Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 20-vuotias stadilaislapseni sanoi juuri äänestävänsä Rehniä.
Ihana. <3 Samoin mun 24-vuotias äänestää Rehniä.
Jatkan vielä tähän että viime vaaleissa hän äänesti Niinistöä ja on pitänyt kovasti hänen tavastaan toimia. Kokee että Rehn on hyvin samantyyppinen.
sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 20-vuotias stadilaislapseni sanoi juuri äänestävänsä Rehniä.
Ihana. <3 Samoin mun 24-vuotias äänestää Rehniä.
Jatkan vielä tähän että viime vaaleissa hän äänesti Niinistöä ja on pitänyt kovasti hänen tavastaan toimia. Kokee että Rehn on hyvin samantyyppinen.
sama
jep, minunkin poikani tykkää Niinistöstä. Ja poika itsekin on sellainen rauhallinen ja vakaa, ehkä samanlaisuus kiehtoo.
sama
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä kierroksella ääni menee Rehnille. Toisella kierroksella Stubbille jos vastassa on joku muu kuin Rehn. Yritetään saada tolkun mies kakkoskierrokselle. Itselle on vähän mysteeri Halla-ahon suosio, häntä en ainakaan halua maamme johtajaksi. Haluaisin kovasti perusteita että miksi äänestätte Halla-ahoa? Onko linkata tähän esim. joku lanka missä on perusteita hänen puolestaan?
Jos toisella kierroksella on Stubb ja Halla-aho, annan ääneni jälkimmäiselle. Teen omasta puolestani kaikkeni, ettei siitä pelle-Stubbista tule presidenttiä. Presidentin tulee osata käyttäytyä rauhallisesti ja arvonsa mukaiseksi, emme todellakaan tarvitse mitään Sanna Marin-tyylistä menevää somepersoonaa valtiomme johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä kierroksella ääni menee Rehnille. Toisella kierroksella Stubbille jos vastassa on joku muu kuin Rehn. Yritetään saada tolkun mies kakkoskierrokselle. Itselle on vähän mysteeri Halla-ahon suosio, häntä en ainakaan halua maamme johtajaksi. Haluaisin kovasti perusteita että miksi äänestätte Halla-ahoa? Onko linkata tähän esim. joku lanka missä on perusteita hänen puolestaan?
Jos toisella kierroksella on Stubb ja Halla-aho, annan ääneni jälkimmäiselle. Teen omasta puolestani kaikkeni, ettei siitä pelle-Stubbista tule presidenttiä. Presidentin tulee osata käyttäytyä rauhallisesti ja arvonsa mukaiseksi, emme todellakaan tarvitse mitään Sanna Marin-tyylistä menevää somepersoonaa valtiomme johtoon.
jos toisella kierroksella on stubb ja halla-aho, niinnäänestän stubbia. Halla-aho on niin älykäs, että on friikin oloinen. Haluan pressan, joka on edustuksellinen.
Olli Rehn olisi sellaisenaan, ilman mitään kompromisseja, ihan täysin valmis presidentti. Toivottavasti kansa ymmärtää oman parhaansa. Itse äänestin jo eilen hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos toisella kierroksella on stubb ja halla-aho, niinnäänestän stubbia. Halla-ah
Ja mun mielestä Halla-aho on jotenkin pelottava! Pidän miestä toki älykkäänä ja osaavana, mutta hänen roolinsa on jossain toisaalla kuin tasavallan johdossa. Ainoa näistä ehdokkaista jota en missään nimessä haluaisi presidentiksemme. Kuusi vuotta on pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn olisi sellaisenaan, ilman mitään kompromisseja, ihan täysin valmis presidentti. Toivottavasti kansa ymmärtää oman parhaansa. Itse äänestin jo eilen hänen puolestaan.
Niinpä. Kun ihmiset lopettaisivat öyhötyksen ja ajattelisivat aikuisten oikeasti mikä on Suomelle paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn katsoo valoisasti tulevaan. Harkitseva, luotettava, kansanomainen ja rehti.
Aikaisemmin ajattelin hänen olevan tuollainen, mutta hänestä on paljastunut nyt myös kierompi ja kyseenalaisiakin keinoja etenemiseensä hyödyntävä puoli (mm. toisen ehdokkaan tyly mollaaminen suorassa lähetyksessä ja aivan kohtuuttomalla ja vääristelevällä tavalla).
Olen harmissani, että vaikutelmani on murtunut niin pahasti. Toisaalta on myös hyvä, että on tullut tuokin puoli hänestä ilmi, koska tiesin Rehnistä todella vähän ennen näitä vaaleja - ei ollut henkilöstä oikein minkäänlaista mielikuvaa entuudestaan.
Nyt on persulandiassa keksitty napata tämä "argumentti" kun ei oikein muutakaan löydy. Se vaan että Rehn sanoi ihan asiasta ja asiallisesti Ylestä ja demokratian vaalimisesta. Jussi jäi täysin
En ole edes persu. Koen itseni ihan kohtuullisen sivistyneeksi nuoreksi naiseksi, harrastan mm. klassista musiikkia ja kuvataiteita ja opiskelen yliopistossa.
En vain pidä ihmisistä, jotka yrittävät nostaa itseään muita maalittamalla ja vielä niin liioittelevalla, suorastaan vääristelevällä tavalla kuin Rehn IS-tentissä.
