaneet poissaolollaan näissä arvokysymyksissä. Rehn on siksi sopivin koska tiedän, että tiukan paikan tullen hän osaa kommentoida unilukkarina, aivan kuin Sauli osaa, jos joku taho yrittää maassamme jotain älytöntä. Haluan tällaiset moraalisesti terveet miehet johtoomme! Ihanat Sauli ja Olli!!
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tuo aiemmin mainittu suoraselkäinen kommentointi hallituksen leikkauksiin vähävaraisia ja muita heikommassa asemassa olevia kohtaan, se oli minulle se viimeinen varmistus, että minulle se on Rehn. Muut ehdokkaat ovat loistaneet poissaolollaan näissä arvokysymyksissä. Rehn on siksi sopivin koska tiedän, että tiukan paikan tullen hän osaa kommentoida unilukkarina, aivan kuin Sauli osaa, jos joku taho yrittää maassamme jotain älytöntä. Haluan tällaiset moraalisesti terveet miehet johtoomme! Ihanat Sauli ja Olli!!
Just tämä! Sauli ja Olli ovat vähän kuin samasta puusta, harmaatukkaisia molemmat, puhuvat vähän mutta asiaa. Vähän sellaisia setämäisiä, mutta turvallisia ukkeleita.
Kyllä tämä on sen verran vakava vaali tässä maailman- ja Suomen tilanteessa, että pitkän miettimisen jälkeen olen kyllä kallistumassa tuohon Rehniin. Ei tässä ole nyt oikein varaa kehenkään riskisijoitukseen. Minuun vaikutti se, että katsoin, että kaikkien aikaisempien huippupestien lopuksi Rehn on ollut Suomen pankissa. Se on sellainen paikka, missä jyvät akanoista valikoidaan, siellä edellytetään luotettavimmista vielä luotettavinta ihmistä. Ei ole siellä varaa virheisiin. Tämä on oikeastaan syy miksi en oikein voi luottaa kehenkään muuhun kuin Rehniin. Yhtä kuuluisaa laulua soveltaen, voisi sanoa, että "jos onnistut Suomen pankissa, onnistut missä tahansa".
Ollissa on nykyaikaisen johtajan karismaa, joka puuttuu täysin neitimäiseltä Pekalta.
Stubb kokoomuksen mainososaston tuotte, jonka pohjalta paistaa yhä edelleen se luokan pisin poika, joka kiusaa muita ja lunttaa salaa.
Halla-aho? Niin - en edelleenkään ymmärrä miten tuo mongerteleva yksin ajatteleva ja yksin oloa haluava hiirulainen voisi olla pitkissä pöydissä vakuuttava maan johtaja, mutta varmasti ne muutamat persus-aatteelleen uskolliset näkevät hänessä edelleen messiaansa ja se tuolle vähemmistölle suotakoon, mutta minä lähden nyt Tampereelle, jossa äänestän ennakkoon Ollia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on sen verran vakava vaali tässä maailman- ja Suomen tilanteessa, että pitkän miettimisen jälkeen olen kyllä kallistumassa tuohon Rehniin. Ei tässä ole nyt oikein varaa kehenkään riskisijoitukseen. Minuun vaikutti se, että katsoin, että kaikkien aikaisempien huippupestien lopuksi Rehn on ollut Suomen pankissa. Se on sellainen paikka, missä jyvät akanoista valikoidaan, siellä edellytetään luotettavimmista vielä luotettavinta ihmistä. Ei ole siellä varaa virheisiin. Tämä on oikeastaan syy miksi en oikein voi luottaa kehenkään muuhun kuin Rehniin. Yhtä kuuluisaa laulua soveltaen, voisi sanoa, että "jos onnistut Suomen pankissa, onnistut missä tahansa".
Tämä on kyllä totta, juuri noin mäkin näen asian.
Itse olen tottunut siihen, että presidentti toimii hyvänä esimerkkinä kaikille suomalaisille. Jos Stubb valitaan, en haluaisi hänen olevan esimerkkinä kellekään.
Paras ehdokas, ehdottomasti Olli.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Pankki on nykyään EKP:n haarakonttori, joka ei saa päättää mistään. Suomessa vaativimmat poliitikon hommat liittyvät painaviin ministerinsalkkuihin. Ollia ei ole päästetty käsiksi niihin.
Rehn edustaa mielestäni inhimillisyyttä, solidaarisuutta, empatiaa, luottamusta ja turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan.
Tuuli olisi puhaltanut Halla-ahon tuolta kalliolta mereen.