Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
381/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha pappa.  Nuorempien aika. Mieluummin naisen. 

Jos joku muu ehdokas veisi Suomea parempaan suuntaan ja näyttäisi parempaa esimerkkiä kuin Rehn niin äänestäisin häntä mutta kun siellä ei ole sellaista ehdokasta joten äänestän Rehniä.

Vierailija
382/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule hänestä presidenttiä. Halla-ahosta tulee.

Elät kyllä ihan fantasia maailmassa! H-Ahosta ei tule koskaan Suomen presidenttiä. Vaikka hän sais kaikkien persujen äänet (ei kyllä saa, osa heistäki  antaa äänensä muille), niin suurin osa kansastamme ei missään tilanteessa häntä äänestä. Vaikka menisi tokalle kierrokselle, ei mitään mahdollisuutta. Herätys, tervetuloa todellisuuteen. Seuraava presidenttimme on joko Stub, Rehn tai Haavisto.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni koittaa, Stubb voittaa.

Vierailija
384/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku muu ehdokas veisi Suomea parempaan suuntaan ja näyttäisi parempaa esimerkkiä kuin Rehn niin äänestäisin häntä mutta kun siellä ei ole sellaista ehdokasta joten äänestän Rehniä.

Rehnin soperrusta ei kuuntele kukaan. Ei olisi edes soutuveneen kapteeniksi. Ei varmasti vie mitään minnekään.

Vierailija
385/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian tyhmä Stubbi pressaksi.

Viittä kieltä sujuvasti puhuva tohtori oppilaitoksesta London School of Economics?

Stubbilla on verrattain heikko, selkiytymätön poliittinen identiteetti. Ja kuten joku aikaisemmassa kommentissa mainitsi, kaikella kunnioituksella, hän ei heijasta kovin vahvasti suomalaisuutta, siinäkin on perää. Ollut aika voimakkaasti kallellaan ns. kosmopoliitti-identiteetiin. Hänhän on itse ylpeydellä kutsunut itseään kosmopoliitiksi. Nämä kaksi käsitettä ei ole ristiriidassa keskenään ja on hienoa jos joku on kosmopoliitti. Mutta jos kosmopoliitti-identiteettiin ei liity uskottavasti suomalainen identiteetti, minulle ehdokas ei tuolloin ole presidenttiainesta.  

Vierailija
386/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehnin rouva ainakin työntää miestään kovasti presidentiksi, koska halajaa itse presidentin rouvaksi. Iloluonteinen ihminen ja tykkää kovasti vaapukkamehusta.

Vierailija
387/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittä kieltä sujuvasti puhuva tohtori oppilaitoksesta London School of Economics?

Stubbilla on verrattain heikko, selkiytymätön poliittinen identiteetti. Ja kuten joku aikaisemmassa kommentissa mainitsi, kaikella kunnioituksella, hän ei heijasta kovin vahvasti suomalaisuutta, siinäkin on perää. Ollut aika voimakkaasti kallellaan ns. kosmopoliitti-identiteetiin. Hänhän on itse ylpeydellä kutsunut itseään kosmopoliitiksi. Nämä kaksi käsitettä ei ole ristiriidassa keskenään ja on hienoa jos joku on kosmopoliitti. Mutta jos kosmopoliitti-identiteettiin ei liity uskottavasti suomalainen identiteetti, minulle ehdokas ei tuolloin ole presidenttiainesta.  

Merkillistä identiteettimongerusta. Hän on suomalainen ja sillä selvä, mutta hän on myös kosmopotiittti ja se on hienoa se.

Ei tarvita mitään tyhmää turpeeseen tuijottajaa, vaan ihminen joka ymmärtää maailmaa. Se on presidentin tehtävässä tärkeää.

Vierailija
388/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stub onkin ehdokkaista ainoa, joka voi kilpailla kosmopoliitin arvosta. Arvostaisin todella paljon presidenttiä, jota ei tarvitse hävetä sen enempää Ruotsin kuninkaan kuin Amerikan presidentin edessä.

Suomalaisuudesta tuskin on vakavaa kysymystä sen jälkeen, kun on palvellut valtioneuvoston jäsenenä niin monta vuotta kuin Stubb.

Vierailija
389/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehnin rouva ainakin työntää miestään kovasti presidentiksi, koska halajaa itse presidentin rouvaksi. Iloluonteinen ihminen ja tykkää kovasti vaapukkamehusta.

Niin, joku tuolla natisi, että pittäisi vaita pressaksi nuorempi ja vielä nainen. Tällaisia rasistisia kommentteja kavahdan. 