Minäkin koen itse kohtuullisen sivistyneeksi ja seuraan myös politiikkaa.
Pahin maalittajapuolue Suomessa on persut. Muistan myös Ville Niinistön kertoneen jossain haastattelussa, että kokoomuslaisilla on netissä tapana maalittaa kun joku on heidän kanssaan eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos toisella kierroksella on stubb ja halla-aho, niinnäänestän stubbia. Halla-ah
Huvittavaa, että pressa ei saa olla tässä maailman ajassa liian älykäs. Voi teidän kanssanne. Mikään ei kelpaa, äsken persut oli umpityhmiä rasistiperämetsäjuntteja.
H-a:ssa ei ole snobismia. Hyvin maanläheinen ja selkeä tyylinsä. Kyllä Rehnilläkin on mutta hän on vain tylsä ja välttää haastamasta vasemmanlaidan pipipäitä. Tuota taas arvostan Halla-ahossa että nostaa tämän hemmotellun kissan pöydälle kursailematta.
Halla-aho on maailman tylsin klunksuttelija. Monotonisella äänellä itsekseen puhuva pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos toisella kierroksella on st
Älyn lisäksi täytyy olla muutakin sisältöä. Halla-ahosta tulee mieleen robotti. Osaako olla empaattinen? Onko kansan puolella tarpeeksi? Osaako edustaa maailmalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.
Montako kertaa olet tähän ketjuun jo ujuttanut tämän saman kommentin? Oletko laskenut?
En ole ujuttanut vaan laittanut sen mielipiteenäni, joka on kaiken lisäksi hyvin lähellä totta. Rehnin palvonta on melkein Pohjois-Korean henkilöpalvonnan tasolla. Joku muu on kyllä myös kopioinut tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.
Montako kertaa olet tähän ketjuun jo ujuttanut tämän saman kommentin? Oletko laskenut?
En ole ujuttanut vaan laittanut sen mielipiteenäni, joka on kaiken lisäksi hyvin lähellä totta. Rehnin palvonta on melkein Pohjois-Korean henkilöpalvonnan tasolla. Joku muu on kyllä myös kopioinut tätä.
Voi höpöti höpö. Tämä nyt vain on Olli Rehn-ketju. Toisaalla on Halla-ahoa ihannoivia mestarilankoja, mutta en mä sinne mee sekaamaan mitään palvomisviestejä. Mä en kylläkään näe tässä Rehn-ketjussa mitään palvovaa. Ihan asiallinen ketju jossa kirjoittajat ovat kertoneet mielipiteensä. Vaikka äänestän näissä vaaleissa Olli Rehniä, niin en koe häntä palvovani enkä olevani missään uskonnollisessa hurmassa. Tuskin kukaan muukaan Rehnin äänestäjä ja puolesta puhuja kokee. Saa ilmoittautua jos näin on.
Meidän perheestä Rehnille tähän mennessä äänensä ovat antaneet ainakin minä, puoliso ja äänestysikäinen lapsemme, samoin äitini.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheestä Rehnille tähän mennessä äänensä ovat antaneet ainakin minä, puoliso ja äänestysikäinen lapsemme, samoin äitini.
Hyvä hyvä! Ääniä tarvitaan että saataisiin Olli toiselle kierrokselle. On niin tiukka vaali tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä! Ääniä tarvitaan että saataisiin Olli toiselle kierrokselle. On niin tiukka vaali tulossa.
Ja pskat mikään tiukka: Stubb/Haavisto >>20%, Halla-Aho <15%, Rehn/Andersson/Urpilainen <10%, muut <5%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pskat mikään tiukka: Stubb/Haavisto >>20%, Halla-Aho <15%, Rehn/Andersson/Urpilainen <10%, muut <5%
MT:n kyselyssä Halla-aho 15% ja Rehn 12%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MT:n kyselyssä Halla-aho 15% ja Rehn 12%.
Maaseudun tulevaisuus = MTK = KePu, olisiko hieman puolueellinen kysely?
Jep... olisin varmaankin äänestänyt Häkkästä tai jotakuta muuta kokoomuslaista, mutta Stubbia en nyt vaan voi. Hänen työhistoriansa ei vakuuta, hän päästelee suustaan asioita joita joutuu vähän väliä joko pyytelemään anteeksi tai tarkentamaan ja jopa korjaamaan. Presidentin tehtävissä sellainen lipsauttelu ei vaan käy päinsä, sillä voi olla arvaamattomat seuraukset. Lisäksi Stubb on teennäinen namedroppaaja ja vieläpä ylimielinen. Puhe oli vielä jotenkin ihan ok (luki varmaan prompterista) mutta tentissä hän oli todellakin ihan karsea nenänvarttaan pitkin katselija.
Ei ole yhtään syytä miksi äänestäisin häntä. Ei tarvitse olla edes minkään kilpailijan väkeä.
Olli Rehn on vakuuttanut sen sijaan minut aivan täysin! Hänellä on paketti kasassa, hänellä on valtava tietotaito, osaaminen, paineensietokyky ja kansainvälisillä areenoilla tiukoissakin paikoissa hyödyksi oleva mielenlaatu. Hän ei provosoi eikä provosoidu. Ylen yksilötentti osoitti viimeistään hänen olevan loistava presidentti Suomelle. Lähden kohta kaupoille ja piirrän kuponkiin numeron 3.