Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
Mikäpä se on Ollia kehuessa. Itse olen vähän sellainen liikkuva äänestäjä, ja etukäteen luulin äänestäväni kokoomuksen tai ehkä demareiden pressaehdokasta. Kummastakaan leiristä ei vaan tullut uskottavaa ehdokasta ja koska presidentinvaalit ovat henkilövaalit, avasin mieltäni muillekin ja REHN on osoittautunut aivan ylivoimaisesti parhaimmaksi vaihtoehdoksi.
Kehun siis häntä niin paljon kuin sielu sietää, vien messagea eteenpäin siellä missä voin. Täällä, kaveripiirissäni ja töissä puhutaan paljon politiikkaa ja näistä vaaleista. Tuon kyllä mielelläni Rehniä esiin. Enkä siis todellakaan ole mitään kepun puoluetoimiston väkeä tms.
Toivotaan että Ollin äänet riittää kakkoskierrokselle, itse äänestin häntä jo eilen.
Olli-trollit selvästi lannistumaan päin. Kepun omassa gallupissa Halla-aho karkaamassa Ollilta, joten edes sitä symbolista kolmostilaa ei ole tulossa.
Luepa tuorein gallup: Rehn kovassa nousussa
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rehn nostanut kannatustaan yli neljä prosenttia viime mitauksesta. Ja mitkä ovat todelliset luvut, sitä voi vaan arvailla. Onnistunut tentti ei näy vielä näissä luvuissa. Hyvää nostetta ollut Rehnillä viime viikot. Voi hyvinkin selviytyä toiselle kierrokselle. Nyt ihmiset vaaliuurnille äänestämään.
Rehn on ehdokkaista paras! Aion äänestää häntä. En ole kepulainen, presidentiksi äänestän henkilöä minäkin. Eihän presidentti edusta mitään puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun Tulevaisuuden gallupia ei lasketa... MTK:n eli melkein suoraan KePun äänenkannattaja
Liisa Hyssälä, Kelan ex-pääjohtaja on näiden Rehn-spämmien takana, Hesari kertoo.
Vaaleissa mitataan myös ihmisten rohkeutta. Monia ajattelee lammasmaisesti, että "en äänestä sitä-ja-sitä, kun ei hän kuitenkaan pääse toiselle kierrokselle". Pitää äänestää rohkeasti sellaista ehdokasta, jota oikeasti pitää pätevimpänä ja parhaana - ihan välittämättä siitä, mitä muut tekevät, miten kaverit äänestävät tai mitä gallupit sanovat tai kenellä on varaa mainostaa eniten. Vain heikot yksilöt menevät aina massan mukana ilman kykyä itsenäiseen ajatteluun ja päätöksentekoon.
Keskusta räjäytti somen Rehnin tv-tentin jälkeen: Taustalla paljolti yhden konkarin ahkeruus
Lissu, sinäkö se oletkin? Montako sataa viestiä tässä ketjussa on sinun käsialaasi?
Minä haluaisin presidentiksi henkilön joka on yhtä edustava nainen kuin Urpilainen, yhtä eurooppainen kuin Stubb, yhtä älykäs kuin Halla-aho, yhtä kokenut kuin Haavisto, yhtä innostunut kuin Andersson, yhtä suora kuin Harkimo, yhtä aito kuin Essayah ja yhtä harkitsevainen kuin Rehn.
Rehn on kaikista harkitsevainen ja sellaisen presidentin Suomi tarvitsee. Ei täällä tarvita mitään höläyttelijää, joka saa kansan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olli-trollit selvästi lannistumaan päin. Kepun omassa gallupissa Halla-aho karkaamassa Ollilta, joten edes sitä symbolista kolmostilaa ei ole tulossa.
No eipä kokkareiden hölösuus Stubbillakaan nyt ole noussut kannatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäsosa äänistä riittää tokalle kierroksella, sitten homopelkoinen 1/3 äänestää Stubista pressan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Stubb ja Haavisto ovat vastakkain, äänestän Haavistoa, vaikka en häntäkään erityisesti kannata.
Neljäsosa äänistä riittää tokalle kierroksella, sitten homopelkoinen 1/3 äänestää Stubista pressan
Itse äänestän mieluummin Haavistoa kuin Stubbia, vaikka en erityisesti kuulu Haaviston kannattajiin.
Jos Rehn ei pääse toiselle kierrokselle, äänestän aina A.Stubbia vastaan. Järkähtämättä. Tuota iljetystä en presidentiksi halua. Lavrovin kavereita ja vihaa tavallisia suomalaisia.
Mä en kannata mitään puoluetta joten äänestän henkilöä joka on Olli Rehn. Mikäli ei yllä kakkoskierrokselle niin sitten Stubb.