Reinin kohdalla kuitenkin kyseinen rasisti saisi yhden noista vaatimuksistaan läpi. On niin, että jos valitset Rehning niin sieltä takaa tulee toinen, naispuolinen Rehn jota ei pidättele mikän.

Vierailija
390/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joku tuolla natisi, että pittäisi vaita pressaksi nuorempi ja vielä nainen. Tällaisia rasistisia kommentteja kavahdan. 

Reinin kohdalla kuitenkin kyseinen rasisti saisi yhden noista vaatimuksistaan läpi. On niin, että jos valitset Rehning niin sieltä takaa tulee toinen, naispuolinen Rehn jota ei pidättele mikän.

Sinulle suosittelen sanakirjan ostamista. Katso sieltä ensimmäiseksi, mitä tarkoittaa rasisti.

Vierailija
391/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbilla oli tilaisuutensa pääministerinä, mutta ryssi kaiken(sori siitä). Oli yllätys, kun tuo kuminaama parikuukautta sitten ilmestyi takaisin Suomeen(ja TV-ruutuun). Pelästyin ihan. Onneksi kansan muisti palailee pätkittäin, Stubbin ennakkoasetelma tulee sulamaan käsiin.

Vierailija
392/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä identiteettimongerusta. Hän on suo

Ei tämä mitään mongerrusta ole, ryhdytään siis käyttämään täsmällistä termistöä, hyvä Kokkari-ystäväni. Stubb on hahmo, joka on milloin mitäkin = oikealla hän on aina ollut, mutta hänellä on harvinaisen selkiytymätön poliittinen identiteetti. Me, kansa, emme tunne tätä miestä nimeltä Alexander Stubb, koska hän on opportunisti ja järjestäytymätön kaaos. En toivo Suomeen kaaosta. Hän on pastissi, yhdistelmä järjestäytymättömyyttä. Siksi minä en luota tämänkaltaisiin ehdokkaisiin. Näitä on myös muita ehdokkaiden joukossa.

Vierailija
393/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Onko Rehnillä mielipidettä mistään?

Hän kannattaa musutusta.

Vierailija
394/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kansa muistaa. Stubbin uramenneisyys on sen kaltainen, että presidentiksi ei ole mitään asiaa. Lisäksi hän on ylimielinen ja heittelee hatusta juttuja jotka eivät voi presidenttinä tulla kyseeseenkään. Kaiken kukkuraksi hän toistelee muiden juttuja, häneltä ei varsinaisesti ole ilmennyt omaa ajattelua.

Halla-aho taasen on profiloitunut liiaksi vihaan ja vastakkainasetteluun ja vuorovaikutustaitonsa ovat olemattomat, joten hänestä ei ole senkään vertaa pestiin. 

Se nyt vaan on niin että Rehnillä on parhaat edellytykset suoriutua tehtävästä hyvin. Haavisto ehkä voisi olla toinen mahdollinen osaamisensa puolesta, mutta hänelläkin on vähän liikaa painolastia. 

Vierailija
395/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho, hänen puolueensa laittaa köyhät köykkyyn yhdessä kokoomuksen kanssa.

Tätä samaa ihmettelen. Ei kai kukaan persuja eduskuntavaaleissa äänestänyt voi nyt enää olla sokea sille, millaista politiikkaa Halla-aho taustajoukkoineen ajaa Suomeen. Leikkauksia köyhiltä ja keskiluokalta, kurjuutta, vastakkainasettelua, syrjintää. Emme me tuollaista presidenttiä halua, emmehän?

Ja vassarithan eivät tätä tuota, EIVÄTHÄN? 

Vierailija
396/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä identiteettimongerusta. Hän on suo

Tuolla ei yhtäkään turpeeseentuijottajaa ehdolla. Älkää jaksako.

Vierailija
397/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stub onkin ehdokkaista ainoa, joka voi kilpailla

Tarvitaan jotain muutakin kuin pelkkä kielitaito. Stubbilla ei juuri muuta löydy. Kuinka kauan jaksaisi olla edes peressana?

Vierailija
398/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haavisto ja rehn, ylioppilas ja tosikko. Ei jatkoon

Vierailija
399/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kuitenkin muutaman vuoden nuorempi kuin mitä Niinistö oli kun aloitti presidentin hommat.  Hyvin on Niinistökin pärjännyt, vaikka vanhana on pidetty.

Vierailija
400/5057 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Onko Rehnillä mielipidettä mistään?

Hän kannattaa musutusta.

Stubb kannattaa naaman vääntelyä ja ylimielisyyttä. 

Ketju on lukittu.